#19538
ha ez segítség en itt vettem es ugyanúgy raktam vissza ahogy volt.(valszeg nekem az elso csere volt,neked viszont nem az kesz)
Egy szerelőnek csak latni kene.
http://www.ducatiperformance.hu/termek. ... 156&lng=hu
a koritest is meseld el! :)
melyiket?
A van raktáron,de 3 hetet kellett rá várni vagy a fel sem veszik vissza se hívnak es az SMS re se válaszolnakra vagy kiváncsi? :D
volt valami beallt derekkal szereles a teraszon es nem te szereltel... :)
Avatar
 76
#19537

Rossoba úgy kezdték hogy 80000 a lamellaszet ha nem kell az agyat cserélni plusz munkadij
Ezért kérdeztem az otthoni javítast
Ebayen 25000 szállítással a lamella...
Sajnos nekem ez is számít :-(
ha ez segítség en itt vettem es ugyanúgy raktam vissza ahogy volt.(valszeg nekem az elso csere volt,neked viszont nem az kesz)
Egy szerelőnek csak latni kene.
http://www.ducatiperformance.hu/termek. ... 156&lng=hu
a koritest is meseld el! :)
melyiket?
A van raktáron,de 3 hetet kellett rá várni vagy a fel sem veszik vissza se hívnak es az SMS re se válaszolnakra vagy kiváncsi? :D
#19536
így messziről azt mondom, hogy nem gond, de mivel azt sem tudod megállapítani, hogy ki van e verődve inkább azt ajánlom, hogy vidd el szervizbe inkább

Rossoba úgy kezdték hogy 80000 a lamellaszet ha nem kell az agyat cserélni plusz munkadij
Ezért kérdeztem az otthoni javítast
Ebayen 25000 szállítással a lamella...
Sajnos nekem ez is számít :-(
ha ez segítség en itt vettem es ugyanúgy raktam vissza ahogy volt.(valszeg nekem az elso csere volt,neked viszont nem az kesz)
Egy szerelőnek csak latni kene.
http://www.ducatiperformance.hu/termek. ... 156&lng=hu
a koritest is meseld el! :)
Avatar
 76
#19535
Köszi
Sajnos célszerszam az nincs
Honnan derül ki h ki van e verodve??
Ha kézzel forgatom a kuplungot akkor kb 1-2mm logasa van
Az már gond??
így messziről azt mondom, hogy nem gond, de mivel azt sem tudod megállapítani, hogy ki van e verődve inkább azt ajánlom, hogy vidd el szervizbe inkább

Rossoba úgy kezdték hogy 80000 a lamellaszet ha nem kell az agyat cserélni plusz munkadij
Ezért kérdeztem az otthoni javítast
Ebayen 25000 szállítással a lamella...
Sajnos nekem ez is számít :-(
ha ez segítség en itt vettem es ugyanúgy raktam vissza ahogy volt.(valszeg nekem az elso csere volt,neked viszont nem az kesz)
Egy szerelőnek csak latni kene.
http://www.ducatiperformance.hu/termek. ... 156&lng=hu
#19534
Köszi
Sajnos célszerszam az nincs
Honnan derül ki h ki van e verodve??
Ha kézzel forgatom a kuplungot akkor kb 1-2mm logasa van
Az már gond??
így messziről azt mondom, hogy nem gond, de mivel azt sem tudod megállapítani, hogy ki van e verődve inkább azt ajánlom, hogy vidd el szervizbe inkább

Rossoba úgy kezdték hogy 80000 a lamellaszet ha nem kell az agyat cserélni plusz munkadij
Ezért kérdeztem az otthoni javítast
Ebayen 25000 szállítással a lamella...
Sajnos nekem ez is számít :-(
ha a 25ezres lamellaszett az ebayről a 80€ newfren akkor meg se vedd! Mielőtt szétszeded tájékozódj, hogy hogy kell visszarakni a csúszólamellákat mert 2 fajta méret, plusz egy rugós van benne. Az sem biztos hogy most jól van összerakva. Segíteni próbálok nem fikázni
#19533
Köszi
Sajnos célszerszam az nincs
Honnan derül ki h ki van e verodve??
Ha kézzel forgatom a kuplungot akkor kb 1-2mm logasa van
Az már gond??
így messziről azt mondom, hogy nem gond, de mivel azt sem tudod megállapítani, hogy ki van e verődve inkább azt ajánlom, hogy vidd el szervizbe inkább

Rossoba úgy kezdték hogy 80000 a lamellaszet ha nem kell az agyat cserélni plusz munkadij
Ezért kérdeztem az otthoni javítast
Ebayen 25000 szállítással a lamella...
Sajnos nekem ez is számít :-(
Az én motoromban- ha jól emlékszem-46e km van.mindig ők csinálták,soha nem volt semmi baja.
nem kötekedni akarok,de leszopnám magam,hogyha az otthontól 200 km-re elromolna,mert nekem meg ez számít.
ha nem vagy biztos magadban,ne szarozz,csináltasd meg szakemberrel,hosszú távon jobban jársz
#19532
Köszi
Sajnos célszerszam az nincs
Honnan derül ki h ki van e verodve??
Ha kézzel forgatom a kuplungot akkor kb 1-2mm logasa van
Az már gond??
így messziről azt mondom, hogy nem gond, de mivel azt sem tudod megállapítani, hogy ki van e verődve inkább azt ajánlom, hogy vidd el szervizbe inkább

Rossoba úgy kezdték hogy 80000 a lamellaszet ha nem kell az agyat cserélni plusz munkadij
Ezért kérdeztem az otthoni javítast
Ebayen 25000 szállítással a lamella...
Sajnos nekem ez is számít :-(
#19531
Köszi
Sajnos célszerszam az nincs
Honnan derül ki h ki van e verodve??
Ha kézzel forgatom a kuplungot akkor kb 1-2mm logasa van
Az már gond??

Közben voltam a Rosso ba
Elmondtam a tapasztalataimat a motorral kapcsolatban
Azt mondták lehet hogy hajtokarcsapagyas
Persze túl azon hogy kuplungot cserélni kell meg be kell allitgatni... :-(

#19530
Köszi
Sajnos célszerszam az nincs
Honnan derül ki h ki van e verodve??
Ha kézzel forgatom a kuplungot akkor kb 1-2mm logasa van
Az már gond??
így messziről azt mondom, hogy nem gond, de mivel azt sem tudod megállapítani, hogy ki van e verődve inkább azt ajánlom, hogy vidd el szervizbe inkább
#19529
Köszi
Sajnos célszerszam az nincs
Honnan derül ki h ki van e verodve??
Ha kézzel forgatom a kuplungot akkor kb 1-2mm logasa van
Az már gond??
így messziről azt mondom, hogy nem gond, de mivel azt sem tudod megállapítani, hogy ki van e verődve inkább azt ajánlom, hogy vidd el szervizbe inkább
#19528
Köszi
Sajnos célszerszam az nincs
Honnan derül ki h ki van e verodve??
Ha kézzel forgatom a kuplungot akkor kb 1-2mm logasa van
Az már gond??
#19527
Szép jó napot
Tegnap elmentem motorozni (S4 Monster) és kb 50km után azt vettem észre hogy kövérebb gazadaskor megcsuszik a kuplung
Ez kb 4000-5000 fordulatnal következik be
Előtte ezt sosem csinálta...
Kérdés hogy most akkor tuti elkoptak a kopólamellak vagy esetleg van valami állítási lehetőség??
Amúgy mennyibe kerül egy ilyen lamella szet
És hol érdemes beszerezni??
Ill hogy mekkora munka ez?? meg lehet oldani otthon házilag??
Előre is kösz a segítséget
Üdv! Szerintem az előző problémáid is innen adódnak ( azt írtad, hogy megtorpan a motor) a volt tulaj válasza a hibára minden bizonnyal kamu szöveg. Lamellákat illetően a kopót biztos cserélni kell. Itt elég jó árban van:

http://italmondo.hu/shop/27-motorikus-a ... adige.html

Ha a kosár durván be van verődve azt is cserélni kell ennek húzósabb az ára.
Szerintem nem valami nagy munka simán otthon is lehet cserélni. Ha szétszeded akkor már érdemes a nyomólapban lévő csapágyat is kicserélni.
mivel s4 gondolom nem mai lehet a magot is, viszont az célszerszám ;)
#19526
Szép jó napot
Tegnap elmentem motorozni (S4 Monster) és kb 50km után azt vettem észre hogy kövérebb gazadaskor megcsuszik a kuplung
Ez kb 4000-5000 fordulatnal következik be
Előtte ezt sosem csinálta...
Kérdés hogy most akkor tuti elkoptak a kopólamellak vagy esetleg van valami állítási lehetőség??
Amúgy mennyibe kerül egy ilyen lamella szet
És hol érdemes beszerezni??
Ill hogy mekkora munka ez?? meg lehet oldani otthon házilag??
Előre is kösz a segítséget
Üdv! Szerintem az előző problémáid is innen adódnak ( azt írtad, hogy megtorpan a motor) a volt tulaj válasza a hibára minden bizonnyal kamu szöveg. Lamellákat illetően a kopót biztos cserélni kell. Itt elég jó árban van:

http://italmondo.hu/shop/27-motorikus-a ... adige.html

Ha a kosár durván be van verődve azt is cserélni kell ennek húzósabb az ára.
Szerintem nem valami nagy munka simán otthon is lehet cserélni. Ha szétszeded akkor már érdemes a nyomólapban lévő csapágyat is kicserélni.
#19525
Szép jó napot
Tegnap elmentem motorozni (S4 Monster) és kb 50km után azt vettem észre hogy kövérebb gazadaskor megcsuszik a kuplung
Ez kb 4000-5000 fordulatnal következik be
Előtte ezt sosem csinálta...
Kérdés hogy most akkor tuti elkoptak a kopólamellak vagy esetleg van valami állítási lehetőség??
Amúgy mennyibe kerül egy ilyen lamella szet
És hol érdemes beszerezni??
Ill hogy mekkora munka ez?? meg lehet oldani otthon házilag??
Előre is kösz a segítséget
#19524
Rizoma kormanyt furni kell. A kuplungnal a kapcsolo: ha sebessgeben van a motor es inditani akarod, akkor csak behuzott kuplunggal fog sikerulni,kulonben nem tortenik semmi.

Az még hagyján hogy fúrni kell rizomát, de olyan durva és vastag anyagból van hogy egyből mehetsz darabja 2000 Ft-os Bosch fúróért a barkács áruházba.

Amúgy...:D jó érzés, hogy megveszem 25 ezerért és neki állok itthon fúrogatni, hogy feltudjam rakni.

A legnagyobb élmény pontosan bejelölni azt a 4-es furatot. Én úgy csináltam hogy egy kis festéket pöttyentettem a kiálló kis müanyagokra és egyből megpróbáltam feltenni úgy hogy ne kenődjön el viszont szögben jól álljon, nem 2 perc volt.
#19523
Rizoma kormanyt furni kell. A kuplungnal a kapcsolo: ha sebessgeben van a motor es inditani akarod, akkor csak behuzott kuplunggal fog sikerulni,kulonben nem tortenik semmi.

Az még hagyján hogy fúrni kell rizomát, de olyan durva és vastag anyagból van hogy egyből mehetsz darabja 2000 Ft-os Bosch fúróért a barkács áruházba.

Amúgy...:D jó érzés, hogy megveszem 25 ezerért és neki állok itthon fúrogatni, hogy feltudjam rakni.
ettől univerzális, ha nem akarsz fúrni vegyél gyárit
#19522
Próbáltam ma picit beljebb rakni a kormányon a dolgokat, hogy ne a kormányvégébe dugjam a tükröt hanem a kormányra, de azok miatt a pici lyukak miatt nem lehet rendesen felpattintani a kapcsolókat. Tervezek venni Rizoma kormányt, ott is megvannak előre ezek a lyukacskák vagy majd ki kell reszelgetnem a kapcsolós feléből az ellen darabokat?
Másik kérdés, ma vettem észre a kuplungkar alsó felén pici kapcsolót, éppen hogy csak hozzáér a kuplung amikor behúzom, annak mi lenne a feladata?
nehogy kireszeld mert elforognak utána, inkább fúrjál lyukakat, bár nem ajánlom, hogy beljebb tedd mert akkor szűkebbet fogsz fogni kormányon és nehezebb lesz irányítani. Inkább vegyél hozzá való kormányvégsúlyt pl rizomát és kész
Arról nem is beszélve, hogy ha kireszeled a gázkar házból a stiftet, az alárakott csúszásgátlón nem fekszik fel és simán túl lehet húzni, addig, amíg elpattan.

Ezt én sajna pontosan tudom... (10E egy bontott gázkar ház), ezek után fúrtam én is :D .
#19521
Próbáltam ma picit beljebb rakni a kormányon a dolgokat, hogy ne a kormányvégébe dugjam a tükröt hanem a kormányra, de azok miatt a pici lyukak miatt nem lehet rendesen felpattintani a kapcsolókat. Tervezek venni Rizoma kormányt, ott is megvannak előre ezek a lyukacskák vagy majd ki kell reszelgetnem a kapcsolós feléből az ellen darabokat?
Másik kérdés, ma vettem észre a kuplungkar alsó felén pici kapcsolót, éppen hogy csak hozzáér a kuplung amikor behúzom, annak mi lenne a feladata?
Rizoma kormanyt furni kell. A kuplungnal a kapcsolo: ha sebessgeben van a motor es inditani akarod, akkor csak behuzott kuplunggal fog sikerulni,kulonben nem tortenik semmi.

Az még hagyján hogy fúrni kell rizomát, de olyan durva és vastag anyagból van hogy egyből mehetsz darabja 2000 Ft-os Bosch fúróért a barkács áruházba.

Amúgy...:D jó érzés, hogy megveszem 25 ezerért és neki állok itthon fúrogatni, hogy feltudjam rakni.
#19520
Mai feladványunk.

Ha kinyitsz egy 4 Literes olajat, 3-at beletöltesz, 1Liter megmarad elrakod, akkor 1-2 év múlva az az 1 Liter még okés Olaj vagy nem ?
Szerintem nem csiccsen meg!
#19519
Mai feladványunk.

Ha kinyitsz egy 4 Literes olajat, 3-at beletöltesz, 1Liter megmarad elrakod, akkor 1-2 év múlva az az 1 Liter még okés Olaj vagy nem ?
#19518
Próbáltam ma picit beljebb rakni a kormányon a dolgokat, hogy ne a kormányvégébe dugjam a tükröt hanem a kormányra, de azok miatt a pici lyukak miatt nem lehet rendesen felpattintani a kapcsolókat. Tervezek venni Rizoma kormányt, ott is megvannak előre ezek a lyukacskák vagy majd ki kell reszelgetnem a kapcsolós feléből az ellen darabokat?
Másik kérdés, ma vettem észre a kuplungkar alsó felén pici kapcsolót, éppen hogy csak hozzáér a kuplung amikor behúzom, annak mi lenne a feladata?
Rizoma kormanyt furni kell. A kuplungnal a kapcsolo: ha sebessgeben van a motor es inditani akarod, akkor csak behuzott kuplunggal fog sikerulni,kulonben nem tortenik semmi.

Az még hagyján hogy fúrni kell rizomát, de olyan durva és vastag anyagból van hogy egyből mehetsz darabja 2000 Ft-os Bosch fúróért a barkács áruházba.
#19517
Próbáltam ma picit beljebb rakni a kormányon a dolgokat, hogy ne a kormányvégébe dugjam a tükröt hanem a kormányra, de azok miatt a pici lyukak miatt nem lehet rendesen felpattintani a kapcsolókat. Tervezek venni Rizoma kormányt, ott is megvannak előre ezek a lyukacskák vagy majd ki kell reszelgetnem a kapcsolós feléből az ellen darabokat?
Másik kérdés, ma vettem észre a kuplungkar alsó felén pici kapcsolót, éppen hogy csak hozzáér a kuplung amikor behúzom, annak mi lenne a feladata?
nehogy kireszeld mert elforognak utána, inkább fúrjál lyukakat, bár nem ajánlom, hogy beljebb tedd mert akkor szűkebbet fogsz fogni kormányon és nehezebb lesz irányítani. Inkább vegyél hozzá való kormányvégsúlyt pl rizomát és kész
#19516
Próbáltam ma picit beljebb rakni a kormányon a dolgokat, hogy ne a kormányvégébe dugjam a tükröt hanem a kormányra, de azok miatt a pici lyukak miatt nem lehet rendesen felpattintani a kapcsolókat. Tervezek venni Rizoma kormányt, ott is megvannak előre ezek a lyukacskák vagy majd ki kell reszelgetnem a kapcsolós feléből az ellen darabokat?
Másik kérdés, ma vettem észre a kuplungkar alsó felén pici kapcsolót, éppen hogy csak hozzáér a kuplung amikor behúzom, annak mi lenne a feladata?
Rizoma kormanyt furni kell. A kuplungnal a kapcsolo: ha sebessgeben van a motor es inditani akarod, akkor csak behuzott kuplunggal fog sikerulni,kulonben nem tortenik semmi.
#19515
Próbáltam ma picit beljebb rakni a kormányon a dolgokat, hogy ne a kormányvégébe dugjam a tükröt hanem a kormányra, de azok miatt a pici lyukak miatt nem lehet rendesen felpattintani a kapcsolókat. Tervezek venni Rizoma kormányt, ott is megvannak előre ezek a lyukacskák vagy majd ki kell reszelgetnem a kapcsolós feléből az ellen darabokat?
Másik kérdés, ma vettem észre a kuplungkar alsó felén pici kapcsolót, éppen hogy csak hozzáér a kuplung amikor behúzom, annak mi lenne a feladata?
#19513
Én ez enyémbe ezt vettem: NGK Iridium IX (DCR9EIX6650), Beszerzés :ebay. Ég és föld a gyárihoz képest.
Én az S2R-ben Denso-t használok az IXU-24 kódút. 0,4mm-es elektródája vékonyabb, mint az NGK-é és olcsóbb is. A gyárilag ajánlott hagyományos Championhoz képest tényleg kézzel fogható a különbség - főleg az alsóbb tartományban.
Mondjuk a Champion termékek amúgy is inkább csak dísznek jók az eddigi tapasztalataim alapján...
Ezeket ugyanúgy 10e km-enként kell cserérlni, vagy már tartósabbak?

update: közben látom a cikkben is, hogy ez akár örökélet is egy Ducatinál
Ki ezt mondja, ki azt. Én nem a km spórolás miatt használok iridium elektródás gyertyát, hanem a jobb ívképz(őd)és miatt.
Más téma ugyan, de van olyan forrás, amely szerint nem szabad a gyertya elektródahézagát hajlítgatással állítgatni, azok az idők elmúltak. Ha megnőtt, akkor az elégett, cserélni kell. Ennek ellenére én minden évben megnézem és hézagolóval pontosan az előírt értékre állítom még az autómnál is, akárki akármit mond.

Szerintem attól nem lesz baja, ha évente ránézel amikor a szezonra készíted fel és a futott km mellett azt is figyelembe veszed a döntésnél amit ott is látsz...
#19512
Üdv az uraknak!
Segítséget szeretnék kérni, S4-en gyertyát cserélnék , de nem tudom milyet.
Ti milyet használtok és hol vásároljátok meg?
elöre is kösz
Én ez enyémbe ezt vettem: NGK Iridium IX (DCR9EIX6650), Beszerzés :ebay. Ég és föld a gyárihoz képest.
Én az S2R-ben Denso-t használok az IXU-24 kódút. 0,4mm-es elektródája vékonyabb, mint az NGK-é és olcsóbb is. A gyárilag ajánlott hagyományos Championhoz képest tényleg kézzel fogható a különbség - főleg az alsóbb tartományban.
Mondjuk a Champion termékek amúgy is inkább csak dísznek jók az eddigi tapasztalataim alapján...
Ezeket ugyanúgy 10e km-enként kell cserérlni, vagy már tartósabbak?

update: közben látom a cikkben is, hogy ez akár örökélet is egy Ducatinál
#19511
Üdv az uraknak!
Segítséget szeretnék kérni, S4-en gyertyát cserélnék , de nem tudom milyet.
Ti milyet használtok és hol vásároljátok meg?
elöre is kösz
Én ez enyémbe ezt vettem: NGK Iridium IX (DCR9EIX6650), Beszerzés :ebay. Ég és föld a gyárihoz képest.
Én az S2R-ben Denso-t használok az IXU-24 kódút. 0,4mm-es elektródája vékonyabb, mint az NGK-é és olcsóbb is. A gyárilag ajánlott hagyományos Championhoz képest tényleg kézzel fogható a különbség - főleg az alsóbb tartományban.
Mondjuk a Champion termékek amúgy is inkább csak dísznek jók az eddigi tapasztalataim alapján...
#19510
Üdv az uraknak!
Segítséget szeretnék kérni, S4-en gyertyát cserélnék , de nem tudom milyet.
Ti milyet használtok és hol vásároljátok meg?
elöre is kösz
Én ez enyémbe ezt vettem: NGK Iridium IX (DCR9EIX6650), Beszerzés :ebay. Ég és föld a gyárihoz képest.
miben más?
Egy jó és közérthető cikk az iridium elektródás gyertyákról: http://autotechnika.hu/uploads/files/ar ... /36-38.pdf

#19509

Üha, köszi ismét ezt a sok irományt és tanácsot!
Nézegettem az oldalon, és valóban filléres áron van, "nem ér annyit a kísérletezés".
Egyébként kísérletezés terén szétbontottuk faterral a szabit, két dióda gatya benne. Azt is be lehet szerezni, csak nem magyaro.-n(szándékosan kisbetűvel). Ha meg bejön, akkor köbö 2ezerFT-ből meg van csinálva!
Igen a helymódosításon már agyalok, hogy hova lehetne rakni, hogy több levegőt kapjon hűtés szempontjából, vagy a procihűtő se rossz megoldás, csak ott nincs hely, ahova eredetileg a helyéni is van a szabi, akkor meg miért ne raknám szellőztetett helyre.
Manapság ami nem kínai az hamisítvány, egyébként ki lehet azok között fogni jó dolgokat...bízok benne én is így járok majd!

Képen a szabim, holnap dióda keresés lesz egy öreg szakinál, hátha találok...jót!
Nem volt kiöntve gyantával?
De, ki volt, csak ki lett vakarva. ott vannak a karcok mindenhol. :-)
Valóban. Mobilon nézve nem látszott...
#19508
Üdv az uraknak!
Segítséget szeretnék kérni, S4-en gyertyát cserélnék , de nem tudom milyet.
Ti milyet használtok és hol vásároljátok meg?
elöre is kösz
Én ez enyémbe ezt vettem: NGK Iridium IX (DCR9EIX6650), Beszerzés :ebay. Ég és föld a gyárihoz képest.
miben más?
Sokkal jobban húz alsó tartományban és könnyebben indul.
#19507
Üdv az uraknak!
Segítséget szeretnék kérni, S4-en gyertyát cserélnék , de nem tudom milyet.
Ti milyet használtok és hol vásároljátok meg?
elöre is kösz
Én ez enyémbe ezt vettem: NGK Iridium IX (DCR9EIX6650), Beszerzés :ebay. Ég és föld a gyárihoz képest.
miben más?
#19506
Üdv az uraknak!
Segítséget szeretnék kérni, S4-en gyertyát cserélnék , de nem tudom milyet.
Ti milyet használtok és hol vásároljátok meg?
elöre is kösz
Én ez enyémbe ezt vettem: NGK Iridium IX (DCR9EIX6650), Beszerzés :ebay. Ég és föld a gyárihoz képest.
#19505
Üdv az uraknak!
Segítséget szeretnék kérni, S4-en gyertyát cserélnék , de nem tudom milyet.
Ti milyet használtok és hol vásároljátok meg?
elöre is kösz
#19504

Először is vidd el legalább egy autóvillamossági szerelőhöz és mutasd meg neki a fesszabályzót, hogy nézzen rá, mérje meg, ne magad dönts róla, mert nem olcsó dolog és lehet, hogy amellett, hogy feleslegesen veszed meg, valami más hiba miatt leég az új meg még valami más is.

Amit második részről tanácsolnék meg fogtok kövezni, de vállalom ezt is, mert eddig jók voltak a tapasztalatok:
- Ne végy használt fesszabályzót!
- A Ducati Energia-nak vannak helyettesítő/univerzális termékei, amik egy fokkal olcsóbbak, mint a gyárból jövők (egyébként azokat is a Ducati Energia gyártja), de még mindig aranyárban vannak;
- Vannak itthon is univerzális fesszabályzók, ám minden szép ígéret ellenére azok nagy része is onnan jön, mint amit a következőben fogok javasolni:
- Kína, Aliexpress.
Csak egy példa a múltból: Jóbarát/volt kolléga Szuzijában elszállt a fesszab. Használtan 10e felett, újonnan egy utángyártott (tehát kínai) 20e felett, a gyári még ettől is drágább. Aliexpressről egy olyan, minek még a csatlakozói is stimmeltek, csak fel kellett csattintani, 19€. Lehet számolni, de akárhogy is brókerkedünk, 6e-nél akkor is megáll a dolog. szerintem még akkor is megéri, ha évente ki kell dobni egyet, de rendszerint nem kell.
Hogy a szállítás minimum két hét? Hja, van az a mondás, hogy szűznek maradni meg "ténykedni" egyszerre nem lehet...
Erről volt szó: http://www.aliexpress.com/item/Black-DC ... 38129.html
Egyébként azt javasolnám, hogy nézd meg csatlakozóidat. Akkor van a legnagyobb szerencséd, ha 5 vezeték megy a szabályzódba, mert akkor szinte lehetetlen mellényúlni: a három - rendszerint egyforma - kábel a generátor tekercseire megy, a két másik pedig a közös gerjesztőtekercsért (magért a feszültség mértékének a szabályzásáért), illetve az előállított feszültség betáplálásáért felelős. Még ha a csatlakozók nem is stimmelnek, akkor is maximum átrakod a régiről és meg is vagy.
De nem kell feltétlenül berhelni sem. Ha rákeresel a Ducati ST2 regulator vagy a Ducati ST2 rectifier kifejezésekre akkor már látod is azokat, amiket kifejezetten a régi helyére gyártottak.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... +regulator

Végezetül, ha ezzel meg is vagy futtass le egy ugyanilyen keresést az eBay-en és fogod látni, hogy ugyanezeket kapod kétszer-haromszor annyiért, elmés csencselők közvetítésével. Az a legszebb, mikor megrendeled a cuccot pl. a UK-ből vagy Olaszországból és a fizetés után az eladó írja, hogy a csomag Kínából jön. :D

Üha, köszi ismét ezt a sok irományt és tanácsot!
Nézegettem az oldalon, és valóban filléres áron van, "nem ér annyit a kísérletezés".
Egyébként kísérletezés terén szétbontottuk faterral a szabit, két dióda gatya benne. Azt is be lehet szerezni, csak nem magyaro.-n(szándékosan kisbetűvel). Ha meg bejön, akkor köbö 2ezerFT-ből meg van csinálva!
Igen a helymódosításon már agyalok, hogy hova lehetne rakni, hogy több levegőt kapjon hűtés szempontjából, vagy a procihűtő se rossz megoldás, csak ott nincs hely, ahova eredetileg a helyéni is van a szabi, akkor meg miért ne raknám szellőztetett helyre.
Manapság ami nem kínai az hamisítvány, egyébként ki lehet azok között fogni jó dolgokat...bízok benne én is így járok majd!

Képen a szabim, holnap dióda keresés lesz egy öreg szakinál, hátha találok...jót!
Nem volt kiöntve gyantával?
De, ki volt, csak ki lett vakarva. ott vannak a karcok mindenhol. :-)
#19503
Köszi a segédletet! Ezért is bíztam benned, mindig korrekten leírsz mindent!
Odáig már eljutottam a hétvégén, hogy a létező összes csatit átpucoltam, volt amit össze is roppantottam szándékosan és nyomtam rá újat.
Valószinűleg hogy az LO is meglett, valamikor szivároghatott a fagyálló a gumicsőnél, és a gomba csatija pont alatta van, a csati belölről borzasztóan el volt oxidosodva, csere és tesztköröknél nem jött előaz LO ugrálása! De töltés még mindig nincs.
Töltő szál viszont már pár perc után is felforrósodik, terhelés nélkül lassabban. Álló motornál, két genszál között 0,7ohm az ellenállás, genszálak bármelyike testhez képes szakadást mutat. Járó motornál bármely genvezezték és test között nincs AC fesz, kettejük között 10,1-10,2volt, akkusarkon 30,4volt! hoppá! Váltóáramnak pedig elméletileg nem is lenne szabad akkusarkon lennie. Ha jól informáltam magam.
Mostmár az a kérdés, milyen feszszabi kütyüt vegyek rá, vagy van jobb mint a gyári, amivel ki lehet váltani?!

Először is vidd el legalább egy autóvillamossági szerelőhöz és mutasd meg neki a fesszabályzót, hogy nézzen rá, mérje meg, ne magad dönts róla, mert nem olcsó dolog és lehet, hogy amellett, hogy feleslegesen veszed meg, valami más hiba miatt leég az új meg még valami más is.

Amit második részről tanácsolnék meg fogtok kövezni, de vállalom ezt is, mert eddig jók voltak a tapasztalatok:
- Ne végy használt fesszabályzót!
- A Ducati Energia-nak vannak helyettesítő/univerzális termékei, amik egy fokkal olcsóbbak, mint a gyárból jövők (egyébként azokat is a Ducati Energia gyártja), de még mindig aranyárban vannak;
- Vannak itthon is univerzális fesszabályzók, ám minden szép ígéret ellenére azok nagy része is onnan jön, mint amit a következőben fogok javasolni:
- Kína, Aliexpress.
Csak egy példa a múltból: Jóbarát/volt kolléga Szuzijában elszállt a fesszab. Használtan 10e felett, újonnan egy utángyártott (tehát kínai) 20e felett, a gyári még ettől is drágább. Aliexpressről egy olyan, minek még a csatlakozói is stimmeltek, csak fel kellett csattintani, 19€. Lehet számolni, de akárhogy is brókerkedünk, 6e-nél akkor is megáll a dolog. szerintem még akkor is megéri, ha évente ki kell dobni egyet, de rendszerint nem kell.
Hogy a szállítás minimum két hét? Hja, van az a mondás, hogy szűznek maradni meg "ténykedni" egyszerre nem lehet...
Erről volt szó: http://www.aliexpress.com/item/Black-DC ... 38129.html
Egyébként azt javasolnám, hogy nézd meg csatlakozóidat. Akkor van a legnagyobb szerencséd, ha 5 vezeték megy a szabályzódba, mert akkor szinte lehetetlen mellényúlni: a három - rendszerint egyforma - kábel a generátor tekercseire megy, a két másik pedig a közös gerjesztőtekercsért (magért a feszültség mértékének a szabályzásáért), illetve az előállított feszültség betáplálásáért felelős. Még ha a csatlakozók nem is stimmelnek, akkor is maximum átrakod a régiről és meg is vagy.
De nem kell feltétlenül berhelni sem. Ha rákeresel a Ducati ST2 regulator vagy a Ducati ST2 rectifier kifejezésekre akkor már látod is azokat, amiket kifejezetten a régi helyére gyártottak.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... +regulator

Végezetül, ha ezzel meg is vagy futtass le egy ugyanilyen keresést az eBay-en és fogod látni, hogy ugyanezeket kapod kétszer-haromszor annyiért, elmés csencselők közvetítésével. Az a legszebb, mikor megrendeled a cuccot pl. a UK-ből vagy Olaszországból és a fizetés után az eladó írja, hogy a csomag Kínából jön. :D

Üha, köszi ismét ezt a sok irományt és tanácsot!
Nézegettem az oldalon, és valóban filléres áron van, "nem ér annyit a kísérletezés".
Egyébként kísérletezés terén szétbontottuk faterral a szabit, két dióda gatya benne. Azt is be lehet szerezni, csak nem magyaro.-n(szándékosan kisbetűvel). Ha meg bejön, akkor köbö 2ezerFT-ből meg van csinálva!
Igen a helymódosításon már agyalok, hogy hova lehetne rakni, hogy több levegőt kapjon hűtés szempontjából, vagy a procihűtő se rossz megoldás, csak ott nincs hely, ahova eredetileg a helyéni is van a szabi, akkor meg miért ne raknám szellőztetett helyre.
Manapság ami nem kínai az hamisítvány, egyébként ki lehet azok között fogni jó dolgokat...bízok benne én is így járok majd!

Képen a szabim, holnap dióda keresés lesz egy öreg szakinál, hátha találok...jót!
Nem volt kiöntve gyantával?
#19502
Tuti, hogy érintkezési gondod van, a mozgás-mozgatás erre utal. Mivel a töltőkör és a hőfok között SEMMILYEN kapcsolat nincs, ezért én azt is ki merném jelenteni, hogy test csatlakozási problémád van. Egyes rosszabb mozdulatkor, nem érintkezik a testkábel és az érintett egységeken másfelé folyik az áram, emiatt bolondul meg pl. a hőfokmérő is.
Amit én tennék:

Akkusarukat le, alaposan megtisztítani. A pozitív kábel másik végét is alaposan megtisztítanám. Keresd meg a testkábel motorblokkra való csatlakozási pontját is - ott egy csavaros csatlakozást fogsz találni. Szedd le, drótkefével csiszpapírral ALAPOSAN minden felületet tisztíts meg mielőtt visszateszed. (Ez az egyik legsarkalatosabb pont!) Ezután az ÖSSZES csatlakozót amit csak találok a motoron széthúznám, majd befújnám kontaktsprayvel, hol oxidációt is találok, ott jól meg is kapargatnám, utána fújnám át. Ne hagyd ki a biztosítékokat sem, mint ahogy a fesszabályzó csatiját se - sőt főleg azokat ne, mert ellenben a többi csatival azok nem vízszigeteltek. Ha ezek sem segítenek, akkor szakemberhez vidd mindenképpen, mert valamelyik részegységben belül van a hiba.
Köszi a segédletet! Ezért is bíztam benned, mindig korrekten leírsz mindent!
Odáig már eljutottam a hétvégén, hogy a létező összes csatit átpucoltam, volt amit össze is roppantottam szándékosan és nyomtam rá újat.
Valószinűleg hogy az LO is meglett, valamikor szivároghatott a fagyálló a gumicsőnél, és a gomba csatija pont alatta van, a csati belölről borzasztóan el volt oxidosodva, csere és tesztköröknél nem jött előaz LO ugrálása! De töltés még mindig nincs.
Töltő szál viszont már pár perc után is felforrósodik, terhelés nélkül lassabban. Álló motornál, két genszál között 0,7ohm az ellenállás, genszálak bármelyike testhez képes szakadást mutat. Járó motornál bármely genvezezték és test között nincs AC fesz, kettejük között 10,1-10,2volt, akkusarkon 30,4volt! hoppá! Váltóáramnak pedig elméletileg nem is lenne szabad akkusarkon lennie. Ha jól informáltam magam.
Mostmár az a kérdés, milyen feszszabi kütyüt vegyek rá, vagy van jobb mint a gyári, amivel ki lehet váltani?!

Először is vidd el legalább egy autóvillamossági szerelőhöz és mutasd meg neki a fesszabályzót, hogy nézzen rá, mérje meg, ne magad dönts róla, mert nem olcsó dolog és lehet, hogy amellett, hogy feleslegesen veszed meg, valami más hiba miatt leég az új meg még valami más is.

Amit második részről tanácsolnék meg fogtok kövezni, de vállalom ezt is, mert eddig jók voltak a tapasztalatok:
- Ne végy használt fesszabályzót!
- A Ducati Energia-nak vannak helyettesítő/univerzális termékei, amik egy fokkal olcsóbbak, mint a gyárból jövők (egyébként azokat is a Ducati Energia gyártja), de még mindig aranyárban vannak;
- Vannak itthon is univerzális fesszabályzók, ám minden szép ígéret ellenére azok nagy része is onnan jön, mint amit a következőben fogok javasolni:
- Kína, Aliexpress.
Csak egy példa a múltból: Jóbarát/volt kolléga Szuzijában elszállt a fesszab. Használtan 10e felett, újonnan egy utángyártott (tehát kínai) 20e felett, a gyári még ettől is drágább. Aliexpressről egy olyan, minek még a csatlakozói is stimmeltek, csak fel kellett csattintani, 19€. Lehet számolni, de akárhogy is brókerkedünk, 6e-nél akkor is megáll a dolog. szerintem még akkor is megéri, ha évente ki kell dobni egyet, de rendszerint nem kell.
Hogy a szállítás minimum két hét? Hja, van az a mondás, hogy szűznek maradni meg "ténykedni" egyszerre nem lehet...
Erről volt szó: http://www.aliexpress.com/item/Black-DC ... 38129.html
Egyébként azt javasolnám, hogy nézd meg csatlakozóidat. Akkor van a legnagyobb szerencséd, ha 5 vezeték megy a szabályzódba, mert akkor szinte lehetetlen mellényúlni: a három - rendszerint egyforma - kábel a generátor tekercseire megy, a két másik pedig a közös gerjesztőtekercsért (magért a feszültség mértékének a szabályzásáért), illetve az előállított feszültség betáplálásáért felelős. Még ha a csatlakozók nem is stimmelnek, akkor is maximum átrakod a régiről és meg is vagy.
De nem kell feltétlenül berhelni sem. Ha rákeresel a Ducati ST2 regulator vagy a Ducati ST2 rectifier kifejezésekre akkor már látod is azokat, amiket kifejezetten a régi helyére gyártottak.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... +regulator

Végezetül, ha ezzel meg is vagy futtass le egy ugyanilyen keresést az eBay-en és fogod látni, hogy ugyanezeket kapod kétszer-haromszor annyiért, elmés csencselők közvetítésével. Az a legszebb, mikor megrendeled a cuccot pl. a UK-ből vagy Olaszországból és a fizetés után az eladó írja, hogy a csomag Kínából jön. :D

Üha, köszi ismét ezt a sok irományt és tanácsot!
Nézegettem az oldalon, és valóban filléres áron van, "nem ér annyit a kísérletezés".
Egyébként kísérletezés terén szétbontottuk faterral a szabit, két dióda gatya benne. Azt is be lehet szerezni, csak nem magyaro.-n(szándékosan kisbetűvel). Ha meg bejön, akkor köbö 2ezerFT-ből meg van csinálva!
Igen a helymódosításon már agyalok, hogy hova lehetne rakni, hogy több levegőt kapjon hűtés szempontjából, vagy a procihűtő se rossz megoldás, csak ott nincs hely, ahova eredetileg a helyéni is van a szabi, akkor meg miért ne raknám szellőztetett helyre.
Manapság ami nem kínai az hamisítvány, egyébként ki lehet azok között fogni jó dolgokat...bízok benne én is így járok majd!

Képen a szabim, holnap dióda keresés lesz egy öreg szakinál, hátha találok...jót!
Csatolmányok:
dsc_0867.jpg
dsc_0867.jpg (1.07 MiB) Megtekintve 9424 alkalommal
dsc_0863.jpg
dsc_0863.jpg (1.07 MiB) Megtekintve 9424 alkalommal
#19501
A frissen fényezett vázra nem szìvesen húznám meg.

Egy rendesen lakkozott fényezésnek nem árthat, csak szoritsd meg rendesen hogy ne tudjon csúszkálni.
#19498
Sziasztok!
Monsteren a kábeleket a vázhoz rögzítő gumiszalagok beszerzési forrását ismeri valaki,vagy estleg amivel helyettesìteni lehetne?
Kötegelő
#19496
Itt is van!
Ott volt a kürt konzolja, arra csinált tartót/átalakította és odacsavarozta.
Csatolmányok:
banditafesszab.jpg
banditafesszab.jpg (93.23 KiB) Megtekintve 9424 alkalommal
#19495

Először is vidd el legalább egy autóvillamossági szerelőhöz és mutasd meg neki a fesszabályzót, hogy nézzen rá, mérje meg, ne magad dönts róla, mert nem olcsó dolog és lehet, hogy amellett, hogy feleslegesen veszed meg, valami más hiba miatt leég az új meg még valami más is.

Amit második részről tanácsolnék meg fogtok kövezni, de vállalom ezt is, mert eddig jók voltak a tapasztalatok:
- Ne végy használt fesszabályzót!
- A Ducati Energia-nak vannak helyettesítő/univerzális termékei, amik egy fokkal olcsóbbak, mint a gyárból jövők (egyébként azokat is a Ducati Energia gyártja), de még mindig aranyárban vannak;
- Vannak itthon is univerzális fesszabályzók, ám minden szép ígéret ellenére azok nagy része is onnan jön, mint amit a következőben fogok javasolni:
- Kína, Aliexpress.
Csak egy példa a múltból: Jóbarát/volt kolléga Szuzijában elszállt a fesszab. Használtan 10e felett, újonnan egy utángyártott (tehát kínai) 20e felett, a gyári még ettől is drágább. Aliexpressről egy olyan, minek még a csatlakozói is stimmeltek, csak fel kellett csattintani, 19€. Lehet számolni, de akárhogy is brókerkedünk, 6e-nél akkor is megáll a dolog. szerintem még akkor is megéri, ha évente ki kell dobni egyet, de rendszerint nem kell.
Hogy a szállítás minimum két hét? Hja, van az a mondás, hogy szűznek maradni meg "ténykedni" egyszerre nem lehet...
Erről volt szó: http://www.aliexpress.com/item/Black-DC ... 38129.html
Egyébként azt javasolnám, hogy nézd meg csatlakozóidat. Akkor van a legnagyobb szerencséd, ha 5 vezeték megy a szabályzódba, mert akkor szinte lehetetlen mellényúlni: a három - rendszerint egyforma - kábel a generátor tekercseire megy, a két másik pedig a közös gerjesztőtekercsért (magért a feszültség mértékének a szabályzásáért), illetve az előállított feszültség betáplálásáért felelős. Még ha a csatlakozók nem is stimmelnek, akkor is maximum átrakod a régiről és meg is vagy.
De nem kell feltétlenül berhelni sem. Ha rákeresel a Ducati ST2 regulator vagy a Ducati ST2 rectifier kifejezésekre akkor már látod is azokat, amiket kifejezetten a régi helyére gyártottak.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... +regulator

Végezetül, ha ezzel meg is vagy futtass le egy ugyanilyen keresést az eBay-en és fogod látni, hogy ugyanezeket kapod kétszer-haromszor annyiért, elmés csencselők közvetítésével. Az a legszebb, mikor megrendeled a cuccot pl. a UK-ből vagy Olaszországból és a fizetés után az eladó írja, hogy a csomag Kínából jön. :D
A monstereken köztudottan szar helyen van a fesszab, én most egy 12V-olt processzor hűtőt akarok rákötni, gyújtásnál megy, melegben, kis sebességnél sokat jelent. Hogy mennyire bírja majd a rázkódást, nem tudom, de 1000Ft a hűtő, a fesszab meg drágább, egy próbát megér :) Csinált már ilyet valaki? (nyilván igen)
Havernak csináltunk ilyet a VFR-en, ahol az "ülés alatti oldalidom" alatt van a fesszab. Neki bejött, azóta nincs vele gondja. Mi is egy 5x5 vagy 6x6-os gagyi procihűtőt tettünk rá. ennek már vagy 3 éve.
Egy Banditos cimbora kitette előre, a hengerek fölé, valahová oldalra.
#19494

Először is vidd el legalább egy autóvillamossági szerelőhöz és mutasd meg neki a fesszabályzót, hogy nézzen rá, mérje meg, ne magad dönts róla, mert nem olcsó dolog és lehet, hogy amellett, hogy feleslegesen veszed meg, valami más hiba miatt leég az új meg még valami más is.

Amit második részről tanácsolnék meg fogtok kövezni, de vállalom ezt is, mert eddig jók voltak a tapasztalatok:
- Ne végy használt fesszabályzót!
- A Ducati Energia-nak vannak helyettesítő/univerzális termékei, amik egy fokkal olcsóbbak, mint a gyárból jövők (egyébként azokat is a Ducati Energia gyártja), de még mindig aranyárban vannak;
- Vannak itthon is univerzális fesszabályzók, ám minden szép ígéret ellenére azok nagy része is onnan jön, mint amit a következőben fogok javasolni:
- Kína, Aliexpress.
Csak egy példa a múltból: Jóbarát/volt kolléga Szuzijában elszállt a fesszab. Használtan 10e felett, újonnan egy utángyártott (tehát kínai) 20e felett, a gyári még ettől is drágább. Aliexpressről egy olyan, minek még a csatlakozói is stimmeltek, csak fel kellett csattintani, 19€. Lehet számolni, de akárhogy is brókerkedünk, 6e-nél akkor is megáll a dolog. szerintem még akkor is megéri, ha évente ki kell dobni egyet, de rendszerint nem kell.
Hogy a szállítás minimum két hét? Hja, van az a mondás, hogy szűznek maradni meg "ténykedni" egyszerre nem lehet...
Erről volt szó: http://www.aliexpress.com/item/Black-DC ... 38129.html
Egyébként azt javasolnám, hogy nézd meg csatlakozóidat. Akkor van a legnagyobb szerencséd, ha 5 vezeték megy a szabályzódba, mert akkor szinte lehetetlen mellényúlni: a három - rendszerint egyforma - kábel a generátor tekercseire megy, a két másik pedig a közös gerjesztőtekercsért (magért a feszültség mértékének a szabályzásáért), illetve az előállított feszültség betáplálásáért felelős. Még ha a csatlakozók nem is stimmelnek, akkor is maximum átrakod a régiről és meg is vagy.
De nem kell feltétlenül berhelni sem. Ha rákeresel a Ducati ST2 regulator vagy a Ducati ST2 rectifier kifejezésekre akkor már látod is azokat, amiket kifejezetten a régi helyére gyártottak.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... +regulator

Végezetül, ha ezzel meg is vagy futtass le egy ugyanilyen keresést az eBay-en és fogod látni, hogy ugyanezeket kapod kétszer-haromszor annyiért, elmés csencselők közvetítésével. Az a legszebb, mikor megrendeled a cuccot pl. a UK-ből vagy Olaszországból és a fizetés után az eladó írja, hogy a csomag Kínából jön. :D
A monstereken köztudottan szar helyen van a fesszab, én most egy 12V-olt processzor hűtőt akarok rákötni, gyújtásnál megy, melegben, kis sebességnél sokat jelent. Hogy mennyire bírja majd a rázkódást, nem tudom, de 1000Ft a hűtő, a fesszab meg drágább, egy próbát megér :) Csinált már ilyet valaki? (nyilván igen)
Havernak csináltunk ilyet a VFR-en, ahol az "ülés alatti oldalidom" alatt van a fesszab. Neki bejött, azóta nincs vele gondja. Mi is egy 5x5 vagy 6x6-os gagyi procihűtőt tettünk rá. ennek már vagy 3 éve.
Meg is van rendelve a jób@szás.com-ról :)

http://www.banggood.com/Wholesale-80mm- ... 19831.html
#19493
Köszi a segédletet! Ezért is bíztam benned, mindig korrekten leírsz mindent!
Odáig már eljutottam a hétvégén, hogy a létező összes csatit átpucoltam, volt amit össze is roppantottam szándékosan és nyomtam rá újat.
Valószinűleg hogy az LO is meglett, valamikor szivároghatott a fagyálló a gumicsőnél, és a gomba csatija pont alatta van, a csati belölről borzasztóan el volt oxidosodva, csere és tesztköröknél nem jött előaz LO ugrálása! De töltés még mindig nincs.
Töltő szál viszont már pár perc után is felforrósodik, terhelés nélkül lassabban. Álló motornál, két genszál között 0,7ohm az ellenállás, genszálak bármelyike testhez képes szakadást mutat. Járó motornál bármely genvezezték és test között nincs AC fesz, kettejük között 10,1-10,2volt, akkusarkon 30,4volt! hoppá! Váltóáramnak pedig elméletileg nem is lenne szabad akkusarkon lennie. Ha jól informáltam magam.
Mostmár az a kérdés, milyen feszszabi kütyüt vegyek rá, vagy van jobb mint a gyári, amivel ki lehet váltani?!

Először is vidd el legalább egy autóvillamossági szerelőhöz és mutasd meg neki a fesszabályzót, hogy nézzen rá, mérje meg, ne magad dönts róla, mert nem olcsó dolog és lehet, hogy amellett, hogy feleslegesen veszed meg, valami más hiba miatt leég az új meg még valami más is.

Amit második részről tanácsolnék meg fogtok kövezni, de vállalom ezt is, mert eddig jók voltak a tapasztalatok:
- Ne végy használt fesszabályzót!
- A Ducati Energia-nak vannak helyettesítő/univerzális termékei, amik egy fokkal olcsóbbak, mint a gyárból jövők (egyébként azokat is a Ducati Energia gyártja), de még mindig aranyárban vannak;
- Vannak itthon is univerzális fesszabályzók, ám minden szép ígéret ellenére azok nagy része is onnan jön, mint amit a következőben fogok javasolni:
- Kína, Aliexpress.
Csak egy példa a múltból: Jóbarát/volt kolléga Szuzijában elszállt a fesszab. Használtan 10e felett, újonnan egy utángyártott (tehát kínai) 20e felett, a gyári még ettől is drágább. Aliexpressről egy olyan, minek még a csatlakozói is stimmeltek, csak fel kellett csattintani, 19€. Lehet számolni, de akárhogy is brókerkedünk, 6e-nél akkor is megáll a dolog. szerintem még akkor is megéri, ha évente ki kell dobni egyet, de rendszerint nem kell.
Hogy a szállítás minimum két hét? Hja, van az a mondás, hogy szűznek maradni meg "ténykedni" egyszerre nem lehet...
Erről volt szó: http://www.aliexpress.com/item/Black-DC ... 38129.html
Egyébként azt javasolnám, hogy nézd meg csatlakozóidat. Akkor van a legnagyobb szerencséd, ha 5 vezeték megy a szabályzódba, mert akkor szinte lehetetlen mellényúlni: a három - rendszerint egyforma - kábel a generátor tekercseire megy, a két másik pedig a közös gerjesztőtekercsért (magért a feszültség mértékének a szabályzásáért), illetve az előállított feszültség betáplálásáért felelős. Még ha a csatlakozók nem is stimmelnek, akkor is maximum átrakod a régiről és meg is vagy.
De nem kell feltétlenül berhelni sem. Ha rákeresel a Ducati ST2 regulator vagy a Ducati ST2 rectifier kifejezésekre akkor már látod is azokat, amiket kifejezetten a régi helyére gyártottak.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... +regulator

Végezetül, ha ezzel meg is vagy futtass le egy ugyanilyen keresést az eBay-en és fogod látni, hogy ugyanezeket kapod kétszer-haromszor annyiért, elmés csencselők közvetítésével. Az a legszebb, mikor megrendeled a cuccot pl. a UK-ből vagy Olaszországból és a fizetés után az eladó írja, hogy a csomag Kínából jön. :D
A monstereken köztudottan szar helyen van a fesszab, én most egy 12V-olt processzor hűtőt akarok rákötni, gyújtásnál megy, melegben, kis sebességnél sokat jelent. Hogy mennyire bírja majd a rázkódást, nem tudom, de 1000Ft a hűtő, a fesszab meg drágább, egy próbát megér :) Csinált már ilyet valaki? (nyilván igen)
Havernak csináltunk ilyet a VFR-en, ahol az "ülés alatti oldalidom" alatt van a fesszab. Neki bejött, azóta nincs vele gondja. Mi is egy 5x5 vagy 6x6-os gagyi procihűtőt tettünk rá. ennek már vagy 3 éve.
#19492
Tuti, hogy érintkezési gondod van, a mozgás-mozgatás erre utal. Mivel a töltőkör és a hőfok között SEMMILYEN kapcsolat nincs, ezért én azt is ki merném jelenteni, hogy test csatlakozási problémád van. Egyes rosszabb mozdulatkor, nem érintkezik a testkábel és az érintett egységeken másfelé folyik az áram, emiatt bolondul meg pl. a hőfokmérő is.
Amit én tennék:

Akkusarukat le, alaposan megtisztítani. A pozitív kábel másik végét is alaposan megtisztítanám. Keresd meg a testkábel motorblokkra való csatlakozási pontját is - ott egy csavaros csatlakozást fogsz találni. Szedd le, drótkefével csiszpapírral ALAPOSAN minden felületet tisztíts meg mielőtt visszateszed. (Ez az egyik legsarkalatosabb pont!) Ezután az ÖSSZES csatlakozót amit csak találok a motoron széthúznám, majd befújnám kontaktsprayvel, hol oxidációt is találok, ott jól meg is kapargatnám, utána fújnám át. Ne hagyd ki a biztosítékokat sem, mint ahogy a fesszabályzó csatiját se - sőt főleg azokat ne, mert ellenben a többi csatival azok nem vízszigeteltek. Ha ezek sem segítenek, akkor szakemberhez vidd mindenképpen, mert valamelyik részegységben belül van a hiba.
Köszi a segédletet! Ezért is bíztam benned, mindig korrekten leírsz mindent!
Odáig már eljutottam a hétvégén, hogy a létező összes csatit átpucoltam, volt amit össze is roppantottam szándékosan és nyomtam rá újat.
Valószinűleg hogy az LO is meglett, valamikor szivároghatott a fagyálló a gumicsőnél, és a gomba csatija pont alatta van, a csati belölről borzasztóan el volt oxidosodva, csere és tesztköröknél nem jött előaz LO ugrálása! De töltés még mindig nincs.
Töltő szál viszont már pár perc után is felforrósodik, terhelés nélkül lassabban. Álló motornál, két genszál között 0,7ohm az ellenállás, genszálak bármelyike testhez képes szakadást mutat. Járó motornál bármely genvezezték és test között nincs AC fesz, kettejük között 10,1-10,2volt, akkusarkon 30,4volt! hoppá! Váltóáramnak pedig elméletileg nem is lenne szabad akkusarkon lennie. Ha jól informáltam magam.
Mostmár az a kérdés, milyen feszszabi kütyüt vegyek rá, vagy van jobb mint a gyári, amivel ki lehet váltani?!

Először is vidd el legalább egy autóvillamossági szerelőhöz és mutasd meg neki a fesszabályzót, hogy nézzen rá, mérje meg, ne magad dönts róla, mert nem olcsó dolog és lehet, hogy amellett, hogy feleslegesen veszed meg, valami más hiba miatt leég az új meg még valami más is.

Amit második részről tanácsolnék meg fogtok kövezni, de vállalom ezt is, mert eddig jók voltak a tapasztalatok:
- Ne végy használt fesszabályzót!
- A Ducati Energia-nak vannak helyettesítő/univerzális termékei, amik egy fokkal olcsóbbak, mint a gyárból jövők (egyébként azokat is a Ducati Energia gyártja), de még mindig aranyárban vannak;
- Vannak itthon is univerzális fesszabályzók, ám minden szép ígéret ellenére azok nagy része is onnan jön, mint amit a következőben fogok javasolni:
- Kína, Aliexpress.
Csak egy példa a múltból: Jóbarát/volt kolléga Szuzijában elszállt a fesszab. Használtan 10e felett, újonnan egy utángyártott (tehát kínai) 20e felett, a gyári még ettől is drágább. Aliexpressről egy olyan, minek még a csatlakozói is stimmeltek, csak fel kellett csattintani, 19€. Lehet számolni, de akárhogy is brókerkedünk, 6e-nél akkor is megáll a dolog. szerintem még akkor is megéri, ha évente ki kell dobni egyet, de rendszerint nem kell.
Hogy a szállítás minimum két hét? Hja, van az a mondás, hogy szűznek maradni meg "ténykedni" egyszerre nem lehet...
Erről volt szó: http://www.aliexpress.com/item/Black-DC ... 38129.html
Egyébként azt javasolnám, hogy nézd meg csatlakozóidat. Akkor van a legnagyobb szerencséd, ha 5 vezeték megy a szabályzódba, mert akkor szinte lehetetlen mellényúlni: a három - rendszerint egyforma - kábel a generátor tekercseire megy, a két másik pedig a közös gerjesztőtekercsért (magért a feszültség mértékének a szabályzásáért), illetve az előállított feszültség betáplálásáért felelős. Még ha a csatlakozók nem is stimmelnek, akkor is maximum átrakod a régiről és meg is vagy.
De nem kell feltétlenül berhelni sem. Ha rákeresel a Ducati ST2 regulator vagy a Ducati ST2 rectifier kifejezésekre akkor már látod is azokat, amiket kifejezetten a régi helyére gyártottak.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... +regulator

Végezetül, ha ezzel meg is vagy futtass le egy ugyanilyen keresést az eBay-en és fogod látni, hogy ugyanezeket kapod kétszer-haromszor annyiért, elmés csencselők közvetítésével. Az a legszebb, mikor megrendeled a cuccot pl. a UK-ből vagy Olaszországból és a fizetés után az eladó írja, hogy a csomag Kínából jön. :D
A monstereken köztudottan szar helyen van a fesszab, én most egy 12V-olt processzor hűtőt akarok rákötni, gyújtásnál megy, melegben, kis sebességnél sokat jelent. Hogy mennyire bírja majd a rázkódást, nem tudom, de 1000Ft a hűtő, a fesszab meg drágább, egy próbát megér :) Csinált már ilyet valaki? (nyilván igen)
#19491

Üdv mindenki és Ketyosz! Megint itt vagyok ezzel a rühes akku bajjal, az agyatoka megyek tudom, nekem meg a motorom. De csak hozzátok fordulok.
No, az akku az bitang jó, baja csak az volt hogy mélykisütött lett. 36órás töltés után olyan mint bika, többszöri agyongyepálás után is.( agyongyepálás=akku terhelő műszerrel 300Amperos [mert kisebbet nem tudott már terhelni] terhelésnél fél percig se esett 11volt alá, majd vissza is állt a 12,4. egyébként 98%-ot dobott a műszer rá).
Hoppá, szopatás az emeleten ott kezdődik, hogy melegen NO töltés. Ezért süthette ki az akut. Konkrétan hideg (napi első) indításnál, 11v alá nem esik az indító fesz; töltés 13,8-14,1, világítással és minden vacakkal együtt is megemeli 13,8ra és kikapcsolva a fogyasztókat, visszaáll a 13,6-14,1 közé.
Viszont ahogy melegszik a moci, úgy romlik a töltés( 2óra aktív használat után már 12voltal is alig tölt.)
A másik észrevétel ami közös gocpont lehetne esetleg, de lehet hogy nem értek hozzá, sőt biztos.
Van ezen a csoda mocin egy kis kijelző az órák alatt, ami üzemanyagot, időt, és vízhőfokot jelez vissza. Ugye még nem melegszik addig a vízhőfok 45fokig LO(alacsony hőfok)-t ír ki. Majd melegszk és mutatja az értéket. Mivel minden felé jó utak vannak, így döccenőkből sincs hiány. Van hogy döccenésre elugrik a kijelző LO-ra, holott előtte pölö 85fokot mutatott, majd megint döcc és visszajön a hőfok. Azt megfigyeltem már hogy mikor pont úgy sikerül megállni a garázsnál, hogy LO-s a forró víz. akkor 100% hogy nincs töltés, de pölö ha betolom és megdöccen a bejárópadkánk és visszaugrik a műszerfal(pölö 100fokra), akkor se a legtökéletesebb a töltés, de olyankor a 12,8-13at eléri.
Kerestem ezt az LO hülyeséget korábban is, az összes vezetéket, csatit, gombát átbogarásztam, de semmit nem találtam, minden jó.
Ha valaki ebben tudna segíteni, azelőtt meghajolnék és valahogy viszonoznám neki segítségét! Köszönöm!
Tuti, hogy érintkezési gondod van, a mozgás-mozgatás erre utal. Mivel a töltőkör és a hőfok között SEMMILYEN kapcsolat nincs, ezért én azt is ki merném jelenteni, hogy test csatlakozási problémád van. Egyes rosszabb mozdulatkor, nem érintkezik a testkábel és az érintett egységeken másfelé folyik az áram, emiatt bolondul meg pl. a hőfokmérő is.
Amit én tennék:

Akkusarukat le, alaposan megtisztítani. A pozitív kábel másik végét is alaposan megtisztítanám. Keresd meg a testkábel motorblokkra való csatlakozási pontját is - ott egy csavaros csatlakozást fogsz találni. Szedd le, drótkefével csiszpapírral ALAPOSAN minden felületet tisztíts meg mielőtt visszateszed. (Ez az egyik legsarkalatosabb pont!) Ezután az ÖSSZES csatlakozót amit csak találok a motoron széthúznám, majd befújnám kontaktsprayvel, hol oxidációt is találok, ott jól meg is kapargatnám, utána fújnám át. Ne hagyd ki a biztosítékokat sem, mint ahogy a fesszabályzó csatiját se - sőt főleg azokat ne, mert ellenben a többi csatival azok nem vízszigeteltek. Ha ezek sem segítenek, akkor szakemberhez vidd mindenképpen, mert valamelyik részegységben belül van a hiba.
Köszi a segédletet! Ezért is bíztam benned, mindig korrekten leírsz mindent!
Odáig már eljutottam a hétvégén, hogy a létező összes csatit átpucoltam, volt amit össze is roppantottam szándékosan és nyomtam rá újat.
Valószinűleg hogy az LO is meglett, valamikor szivároghatott a fagyálló a gumicsőnél, és a gomba csatija pont alatta van, a csati belölről borzasztóan el volt oxidosodva, csere és tesztköröknél nem jött előaz LO ugrálása! De töltés még mindig nincs.
Töltő szál viszont már pár perc után is felforrósodik, terhelés nélkül lassabban. Álló motornál, két genszál között 0,7ohm az ellenállás, genszálak bármelyike testhez képes szakadást mutat. Járó motornál bármely genvezezték és test között nincs AC fesz, kettejük között 10,1-10,2volt, akkusarkon 30,4volt! hoppá! Váltóáramnak pedig elméletileg nem is lenne szabad akkusarkon lennie. Ha jól informáltam magam.
Mostmár az a kérdés, milyen feszszabi kütyüt vegyek rá, vagy van jobb mint a gyári, amivel ki lehet váltani?!

Először is vidd el legalább egy autóvillamossági szerelőhöz és mutasd meg neki a fesszabályzót, hogy nézzen rá, mérje meg, ne magad dönts róla, mert nem olcsó dolog és lehet, hogy amellett, hogy feleslegesen veszed meg, valami más hiba miatt leég az új meg még valami más is.

Amit második részről tanácsolnék meg fogtok kövezni, de vállalom ezt is, mert eddig jók voltak a tapasztalatok:
- Ne végy használt fesszabályzót!
- A Ducati Energia-nak vannak helyettesítő/univerzális termékei, amik egy fokkal olcsóbbak, mint a gyárból jövők (egyébként azokat is a Ducati Energia gyártja), de még mindig aranyárban vannak;
- Vannak itthon is univerzális fesszabályzók, ám minden szép ígéret ellenére azok nagy része is onnan jön, mint amit a következőben fogok javasolni:
- Kína, Aliexpress.
Csak egy példa a múltból: Jóbarát/volt kolléga Szuzijában elszállt a fesszab. Használtan 10e felett, újonnan egy utángyártott (tehát kínai) 20e felett, a gyári még ettől is drágább. Aliexpressről egy olyan, minek még a csatlakozói is stimmeltek, csak fel kellett csattintani, 19€. Lehet számolni, de akárhogy is brókerkedünk, 6e-nél akkor is megáll a dolog. szerintem még akkor is megéri, ha évente ki kell dobni egyet, de rendszerint nem kell.
Hogy a szállítás minimum két hét? Hja, van az a mondás, hogy szűznek maradni meg "ténykedni" egyszerre nem lehet...
Erről volt szó: http://www.aliexpress.com/item/Black-DC ... 38129.html
Egyébként azt javasolnám, hogy nézd meg csatlakozóidat. Akkor van a legnagyobb szerencséd, ha 5 vezeték megy a szabályzódba, mert akkor szinte lehetetlen mellényúlni: a három - rendszerint egyforma - kábel a generátor tekercseire megy, a két másik pedig a közös gerjesztőtekercsért (magért a feszültség mértékének a szabályzásáért), illetve az előállított feszültség betáplálásáért felelős. Még ha a csatlakozók nem is stimmelnek, akkor is maximum átrakod a régiről és meg is vagy.
De nem kell feltétlenül berhelni sem. Ha rákeresel a Ducati ST2 regulator vagy a Ducati ST2 rectifier kifejezésekre akkor már látod is azokat, amiket kifejezetten a régi helyére gyártottak.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... +regulator

Végezetül, ha ezzel meg is vagy futtass le egy ugyanilyen keresést az eBay-en és fogod látni, hogy ugyanezeket kapod kétszer-haromszor annyiért, elmés csencselők közvetítésével. Az a legszebb, mikor megrendeled a cuccot pl. a UK-ből vagy Olaszországból és a fizetés után az eladó írja, hogy a csomag Kínából jön. :D
#19490
Sziasztok!
Magasabb fordulaton(7 ezer környéke) kihagy a gyújtásom és a hangja is olyan mintha tiltáson pörgetném, elvileg trafó probléma, megtudjátok ezt erősíteni?
Ha az, akkor a hibásat elég lenne cserélni vagy akkor kábelek gyertya és mindkét trafót is cseréljem?
#19489
Illetve most nézem, hogy egy hónapos az akksi. Akkor vidd vissza és cseréljék gariba.

Üdv mindenki és Ketyosz! Megint itt vagyok ezzel a rühes akku bajjal, az agyatoka megyek tudom, nekem meg a motorom. De csak hozzátok fordulok.
No, az akku az bitang jó, baja csak az volt hogy mélykisütött lett. 36órás töltés után olyan mint bika, többszöri agyongyepálás után is.( agyongyepálás=akku terhelő műszerrel 300Amperos [mert kisebbet nem tudott már terhelni] terhelésnél fél percig se esett 11volt alá, majd vissza is állt a 12,4. egyébként 98%-ot dobott a műszer rá).
Hoppá, szopatás az emeleten ott kezdődik, hogy melegen NO töltés. Ezért süthette ki az akut. Konkrétan hideg (napi első) indításnál, 11v alá nem esik az indító fesz; töltés 13,8-14,1, világítással és minden vacakkal együtt is megemeli 13,8ra és kikapcsolva a fogyasztókat, visszaáll a 13,6-14,1 közé.
Viszont ahogy melegszik a moci, úgy romlik a töltés( 2óra aktív használat után már 12voltal is alig tölt.)
A másik észrevétel ami közös gocpont lehetne esetleg, de lehet hogy nem értek hozzá, sőt biztos.
Van ezen a csoda mocin egy kis kijelző az órák alatt, ami üzemanyagot, időt, és vízhőfokot jelez vissza. Ugye még nem melegszik addig a vízhőfok 45fokig LO(alacsony hőfok)-t ír ki. Majd melegszk és mutatja az értéket. Mivel minden felé jó utak vannak, így döccenőkből sincs hiány. Van hogy döccenésre elugrik a kijelző LO-ra, holott előtte pölö 85fokot mutatott, majd megint döcc és visszajön a hőfok. Azt megfigyeltem már hogy mikor pont úgy sikerül megállni a garázsnál, hogy LO-s a forró víz. akkor 100% hogy nincs töltés, de pölö ha betolom és megdöccen a bejárópadkánk és visszaugrik a műszerfal(pölö 100fokra), akkor se a legtökéletesebb a töltés, de olyankor a 12,8-13at eléri.
Kerestem ezt az LO hülyeséget korábban is, az összes vezetéket, csatit, gombát átbogarásztam, de semmit nem találtam, minden jó.
Ha valaki ebben tudna segíteni, azelőtt meghajolnék és valahogy viszonoznám neki segítségét! Köszönöm!
Tuti, hogy érintkezési gondod van, a mozgás-mozgatás erre utal. Mivel a töltőkör és a hőfok között SEMMILYEN kapcsolat nincs, ezért én azt is ki merném jelenteni, hogy test csatlakozási problémád van. Egyes rosszabb mozdulatkor, nem érintkezik a testkábel és az érintett egységeken másfelé folyik az áram, emiatt bolondul meg pl. a hőfokmérő is.
Amit én tennék:

Akkusarukat le, alaposan megtisztítani. A pozitív kábel másik végét is alaposan megtisztítanám. Keresd meg a testkábel motorblokkra való csatlakozási pontját is - ott egy csavaros csatlakozást fogsz találni. Szedd le, drótkefével csiszpapírral ALAPOSAN minden felületet tisztíts meg mielőtt visszateszed. (Ez az egyik legsarkalatosabb pont!) Ezután az ÖSSZES csatlakozót amit csak találok a motoron széthúznám, majd befújnám kontaktsprayvel, hol oxidációt is találok, ott jól meg is kapargatnám, utána fújnám át. Ne hagyd ki a biztosítékokat sem, mint ahogy a fesszabályzó csatiját se - sőt főleg azokat ne, mert ellenben a többi csatival azok nem vízszigeteltek. Ha ezek sem segítenek, akkor szakemberhez vidd mindenképpen, mert valamelyik részegységben belül van a hiba.
Köszi a segédletet! Ezért is bíztam benned, mindig korrekten leírsz mindent!
Odáig már eljutottam a hétvégén, hogy a létező összes csatit átpucoltam, volt amit össze is roppantottam szándékosan és nyomtam rá újat.
Valószinűleg hogy az LO is meglett, valamikor szivároghatott a fagyálló a gumicsőnél, és a gomba csatija pont alatta van, a csati belölről borzasztóan el volt oxidosodva, csere és tesztköröknél nem jött előaz LO ugrálása! De töltés még mindig nincs.
Töltő szál viszont már pár perc után is felforrósodik, terhelés nélkül lassabban. Álló motornál, két genszál között 0,7ohm az ellenállás, genszálak bármelyike testhez képes szakadást mutat. Járó motornál bármely genvezezték és test között nincs AC fesz, kettejük között 10,1-10,2volt, akkusarkon 30,4volt! hoppá! Váltóáramnak pedig elméletileg nem is lenne szabad akkusarkon lennie. Ha jól informáltam magam.
Mostmár az a kérdés, milyen feszszabi kütyüt vegyek rá, vagy van jobb mint a gyári, amivel ki lehet váltani?!
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 61

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]