- 9 years ago
#19438
Menetrögzítő kell nem ragasztó és nem lazul ki a csavar, ez a kavics meg szemét berepül, ez csak spekuláció, szemből elég nehéz betalálni, meg hol is repked annyi szemét? Én amúgy plexiset, eloxált, kb 50 ért vettem a danmoto.com oldalról. Én azért már láttam kavics által átlyukasztott hűtőt, a Hringen... és az tisztább mint a közút.... Igen, szemből gondolom, nem oldalról.
- 9 years ago
#19437
Menetrögzítő kell nem ragasztó és nem lazul ki a csavar, ez a kavics meg szemét berepül, ez csak spekuláció, szemből elég nehéz betalálni, meg hol is repked annyi szemét? Én amúgy plexiset, eloxált, kb 50 ért vettem a danmoto.com oldalról. Én azért már láttam kavics által átlyukasztott hűtőt, a Hringen... és az tisztább mint a közút....
- 9 years ago
#19436
Menetrögzítő kell nem ragasztó és nem lazul ki a csavar, ez a kavics meg szemét berepül, ez csak spekuláció, szemből elég nehéz betalálni, meg hol is repked annyi szemét? Én amúgy plexiset, eloxált, kb 50 ért vettem a danmoto.com oldalról.
- 9 years ago
#19435
Ezt azért nem ajánlom, bármi belekerülhet, még akár a nadrágot is elkaphatja... Kell azért a mechanikai védelem.
Vannak viszont átlátszó vezérmű fedelek: http://smg.photobucket.com/user/mk116v/ ... 5.jpg.html Azt hiszem a Rizomának is van ilyen, de elég drágák, 100 körül láttam régen. Én arra gondoltam hogy lehetne venni egy bontottat, azt kivágni és bele csavarozni egy plexit. Lobogó nadrágszárban és rövidgatyában nem motorozok Egyébként tényleg olvastam valahol a ducatimonster oldalon, hogy a zárt fedél alatt a kopás miatti gumireszelék bent marad és az jobban koptatja a szíjat tovább, mintha nyitva lenne és szabadba "szóródna". Hmmm. Ki tudja....
Jó a nadrág csak egy példa volt, de az is megtörténhet. Viszont ahogy Ricsi is írta, mivel a szíjnak feszesnek kell lennie és ha egy kavics vagy bármi berepül simán megakadhat tőle. Ha nincs rajta fedél, akkor a kinti por sokkal jobban koptatja szerintem, mint a saját anyagának a pora. A házi módszer csak egy ötlet volt, de ha önzáró anyával + csapágy rögzítővel van összerakva, akkor nem hiszem hogy fellazul a rezgéstől. hazibarkacs ablakosnal inkabb a rossz anyagvalasztas a gond. A rezgestol a csavarfuratoknal megreped.
- 9 years ago
#19434
Szerintem tök jól néz ki nyitottan a technika.....Lehet nyitva kellene hagyni és nem visszatenni a szürke műanyag fedelet.
Ezt azért nem ajánlom, bármi belekerülhet, még akár a nadrágot is elkaphatja... Kell azért a mechanikai védelem.
Vannak viszont átlátszó vezérmű fedelek: http://smg.photobucket.com/user/mk116v/ ... 5.jpg.html Azt hiszem a Rizomának is van ilyen, de elég drágák, 100 körül láttam régen. Én arra gondoltam hogy lehetne venni egy bontottat, azt kivágni és bele csavarozni egy plexit. Lobogó nadrágszárban és rövidgatyában nem motorozok Egyébként tényleg olvastam valahol a ducatimonster oldalon, hogy a zárt fedél alatt a kopás miatti gumireszelék bent marad és az jobban koptatja a szíjat tovább, mintha nyitva lenne és szabadba "szóródna". Hmmm. Ki tudja....
Jó a nadrág csak egy példa volt, de az is megtörténhet. Viszont ahogy Ricsi is írta, mivel a szíjnak feszesnek kell lennie és ha egy kavics vagy bármi berepül simán megakadhat tőle. Ha nincs rajta fedél, akkor a kinti por sokkal jobban koptatja szerintem, mint a saját anyagának a pora. A házi módszer csak egy ötlet volt, de ha önzáró anyával + csapágy rögzítővel van összerakva, akkor nem hiszem hogy fellazul a rezgéstől.
- 9 years ago
#19433
ha nyitva van, és berepül egy kavics/kosz/vándorsólyom akár meg is akadhat a szíj alatt - át is ugorhat a fogaskerék = elmegy a vezérlés = nagyon drága lesz.
a házibarkács ablakos fedéllel voltak már próbálkozások, volt valaki aki csinált, de a rázkódástól kilazultak a csavarok (=sólyom helyett a csavar/anya kerül a szíj alá), ragasztó meg nem volt elég erős, hogy megtartsa.
a házibarkács ablakos fedéllel voltak már próbálkozások, volt valaki aki csinált, de a rázkódástól kilazultak a csavarok (=sólyom helyett a csavar/anya kerül a szíj alá), ragasztó meg nem volt elég erős, hogy megtartsa.
- 9 years ago
#19432
Szerintem jó imbuszos megoldással is érzésre beállítani. Nekem ez a frekvencia mérés soha nem akart összejönni, gépen programmal próbáltam de nem tudtam normálisan mérni.
http://www.ducatisuite.com/belttension.html Itt le van írva hogyan kell, ez alapján csinálom én is. Szíj cserénél meg fölösleges filccel össze jelölni, mert mind a három bordás keréken van jel és mellette a műanyag burkolaton illetve a blokkon is, ezeket kell összenézni pontosan.
Én több mint 10 ezer km-et mentem már szíjcsere óta, nem volt még semmi gond. Szerintem tök jól néz ki nyitottan a technika.....Lehet nyitva kellene hagyni és nem visszatenni a szürke műanyag fedelet.
Ezt azért nem ajánlom, bármi belekerülhet, még akár a nadrágot is elkaphatja... Kell azért a mechanikai védelem.
Vannak viszont átlátszó vezérmű fedelek: http://smg.photobucket.com/user/mk116v/ ... 5.jpg.html Azt hiszem a Rizomának is van ilyen, de elég drágák, 100 körül láttam régen. Én arra gondoltam hogy lehetne venni egy bontottat, azt kivágni és bele csavarozni egy plexit. Lobogó nadrágszárban és rövidgatyában nem motorozok Egyébként tényleg olvastam valahol a ducatimonster oldalon, hogy a zárt fedél alatt a kopás miatti gumireszelék bent marad és az jobban koptatja a szíjat tovább, mintha nyitva lenne és szabadba "szóródna". Hmmm. Ki tudja....
- 9 years ago
#19431
Szerintem jó imbuszos megoldással is érzésre beállítani. Nekem ez a frekvencia mérés soha nem akart összejönni, gépen programmal próbáltam de nem tudtam normálisan mérni.
http://www.ducatisuite.com/belttension.html Itt le van írva hogyan kell, ez alapján csinálom én is. Szíj cserénél meg fölösleges filccel össze jelölni, mert mind a három bordás keréken van jel és mellette a műanyag burkolaton illetve a blokkon is, ezeket kell összenézni pontosan.
Én több mint 10 ezer km-et mentem már szíjcsere óta, nem volt még semmi gond. Szerintem tök jól néz ki nyitottan a technika.....Lehet nyitva kellene hagyni és nem visszatenni a szürke műanyag fedelet.
Ezt azért nem ajánlom, bármi belekerülhet, még akár a nadrágot is elkaphatja... Kell azért a mechanikai védelem.
Vannak viszont átlátszó vezérmű fedelek: http://smg.photobucket.com/user/mk116v/ ... 5.jpg.html Azt hiszem a Rizomának is van ilyen, de elég drágák, 100 körül láttam régen. Én arra gondoltam hogy lehetne venni egy bontottat, azt kivágni és bele csavarozni egy plexit.
- 9 years ago
#19430
Szerintem jó imbuszos megoldással is érzésre beállítani. Nekem ez a frekvencia mérés soha nem akart összejönni, gépen programmal próbáltam de nem tudtam normálisan mérni.
http://www.ducatisuite.com/belttension.html Itt le van írva hogyan kell, ez alapján csinálom én is. Szíj cserénél meg fölösleges filccel össze jelölni, mert mind a három bordás keréken van jel és mellette a műanyag burkolaton illetve a blokkon is, ezeket kell összenézni pontosan.
Én több mint 10 ezer km-et mentem már szíjcsere óta, nem volt még semmi gond. Szerintem tök jól néz ki nyitottan a technika.....Lehet nyitva kellene hagyni és nem visszatenni a szürke műanyag fedelet.
- 9 years ago
#19429
Szerintem jó imbuszos megoldással is érzésre beállítani. Nekem ez a frekvencia mérés soha nem akart összejönni, gépen programmal próbáltam de nem tudtam normálisan mérni.
http://www.ducatisuite.com/belttension.html Itt le van írva hogyan kell, ez alapján csinálom én is. Szíj cserénél meg fölösleges filccel össze jelölni, mert mind a három bordás keréken van jel és mellette a műanyag burkolaton illetve a blokkon is, ezeket kell összenézni pontosan.
Én több mint 10 ezer km-et mentem már szíjcsere óta, nem volt még semmi gond. Hát ezt hogy nem találtam még meg!?!? Ezer köszi! Fasza leírás nagyon!
- 9 years ago
#19428
Szerintem jó imbuszos megoldással is érzésre beállítani. Nekem ez a frekvencia mérés soha nem akart összejönni, gépen programmal próbáltam de nem tudtam normálisan mérni.
http://www.ducatisuite.com/belttension.html Itt le van írva hogyan kell, ez alapján csinálom én is. Szíj cserénél meg fölösleges filccel össze jelölni, mert mind a három bordás keréken van jel és mellette a műanyag burkolaton illetve a blokkon is, ezeket kell összenézni pontosan.
Én több mint 10 ezer km-et mentem már szíjcsere óta, nem volt még semmi gond.
http://www.ducatisuite.com/belttension.html Itt le van írva hogyan kell, ez alapján csinálom én is. Szíj cserénél meg fölösleges filccel össze jelölni, mert mind a három bordás keréken van jel és mellette a műanyag burkolaton illetve a blokkon is, ezeket kell összenézni pontosan.
Én több mint 10 ezer km-et mentem már szíjcsere óta, nem volt még semmi gond.
- 9 years ago
#19427
Kopi te kinél javítod a moci? azaz ki végzi el a szíjcserét?
Látom szegedi vagy és egy emberke nekem is jó lenne majd télre aki lecseréli....mert itt a környékben nem nagyon értenek efféle mocihoz, csak japánhoz! Mert ha jól tudom, frekvencia mérővel állítják be a szíjfeszességet, találomra meg nem illene vezérlés alkatrészét csak úgy feldobnom! Köszi előre is! Nem akarlak elkeseríteni de a környéken nincs szerelő . Én magam cserélem hallásra , erre a frekvenciára hangoltattam be a fülem a gyorstalpaló zeneiskolában Legközelebb Cegléden a Doki rendel .
Üha! Azt hiszem kell műszert szerezni és ki kell tanulnom és ezzel foglalkozni....legalább a délvidék ne legyen elhanyagolva szíjcsere ügyben! Neten láttam olyan videót, hogy telefon+app segítségével mérték a frekvenciáját a szíjnak. Nem tudom, hogy ez mennyire pontos vagy járható út.
- 9 years ago
#19426
Megérkezett a megrendelt cucc ! Valaki tudja a fix görgők élettartamát ? Nem merek kockáztatni kb 50 ezer lehet a gépben . De szégyenlem is magam mert azt hangoztattam hogy rendszeresen kell cserélni a vezérszíjat , kb 30 ezer és négy év volt már benne úgyhogy ideje volt !
Kopi te kinél javítod a moci? azaz ki végzi el a szíjcserét?
Látom szegedi vagy és egy emberke nekem is jó lenne majd télre aki lecseréli....mert itt a környékben nem nagyon értenek efféle mocihoz, csak japánhoz! Mert ha jól tudom, frekvencia mérővel állítják be a szíjfeszességet, találomra meg nem illene vezérlés alkatrészét csak úgy feldobnom! Köszi előre is! Nem akarlak elkeseríteni de a környéken nincs szerelő . Én magam cserélem hallásra , erre a frekvenciára hangoltattam be a fülem a gyorstalpaló zeneiskolában Legközelebb Cegléden a Doki rendel .
Üha! Azt hiszem kell műszert szerezni és ki kell tanulnom és ezzel foglalkozni....legalább a délvidék ne legyen elhanyagolva szíjcsere ügyben!
- 9 years ago
#19425
Megérkezett a megrendelt cucc ! Valaki tudja a fix görgők élettartamát ? Nem merek kockáztatni kb 50 ezer lehet a gépben . De szégyenlem is magam mert azt hangoztattam hogy rendszeresen kell cserélni a vezérszíjat , kb 30 ezer és négy év volt már benne úgyhogy ideje volt !
Kopi te kinél javítod a moci? azaz ki végzi el a szíjcserét?
Látom szegedi vagy és egy emberke nekem is jó lenne majd télre aki lecseréli....mert itt a környékben nem nagyon értenek efféle mocihoz, csak japánhoz! Mert ha jól tudom, frekvencia mérővel állítják be a szíjfeszességet, találomra meg nem illene vezérlés alkatrészét csak úgy feldobnom! Köszi előre is! közben kitanulta a dobozolást is!
- 9 years ago
#19424
Megérkezett a megrendelt cucc ! Valaki tudja a fix görgők élettartamát ? Nem merek kockáztatni kb 50 ezer lehet a gépben . De szégyenlem is magam mert azt hangoztattam hogy rendszeresen kell cserélni a vezérszíjat , kb 30 ezer és négy év volt már benne úgyhogy ideje volt !
Kopi te kinél javítod a moci? azaz ki végzi el a szíjcserét?
Látom szegedi vagy és egy emberke nekem is jó lenne majd télre aki lecseréli....mert itt a környékben nem nagyon értenek efféle mocihoz, csak japánhoz! Mert ha jól tudom, frekvencia mérővel állítják be a szíjfeszességet, találomra meg nem illene vezérlés alkatrészét csak úgy feldobnom! Köszi előre is! Nem akarlak elkeseríteni de a környéken nincs szerelő . Én magam cserélem hallásra , erre a frekvenciára hangoltattam be a fülem a gyorstalpaló zeneiskolában Legközelebb Cegléden a Doki rendel .
- 9 years ago
#19423
Megérkezett a megrendelt cucc ! Valaki tudja a fix görgők élettartamát ? Nem merek kockáztatni kb 50 ezer lehet a gépben . De szégyenlem is magam mert azt hangoztattam hogy rendszeresen kell cserélni a vezérszíjat , kb 30 ezer és négy év volt már benne úgyhogy ideje volt !
Kopi te kinél javítod a moci? azaz ki végzi el a szíjcserét?
Látom szegedi vagy és egy emberke nekem is jó lenne majd télre aki lecseréli....mert itt a környékben nem nagyon értenek efféle mocihoz, csak japánhoz! Mert ha jól tudom, frekvencia mérővel állítják be a szíjfeszességet, találomra meg nem illene vezérlés alkatrészét csak úgy feldobnom! Köszi előre is!
- 9 years ago
#19422
Megérkezett a megrendelt cucc ! Valaki tudja a fix görgők élettartamát ? Nem merek kockáztatni kb 50 ezer lehet a gépben . De szégyenlem is magam mert azt hangoztattam hogy rendszeresen kell cserélni a vezérszíjat , kb 30 ezer és négy év volt már benne úgyhogy ideje volt ! Enyémben amikor megvétel után, húszezernél cseréltem a szíjat, akkor a 9 éves gyári szíjakat találtuk benne.
- 9 years ago
#19421
Megérkezett a megrendelt cucc ! Valaki tudja a fix görgők élettartamát ? Nem merek kockáztatni kb 50 ezer lehet a gépben . De szégyenlem is magam mert azt hangoztattam hogy rendszeresen kell cserélni a vezérszíjat , kb 30 ezer és négy év volt már benne úgyhogy ideje volt !
Csatolmányok:
fenykep-0203.jpg (936.16 KiB) Megtekintve 11490 alkalommal
- 9 years ago
#19420
Hello.
999-be mennyire jó az NGK CR8 EB gyertya ? Mindenhol azt olvasom, hogy ha már nem gyári Champion , akkor CR9 kéne legalább. :/
999-be mennyire jó az NGK CR8 EB gyertya ? Mindenhol azt olvasom, hogy ha már nem gyári Champion , akkor CR9 kéne legalább. :/
- 9 years ago
#19419
Köszi srácok. Egyébként teremgarázsban állt télen és nem mínuszokban és én is beindítottam nem egyszer csak a hangja miatt és kicsit járjon, persze a többi autónak a riasztóját is letesztelte egyben De mostanában nem akart beindulni sehogy sem. Meglátjuk. Menni fog ez ) érzem.....
- 9 years ago
#19418
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok? Na erre a kérdésre nem tudok most válaszolni, de most az első indításkor (próbálkozáskor) nekem sem akart beindulni. Én csak kivettem, kicsit megtisztítottam/csiszoltam, aztán be is röffent, ahogy kellett. Nekem is NGK-k vannak benn. Én eddig mindkét motoromnál úgy csináltam, hogy havonta legalább 1x beindítottam télen is, és amennyire lehetett, be is melegítettem a blokkot. Nálam ez bevált, mindig könnyen indulnak (akksit azért csepptöltöm utána), ráadásul a motor hangja még lelkileg is feltölt a hideg téli hónapok alatt jó, de te ha beindítod mész is vele, mindegy, hogy nyár van vagy tél..
- 9 years ago
#19417
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok? Hali én is ezt a gyertyát vettem,500 km után kicserélte champion-ra Gál Tomi!! Négy-bőll kettő nem működött!!!!
- 9 years ago
#19416
jó nagy butaság de ti tudjátok Én ilyenkor megyek is vele (küzdök, mint disznó a jégen). Mivel fűtött garázs hőmérsekről megy az indítás, ugyanaz mint nyáron. Mondjuk ha jobban kopna se érdekelne, mert havonta egyszer KELL hallani a hangját, ennyi Indítási problémák tényleg nincsenek Viszont Dino mesélték, hogy a hidegen üvegelésnek milyen jótékony hatásai vannak a főtengelyre a motornak mindegy hogy tél meg nyár, a páraképződésről és lecsapódástól a hengerekben nem is beszélve de én nem mondtam, hogy ne csináld csak azt mondom hogy ártasz vele. Valaki üvegelt valamit hidegen? a wolf
- 9 years ago
#19415
Én eddig mindkét motoromnál úgy csináltam, hogy havonta legalább 1x beindítottam télen is, és amennyire lehetett, be is melegítettem a blokkot. Nálam ez bevált, mindig könnyen indulnak (akksit azért csepptöltöm utána), ráadásul a motor hangja még lelkileg is feltölt a hideg téli hónapok alatt jó nagy butaság de ti tudjátok Én ilyenkor megyek is vele (küzdök, mint disznó a jégen). Mivel fűtött garázs hőmérsekről megy az indítás, ugyanaz mint nyáron. Mondjuk ha jobban kopna se érdekelne, mert havonta egyszer KELL hallani a hangját, ennyi Indítási problémák tényleg nincsenek Viszont Dino mesélték, hogy a hidegen üvegelésnek milyen jótékony hatásai vannak a főtengelyre a motornak mindegy hogy tél meg nyár, a páraképződésről és lecsapódástól a hengerekben nem is beszélve de én nem mondtam, hogy ne csináld csak azt mondom hogy ártasz vele. Valaki üvegelt valamit hidegen?
- 9 years ago
#19414
Na erre a kérdésre nem tudok most válaszolni, de most az első indításkor (próbálkozáskor) nekem sem akart beindulni. Én csak kivettem, kicsit megtisztítottam/csiszoltam, aztán be is röffent, ahogy kellett. Nekem is NGK-k vannak benn. Én eddig mindkét motoromnál úgy csináltam, hogy havonta legalább 1x beindítottam télen is, és amennyire lehetett, be is melegítettem a blokkot. Nálam ez bevált, mindig könnyen indulnak (akksit azért csepptöltöm utána), ráadásul a motor hangja még lelkileg is feltölt a hideg téli hónapok alatt jó nagy butaság de ti tudjátok Én ilyenkor megyek is vele (küzdök, mint disznó a jégen). Mivel fűtött garázs hőmérsekről megy az indítás, ugyanaz mint nyáron. Mondjuk ha jobban kopna se érdekelne, mert havonta egyszer KELL hallani a hangját, ennyi Indítási problémák tényleg nincsenek Viszont Dino mesélték, hogy a hidegen üvegelésnek milyen jótékony hatásai vannak a főtengelyreCsatolmányok:
img_20150325_152129_1.jpg (875.35 KiB) Megtekintve 11490 alkalommal
- 9 years ago
#19413
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok? ha veszel gyertyát akkor a hézagot állítsd be 0,65 re
- 9 years ago
#19412
Na erre a kérdésre nem tudok most válaszolni, de most az első indításkor (próbálkozáskor) nekem sem akart beindulni. Én csak kivettem, kicsit megtisztítottam/csiszoltam, aztán be is röffent, ahogy kellett. Nekem is NGK-k vannak benn. Én eddig mindkét motoromnál úgy csináltam, hogy havonta legalább 1x beindítottam télen is, és amennyire lehetett, be is melegítettem a blokkot. Nálam ez bevált, mindig könnyen indulnak (akksit azért csepptöltöm utána), ráadásul a motor hangja még lelkileg is feltölt a hideg téli hónapok alatt jó nagy butaság de ti tudjátok
a motorban a kopás 90% hidegindításnál történik
- 9 years ago
#19411
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok? Na erre a kérdésre nem tudok most válaszolni, de most az első indításkor (próbálkozáskor) nekem sem akart beindulni. Én csak kivettem, kicsit megtisztítottam/csiszoltam, aztán be is röffent, ahogy kellett. Nekem is NGK-k vannak benn. Én eddig mindkét motoromnál úgy csináltam, hogy havonta legalább 1x beindítottam télen is, és amennyire lehetett, be is melegítettem a blokkot. Nálam ez bevált, mindig könnyen indulnak (akksit azért csepptöltöm utána), ráadásul a motor hangja még lelkileg is feltölt a hideg téli hónapok alatt jó nagy butaság de ti tudjátok
- 9 years ago
#19410
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok? Na erre a kérdésre nem tudok most válaszolni, de most az első indításkor (próbálkozáskor) nekem sem akart beindulni. Én csak kivettem, kicsit megtisztítottam/csiszoltam, aztán be is röffent, ahogy kellett. Nekem is NGK-k vannak benn. Én eddig mindkét motoromnál úgy csináltam, hogy havonta legalább 1x beindítottam télen is, és amennyire lehetett, be is melegítettem a blokkot. Nálam ez bevált, mindig könnyen indulnak (akksit azért csepptöltöm utána), ráadásul a motor hangja még lelkileg is feltölt a hideg téli hónapok alatt
- 9 years ago
#19409
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok? Na erre a kérdésre nem tudok most válaszolni, de most az első indításkor (próbálkozáskor) nekem sem akart beindulni. Én csak kivettem, kicsit megtisztítottam/csiszoltam, aztán be is röffent, ahogy kellett. Nekem is NGK-k vannak benn.
- 9 years ago
#19408
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok?
- 9 years ago
#19407
Sziasztok,
Szelephézagot állítok az S2R-emen, de hanyatt estem az áraktól. Mivel teljesen új Duc tulaj vagyok és eképp itt is új, érdeklődöm, hogy a kluboldalon is jelölt szervizeken túl hol-merre érdemes érdeklődjek?
Előre is köszönöm, üdv:
T. Hali!
Hozzájuk, nyugodt szívvel:
http://www.motorosso.hu/
Bocsánat, most látom, h kluboldalon ajánlottakon túl. Ha drágák, akkor internet, do it yourself
Nem adnak el olyan lapkákat amiket raktáron tartanak. Ha kell, rendelnek, de az több hét míg megjön.
Csinálnám én a do it yourself-et - azaz csinálom is, de alkatrész nélkül nem megy...
- 9 years ago
#19406
Sziasztok,
Szelephézagot állítok az S2R-emen, de hanyatt estem az áraktól. Mivel teljesen új Duc tulaj vagyok és eképp itt is új, érdeklődöm, hogy a kluboldalon is jelölt szervizeken túl hol-merre érdemes érdeklődjek?
Előre is köszönöm, üdv:
T. Hali!
Hozzájuk, nyugodt szívvel:
http://www.motorosso.hu/
Bocsánat, most látom, h kluboldalon ajánlottakon túl. Ha drágák, akkor internet, do it yourself
- 9 years ago
#19405
Sziasztok,
Szelephézagot állítok az S2R-emen, de hanyatt estem az áraktól. Mivel teljesen új Duc tulaj vagyok és eképp itt is új, érdeklődöm, hogy a kluboldalon is jelölt szervizeken túl hol-merre érdemes érdeklődjek?
Előre is köszönöm, üdv:
T.
Szelephézagot állítok az S2R-emen, de hanyatt estem az áraktól. Mivel teljesen új Duc tulaj vagyok és eképp itt is új, érdeklődöm, hogy a kluboldalon is jelölt szervizeken túl hol-merre érdemes érdeklődjek?
Előre is köszönöm, üdv:
T.
- 9 years ago
#19404
Üdv,
Ma megvolt az első gurulás, de sajnos nem probléma mentesen. A hiba egy kis olaj folyás, ami a kuplung munkahenger mögül jön...talán, ha jól láttam ....... nem tudom eldönteni, hogy motor - vagy kuplung olaj ( Monster S4). Kérdezem a nálam tapasztaltabbakat, hogy valaki "átélt" már hasonlót???
Köszi.
3 imbusz csavar tartja az alsó kuplung munkahengert,nyugodtan vedd le és könnyebb lesz utána járni Nekem meg pont a munkahenger ereszt most
Thx neked is, remélem én megúszom a gumi gyűrű cserével : -)
- 9 years ago
#19403
Üdv,
Ma megvolt az első gurulás, de sajnos nem probléma mentesen. A hiba egy kis olaj folyás, ami a kuplung munkahenger mögül jön...talán, ha jól láttam ....... nem tudom eldönteni, hogy motor - vagy kuplung olaj ( Monster S4). Kérdezem a nálam tapasztaltabbakat, hogy valaki "átélt" már hasonlót???
Köszi.
Szia,nekem ilyen volt.....van a munkahenger mögött valami pálca, amin van/vannak gumigyűrű/k.....nekem ez volt a ludas....teljesen nem szűnt meg,de már csak alig észrevehető....ha nem ez akkor a munkahenger....de valószínűbb hogy csak a gumigyűrű...
Természetesen nem vagyok szerelő,de nálam ez volt....
Köszi a választ, remélem nekem is csak a gyűrű lesz.... akkor ez valami típushiba.
- 9 years ago
#19402
Üdv,
Ma megvolt az első gurulás, de sajnos nem probléma mentesen. A hiba egy kis olaj folyás, ami a kuplung munkahenger mögül jön...talán, ha jól láttam ....... nem tudom eldönteni, hogy motor - vagy kuplung olaj ( Monster S4). Kérdezem a nálam tapasztaltabbakat, hogy valaki "átélt" már hasonlót???
Köszi.
3 imbusz csavar tartja az alsó kuplung munkahengert,nyugodtan vedd le és könnyebb lesz utána járni Nekem meg pont a munkahenger ereszt most
- 9 years ago
#19401
Üdv,
Ma megvolt az első gurulás, de sajnos nem probléma mentesen. A hiba egy kis olaj folyás, ami a kuplung munkahenger mögül jön...talán, ha jól láttam ....... nem tudom eldönteni, hogy motor - vagy kuplung olaj ( Monster S4). Kérdezem a nálam tapasztaltabbakat, hogy valaki "átélt" már hasonlót???
Köszi.
Szia,nekem ilyen volt.....van a munkahenger mögött valami pálca, amin van/vannak gumigyűrű/k.....nekem ez volt a ludas....teljesen nem szűnt meg,de már csak alig észrevehető....ha nem ez akkor a munkahenger....de valószínűbb hogy csak a gumigyűrű...
Természetesen nem vagyok szerelő,de nálam ez volt....
- 9 years ago
#19400
Üdv,
Ma megvolt az első gurulás, de sajnos nem probléma mentesen. A hiba egy kis olaj folyás, ami a kuplung munkahenger mögül jön...talán, ha jól láttam ....... nem tudom eldönteni, hogy motor - vagy kuplung olaj ( Monster S4). Kérdezem a nálam tapasztaltabbakat, hogy valaki "átélt" már hasonlót???
Köszi.
Ma megvolt az első gurulás, de sajnos nem probléma mentesen. A hiba egy kis olaj folyás, ami a kuplung munkahenger mögül jön...talán, ha jól láttam ....... nem tudom eldönteni, hogy motor - vagy kuplung olaj ( Monster S4). Kérdezem a nálam tapasztaltabbakat, hogy valaki "átélt" már hasonlót???
Köszi.
- 9 years ago
#19399
Szerintem meg nem forog semmi, azt produkálja, mint amikor gyenge az akku. Ereje sincs megforgatni. De mivel új akkumulátor van benne,erről szó sincs.
Ha a szabadonfutó döglik meg, akkor ugyanúgy forgatja az önindítót, mintha indítana, de itt meg sem indul szinte Haldasd már meg figyelmesen még egyszer a videót . Nem vagyok hangmérnök, de az elektromos üzemanyagpumpát meg tudom különböztetni egy önindítótól. Legyen igazad .
- 9 years ago
#19398
A videó szerint az önindító forog de a főtengely nem . Ezért írtam hogy a szabadon futó a ludas . Szerintem meg nem forog semmi, azt produkálja, mint amikor gyenge az akku. Ereje sincs megforgatni. De mivel új akkumulátor van benne,erről szó sincs.
Ha a szabadonfutó döglik meg, akkor ugyanúgy forgatja az önindítót, mintha indítana, de itt meg sem indul szinte Haldasd már meg figyelmesen még egyszer a videót . Nem vagyok hangmérnök, de az elektromos üzemanyagpumpát meg tudom különböztetni egy önindítótól.
- 9 years ago
#19397
Valami elektromos hiba van, nem hiszem, hogy szabadonfutó. Már csak azért is, mert a kijelző szerint a feszültséged nagyon alacsony új akku ellenére.Ha a szabadonfutó rossz, akkor az önindító forog, de a főtengely nem. A videó szerint az önindító forog de a főtengely nem . Ezért írtam hogy a szabadon futó a ludas . Szerintem meg nem forog semmi, azt produkálja, mint amikor gyenge az akku. Ereje sincs megforgatni. De mivel új akkumulátor van benne,erről szó sincs.
Ha a szabadonfutó döglik meg, akkor ugyanúgy forgatja az önindítót, mintha indítana, de itt meg sem indul szinte Haldasd már meg figyelmesen még egyszer a videót .
- 9 years ago
#19396
Sziasztok!
Volna egy elég komoly problémám amivel sajnos nem tudok szakértő szerelőhöz látogatni, ugyanis nem indul be a motor. A feszültségjelző folyamatosan 11-10 Volt között mozog, pedig az akksinak nincs baja, ezt meggyőződtem egy vadiúj akksival is. Néha-néha teker rajta egyet az önindító, de nem jut el addig, hogy beinduljon. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja? Feltöltök egy videót, hogy mit produkál:
Előre is hálásan köszönöm a segítségeteket!
Ákos Valami elektromos hiba van, nem hiszem, hogy szabadonfutó. Már csak azért is, mert a kijelző szerint a feszültséged nagyon alacsony új akku ellenére.Ha a szabadonfutó rossz, akkor az önindító forog, de a főtengely nem. A videó szerint az önindító forog de a főtengely nem . Ezért írtam hogy a szabadon futó a ludas . Szerintem meg nem forog semmi, azt produkálja, mint amikor gyenge az akku. Ereje sincs megforgatni. De mivel új akkumulátor van benne,erről szó sincs.
Ha a szabadonfutó döglik meg, akkor ugyanúgy forgatja az önindítót, mintha indítana, de itt meg sem indul szinte
- 9 years ago
#19395
Sziasztok!
Volna egy elég komoly problémám amivel sajnos nem tudok szakértő szerelőhöz látogatni, ugyanis nem indul be a motor. A feszültségjelző folyamatosan 11-10 Volt között mozog, pedig az akksinak nincs baja, ezt meggyőződtem egy vadiúj akksival is. Néha-néha teker rajta egyet az önindító, de nem jut el addig, hogy beinduljon. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja? Feltöltök egy videót, hogy mit produkál:
Előre is hálásan köszönöm a segítségeteket!
Ákos Valami elektromos hiba van, nem hiszem, hogy szabadonfutó. Már csak azért is, mert a kijelző szerint a feszültséged nagyon alacsony új akku ellenére.Ha a szabadonfutó rossz, akkor az önindító forog, de a főtengely nem. A videó szerint az önindító forog de a főtengely nem . Ezért írtam hogy a szabadon futó a ludas .
- 9 years ago
#19394
Sziasztok!
Volna egy elég komoly problémám amivel sajnos nem tudok szakértő szerelőhöz látogatni, ugyanis nem indul be a motor. A feszültségjelző folyamatosan 11-10 Volt között mozog, pedig az akksinak nincs baja, ezt meggyőződtem egy vadiúj akksival is. Néha-néha teker rajta egyet az önindító, de nem jut el addig, hogy beinduljon. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja? Feltöltök egy videót, hogy mit produkál:
Előre is hálásan köszönöm a segítségeteket!
Ákos Valami elektromos hiba van, nem hiszem, hogy szabadonfutó. Már csak azért is, mert a kijelző szerint a feszültséged nagyon alacsony új akku ellenére.Ha a szabadonfutó rossz, akkor az önindító forog, de a főtengely nem. köszönöm, próbálok túrni valamit a neten.
- 9 years ago
#19393
Sziasztok!
Volna egy elég komoly problémám amivel sajnos nem tudok szakértő szerelőhöz látogatni, ugyanis nem indul be a motor. A feszültségjelző folyamatosan 11-10 Volt között mozog, pedig az akksinak nincs baja, ezt meggyőződtem egy vadiúj akksival is. Néha-néha teker rajta egyet az önindító, de nem jut el addig, hogy beinduljon. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja? Feltöltök egy videót, hogy mit produkál:
Előre is hálásan köszönöm a segítségeteket!
Ákos Nem vagyok szaki de szerintem a szabadonfutó halt meg . köszönöm a választ!
- 9 years ago
#19392
Naaaaa! Ma darabokra szedtem a motort! Az akksi jó ! A gyújtáskapcsolót kiszedve is maradt a probléma! :/ Az említett relét hol találom mert sajnos nem találtam használható robbantott ábrát! :/
tank alatt így néz ki ,
http://www.ebay.co.uk/itm/01-02-DUCATI- ... 0933462567 Pontosabban az akkumulátor alatt . igy a helyes
- 9 years ago
#19391
Naaaaa! Ma darabokra szedtem a motort! Az akksi jó ! A gyújtáskapcsolót kiszedve is maradt a probléma! :/ Az említett relét hol találom mert sajnos nem találtam használható robbantott ábrát! :/ Mennyire esett vissza a feszültség az akksin indítás közben?
- 9 years ago
#19390
Naaaaa! Ma darabokra szedtem a motort! Az akksi jó ! A gyújtáskapcsolót kiszedve is maradt a probléma! :/ Az említett relét hol találom mert sajnos nem találtam használható robbantott ábrát! :/
tank alatt így néz ki ,
http://www.ebay.co.uk/itm/01-02-DUCATI- ... 0933462567 Pontosabban az akkumulátor alatt .
- 9 years ago
#19389
Naaaaa! Ma darabokra szedtem a motort! Az akksi jó ! A gyújtáskapcsolót kiszedve is maradt a probléma! :/ Az említett relét hol találom mert sajnos nem találtam használható robbantott ábrát! :/
tank alatt így néz ki ,
http://www.ebay.co.uk/itm/01-02-DUCATI- ... 0933462567
The guide to parlay betting on football is a topic[…]