#19438
Menetrögzítő kell nem ragasztó és nem lazul ki a csavar, ez a kavics meg szemét berepül, ez csak spekuláció, szemből elég nehéz betalálni, meg hol is repked annyi szemét? :) Én amúgy plexiset, eloxált, kb 50 ért vettem a danmoto.com oldalról.
Én azért már láttam kavics által átlyukasztott hűtőt, a Hringen... és az tisztább mint a közút.... :)
Igen, szemből gondolom, nem oldalról.
#19437
Menetrögzítő kell nem ragasztó és nem lazul ki a csavar, ez a kavics meg szemét berepül, ez csak spekuláció, szemből elég nehéz betalálni, meg hol is repked annyi szemét? :) Én amúgy plexiset, eloxált, kb 50 ért vettem a danmoto.com oldalról.
Én azért már láttam kavics által átlyukasztott hűtőt, a Hringen... és az tisztább mint a közút.... :)
#19436
Menetrögzítő kell nem ragasztó és nem lazul ki a csavar, ez a kavics meg szemét berepül, ez csak spekuláció, szemből elég nehéz betalálni, meg hol is repked annyi szemét? :) Én amúgy plexiset, eloxált, kb 50 ért vettem a danmoto.com oldalról.
#19435

Ezt azért nem ajánlom, bármi belekerülhet, még akár a nadrágot is elkaphatja... Kell azért a mechanikai védelem.
Vannak viszont átlátszó vezérmű fedelek: http://smg.photobucket.com/user/mk116v/ ... 5.jpg.html Azt hiszem a Rizomának is van ilyen, de elég drágák, 100 körül láttam régen. Én arra gondoltam hogy lehetne venni egy bontottat, azt kivágni és bele csavarozni egy plexit.
Lobogó nadrágszárban és rövidgatyában nem motorozok :) Egyébként tényleg olvastam valahol a ducatimonster oldalon, hogy a zárt fedél alatt a kopás miatti gumireszelék bent marad és az jobban koptatja a szíjat tovább, mintha nyitva lenne és szabadba "szóródna". Hmmm. Ki tudja....

Jó a nadrág csak egy példa volt, de az is megtörténhet. Viszont ahogy Ricsi is írta, mivel a szíjnak feszesnek kell lennie és ha egy kavics vagy bármi berepül simán megakadhat tőle. Ha nincs rajta fedél, akkor a kinti por sokkal jobban koptatja szerintem, mint a saját anyagának a pora. A házi módszer csak egy ötlet volt, de ha önzáró anyával + csapágy rögzítővel van összerakva, akkor nem hiszem hogy fellazul a rezgéstől.
hazibarkacs ablakosnal inkabb a rossz anyagvalasztas a gond. A rezgestol a csavarfuratoknal megreped.
#19434
Szerintem tök jól néz ki nyitottan a technika.....Lehet nyitva kellene hagyni és nem visszatenni a szürke műanyag fedelet.

Ezt azért nem ajánlom, bármi belekerülhet, még akár a nadrágot is elkaphatja... Kell azért a mechanikai védelem.
Vannak viszont átlátszó vezérmű fedelek: http://smg.photobucket.com/user/mk116v/ ... 5.jpg.html Azt hiszem a Rizomának is van ilyen, de elég drágák, 100 körül láttam régen. Én arra gondoltam hogy lehetne venni egy bontottat, azt kivágni és bele csavarozni egy plexit.
Lobogó nadrágszárban és rövidgatyában nem motorozok :) Egyébként tényleg olvastam valahol a ducatimonster oldalon, hogy a zárt fedél alatt a kopás miatti gumireszelék bent marad és az jobban koptatja a szíjat tovább, mintha nyitva lenne és szabadba "szóródna". Hmmm. Ki tudja....

Jó a nadrág csak egy példa volt, de az is megtörténhet. Viszont ahogy Ricsi is írta, mivel a szíjnak feszesnek kell lennie és ha egy kavics vagy bármi berepül simán megakadhat tőle. Ha nincs rajta fedél, akkor a kinti por sokkal jobban koptatja szerintem, mint a saját anyagának a pora. A házi módszer csak egy ötlet volt, de ha önzáró anyával + csapágy rögzítővel van összerakva, akkor nem hiszem hogy fellazul a rezgéstől.
#19433
ha nyitva van, és berepül egy kavics/kosz/vándorsólyom akár meg is akadhat a szíj alatt - át is ugorhat a fogaskerék = elmegy a vezérlés = nagyon drága lesz.

a házibarkács ablakos fedéllel voltak már próbálkozások, volt valaki aki csinált, de a rázkódástól kilazultak a csavarok (=sólyom helyett a csavar/anya kerül a szíj alá), ragasztó meg nem volt elég erős, hogy megtartsa.
#19432
Szerintem jó imbuszos megoldással is érzésre beállítani. Nekem ez a frekvencia mérés soha nem akart összejönni, gépen programmal próbáltam de nem tudtam normálisan mérni.
http://www.ducatisuite.com/belttension.html Itt le van írva hogyan kell, ez alapján csinálom én is. Szíj cserénél meg fölösleges filccel össze jelölni, mert mind a három bordás keréken van jel és mellette a műanyag burkolaton illetve a blokkon is, ezeket kell összenézni pontosan.
Én több mint 10 ezer km-et mentem már szíjcsere óta, nem volt még semmi gond. :)
Szerintem tök jól néz ki nyitottan a technika.....Lehet nyitva kellene hagyni és nem visszatenni a szürke műanyag fedelet.

Ezt azért nem ajánlom, bármi belekerülhet, még akár a nadrágot is elkaphatja... Kell azért a mechanikai védelem.
Vannak viszont átlátszó vezérmű fedelek: http://smg.photobucket.com/user/mk116v/ ... 5.jpg.html Azt hiszem a Rizomának is van ilyen, de elég drágák, 100 körül láttam régen. Én arra gondoltam hogy lehetne venni egy bontottat, azt kivágni és bele csavarozni egy plexit.
Lobogó nadrágszárban és rövidgatyában nem motorozok :) Egyébként tényleg olvastam valahol a ducatimonster oldalon, hogy a zárt fedél alatt a kopás miatti gumireszelék bent marad és az jobban koptatja a szíjat tovább, mintha nyitva lenne és szabadba "szóródna". Hmmm. Ki tudja....
#19431
Szerintem jó imbuszos megoldással is érzésre beállítani. Nekem ez a frekvencia mérés soha nem akart összejönni, gépen programmal próbáltam de nem tudtam normálisan mérni.
http://www.ducatisuite.com/belttension.html Itt le van írva hogyan kell, ez alapján csinálom én is. Szíj cserénél meg fölösleges filccel össze jelölni, mert mind a három bordás keréken van jel és mellette a műanyag burkolaton illetve a blokkon is, ezeket kell összenézni pontosan.
Én több mint 10 ezer km-et mentem már szíjcsere óta, nem volt még semmi gond. :)
Szerintem tök jól néz ki nyitottan a technika.....Lehet nyitva kellene hagyni és nem visszatenni a szürke műanyag fedelet.

Ezt azért nem ajánlom, bármi belekerülhet, még akár a nadrágot is elkaphatja... Kell azért a mechanikai védelem.
Vannak viszont átlátszó vezérmű fedelek: http://smg.photobucket.com/user/mk116v/ ... 5.jpg.html Azt hiszem a Rizomának is van ilyen, de elég drágák, 100 körül láttam régen. Én arra gondoltam hogy lehetne venni egy bontottat, azt kivágni és bele csavarozni egy plexit.
#19430
Szerintem jó imbuszos megoldással is érzésre beállítani. Nekem ez a frekvencia mérés soha nem akart összejönni, gépen programmal próbáltam de nem tudtam normálisan mérni.
http://www.ducatisuite.com/belttension.html Itt le van írva hogyan kell, ez alapján csinálom én is. Szíj cserénél meg fölösleges filccel össze jelölni, mert mind a három bordás keréken van jel és mellette a műanyag burkolaton illetve a blokkon is, ezeket kell összenézni pontosan.
Én több mint 10 ezer km-et mentem már szíjcsere óta, nem volt még semmi gond. :)
Szerintem tök jól néz ki nyitottan a technika.....Lehet nyitva kellene hagyni és nem visszatenni a szürke műanyag fedelet.
#19429
Szerintem jó imbuszos megoldással is érzésre beállítani. Nekem ez a frekvencia mérés soha nem akart összejönni, gépen programmal próbáltam de nem tudtam normálisan mérni.
http://www.ducatisuite.com/belttension.html Itt le van írva hogyan kell, ez alapján csinálom én is. Szíj cserénél meg fölösleges filccel össze jelölni, mert mind a három bordás keréken van jel és mellette a műanyag burkolaton illetve a blokkon is, ezeket kell összenézni pontosan.
Én több mint 10 ezer km-et mentem már szíjcsere óta, nem volt még semmi gond. :)
Hát ezt hogy nem találtam még meg!?!? Ezer köszi! Fasza leírás nagyon!
#19428
Szerintem jó imbuszos megoldással is érzésre beállítani. Nekem ez a frekvencia mérés soha nem akart összejönni, gépen programmal próbáltam de nem tudtam normálisan mérni.
http://www.ducatisuite.com/belttension.html Itt le van írva hogyan kell, ez alapján csinálom én is. Szíj cserénél meg fölösleges filccel össze jelölni, mert mind a három bordás keréken van jel és mellette a műanyag burkolaton illetve a blokkon is, ezeket kell összenézni pontosan.
Én több mint 10 ezer km-et mentem már szíjcsere óta, nem volt még semmi gond. :)
#19427

Kopi te kinél javítod a moci? azaz ki végzi el a szíjcserét?
Látom szegedi vagy és egy emberke nekem is jó lenne majd télre aki lecseréli....mert itt a környékben nem nagyon értenek efféle mocihoz, csak japánhoz! Mert ha jól tudom, frekvencia mérővel állítják be a szíjfeszességet, találomra meg nem illene vezérlés alkatrészét csak úgy feldobnom! Köszi előre is!
Nem akarlak elkeseríteni de a környéken nincs szerelő . Én magam cserélem hallásra , erre a frekvenciára hangoltattam be a fülem a gyorstalpaló zeneiskolában :) Legközelebb Cegléden a Doki rendel .

Üha! Azt hiszem kell műszert szerezni és ki kell tanulnom és ezzel foglalkozni....legalább a délvidék ne legyen elhanyagolva szíjcsere ügyben! :)
Neten láttam olyan videót, hogy telefon+app segítségével mérték a frekvenciáját a szíjnak. Nem tudom, hogy ez mennyire pontos vagy járható út.
#19426
Megérkezett a megrendelt cucc ! Valaki tudja a fix görgők élettartamát ? Nem merek kockáztatni kb 50 ezer lehet a gépben . De szégyenlem is magam mert azt hangoztattam hogy rendszeresen kell cserélni a vezérszíjat , kb 30 ezer és négy év volt már benne úgyhogy ideje volt !

Kopi te kinél javítod a moci? azaz ki végzi el a szíjcserét?
Látom szegedi vagy és egy emberke nekem is jó lenne majd télre aki lecseréli....mert itt a környékben nem nagyon értenek efféle mocihoz, csak japánhoz! Mert ha jól tudom, frekvencia mérővel állítják be a szíjfeszességet, találomra meg nem illene vezérlés alkatrészét csak úgy feldobnom! Köszi előre is!
Nem akarlak elkeseríteni de a környéken nincs szerelő . Én magam cserélem hallásra , erre a frekvenciára hangoltattam be a fülem a gyorstalpaló zeneiskolában :) Legközelebb Cegléden a Doki rendel .

Üha! Azt hiszem kell műszert szerezni és ki kell tanulnom és ezzel foglalkozni....legalább a délvidék ne legyen elhanyagolva szíjcsere ügyben! :)
Avatar
 76
#19425
Megérkezett a megrendelt cucc ! Valaki tudja a fix görgők élettartamát ? Nem merek kockáztatni kb 50 ezer lehet a gépben . De szégyenlem is magam mert azt hangoztattam hogy rendszeresen kell cserélni a vezérszíjat , kb 30 ezer és négy év volt már benne úgyhogy ideje volt !

Kopi te kinél javítod a moci? azaz ki végzi el a szíjcserét?
Látom szegedi vagy és egy emberke nekem is jó lenne majd télre aki lecseréli....mert itt a környékben nem nagyon értenek efféle mocihoz, csak japánhoz! Mert ha jól tudom, frekvencia mérővel állítják be a szíjfeszességet, találomra meg nem illene vezérlés alkatrészét csak úgy feldobnom! Köszi előre is!
közben kitanulta a dobozolást is! ;)
#19424
Megérkezett a megrendelt cucc ! Valaki tudja a fix görgők élettartamát ? Nem merek kockáztatni kb 50 ezer lehet a gépben . De szégyenlem is magam mert azt hangoztattam hogy rendszeresen kell cserélni a vezérszíjat , kb 30 ezer és négy év volt már benne úgyhogy ideje volt !

Kopi te kinél javítod a moci? azaz ki végzi el a szíjcserét?
Látom szegedi vagy és egy emberke nekem is jó lenne majd télre aki lecseréli....mert itt a környékben nem nagyon értenek efféle mocihoz, csak japánhoz! Mert ha jól tudom, frekvencia mérővel állítják be a szíjfeszességet, találomra meg nem illene vezérlés alkatrészét csak úgy feldobnom! Köszi előre is!
Nem akarlak elkeseríteni de a környéken nincs szerelő . Én magam cserélem hallásra , erre a frekvenciára hangoltattam be a fülem a gyorstalpaló zeneiskolában :) Legközelebb Cegléden a Doki rendel .
#19423
Megérkezett a megrendelt cucc ! Valaki tudja a fix görgők élettartamát ? Nem merek kockáztatni kb 50 ezer lehet a gépben . De szégyenlem is magam mert azt hangoztattam hogy rendszeresen kell cserélni a vezérszíjat , kb 30 ezer és négy év volt már benne úgyhogy ideje volt !

Kopi te kinél javítod a moci? azaz ki végzi el a szíjcserét?
Látom szegedi vagy és egy emberke nekem is jó lenne majd télre aki lecseréli....mert itt a környékben nem nagyon értenek efféle mocihoz, csak japánhoz! Mert ha jól tudom, frekvencia mérővel állítják be a szíjfeszességet, találomra meg nem illene vezérlés alkatrészét csak úgy feldobnom! Köszi előre is!
#19422
Megérkezett a megrendelt cucc ! Valaki tudja a fix görgők élettartamát ? Nem merek kockáztatni kb 50 ezer lehet a gépben . De szégyenlem is magam mert azt hangoztattam hogy rendszeresen kell cserélni a vezérszíjat , kb 30 ezer és négy év volt már benne úgyhogy ideje volt !
Enyémben amikor megvétel után, húszezernél cseréltem a szíjat, akkor a 9 éves gyári szíjakat találtuk benne.
#19421
Megérkezett a megrendelt cucc ! Valaki tudja a fix görgők élettartamát ? Nem merek kockáztatni kb 50 ezer lehet a gépben . De szégyenlem is magam mert azt hangoztattam hogy rendszeresen kell cserélni a vezérszíjat , kb 30 ezer és négy év volt már benne úgyhogy ideje volt !
Csatolmányok:
fenykep-0203.jpg
fenykep-0203.jpg (936.16 KiB) Megtekintve 11490 alkalommal
#19420
Hello.

999-be mennyire jó az NGK CR8 EB gyertya ? Mindenhol azt olvasom, hogy ha már nem gyári Champion , akkor CR9 kéne legalább. :/
#19419
Köszi srácok. Egyébként teremgarázsban állt télen és nem mínuszokban és én is beindítottam nem egyszer csak a hangja miatt és kicsit járjon, persze a többi autónak a riasztóját is letesztelte egyben :) De mostanában nem akart beindulni sehogy sem. Meglátjuk. Menni fog ez :)) érzem.....
#19418
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok?
Na erre a kérdésre nem tudok most válaszolni, de most az első indításkor (próbálkozáskor) nekem sem akart beindulni. Én csak kivettem, kicsit megtisztítottam/csiszoltam, aztán be is röffent, ahogy kellett. Nekem is NGK-k vannak benn.
Én eddig mindkét motoromnál úgy csináltam, hogy havonta legalább 1x beindítottam télen is, és amennyire lehetett, be is melegítettem a blokkot. Nálam ez bevált, mindig könnyen indulnak (akksit azért csepptöltöm utána), ráadásul a motor hangja még lelkileg is feltölt a hideg téli hónapok alatt :)
jó, de te ha beindítod mész is vele, mindegy, hogy nyár van vagy tél.. :D
#19417
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok?
Hali én is ezt a gyertyát vettem,500 km után kicserélte champion-ra Gál Tomi!! Négy-bőll kettő nem működött!!!!
#19416
jó nagy butaság de ti tudjátok
Én ilyenkor megyek is vele (küzdök, mint disznó a jégen). Mivel fűtött garázs hőmérsekről megy az indítás, ugyanaz mint nyáron. Mondjuk ha jobban kopna se érdekelne, mert havonta egyszer KELL hallani a hangját, ennyi :) Indítási problémák tényleg nincsenek :) Viszont Dino mesélték, hogy a hidegen üvegelésnek milyen jótékony hatásai vannak a főtengelyre ;)
a motornak mindegy hogy tél meg nyár, a páraképződésről és lecsapódástól a hengerekben nem is beszélve de én nem mondtam, hogy ne csináld csak azt mondom hogy ártasz vele. Valaki üvegelt valamit hidegen?
a wolf :)
#19415
Én eddig mindkét motoromnál úgy csináltam, hogy havonta legalább 1x beindítottam télen is, és amennyire lehetett, be is melegítettem a blokkot. Nálam ez bevált, mindig könnyen indulnak (akksit azért csepptöltöm utána), ráadásul a motor hangja még lelkileg is feltölt a hideg téli hónapok alatt :)
jó nagy butaság de ti tudjátok
Én ilyenkor megyek is vele (küzdök, mint disznó a jégen). Mivel fűtött garázs hőmérsekről megy az indítás, ugyanaz mint nyáron. Mondjuk ha jobban kopna se érdekelne, mert havonta egyszer KELL hallani a hangját, ennyi :) Indítási problémák tényleg nincsenek :) Viszont Dino mesélték, hogy a hidegen üvegelésnek milyen jótékony hatásai vannak a főtengelyre ;)
a motornak mindegy hogy tél meg nyár, a páraképződésről és lecsapódástól a hengerekben nem is beszélve de én nem mondtam, hogy ne csináld csak azt mondom hogy ártasz vele. Valaki üvegelt valamit hidegen?
#19414
Na erre a kérdésre nem tudok most válaszolni, de most az első indításkor (próbálkozáskor) nekem sem akart beindulni. Én csak kivettem, kicsit megtisztítottam/csiszoltam, aztán be is röffent, ahogy kellett. Nekem is NGK-k vannak benn.
Én eddig mindkét motoromnál úgy csináltam, hogy havonta legalább 1x beindítottam télen is, és amennyire lehetett, be is melegítettem a blokkot. Nálam ez bevált, mindig könnyen indulnak (akksit azért csepptöltöm utána), ráadásul a motor hangja még lelkileg is feltölt a hideg téli hónapok alatt :)
jó nagy butaság de ti tudjátok
Én ilyenkor megyek is vele (küzdök, mint disznó a jégen). Mivel fűtött garázs hőmérsekről megy az indítás, ugyanaz mint nyáron. Mondjuk ha jobban kopna se érdekelne, mert havonta egyszer KELL hallani a hangját, ennyi :) Indítási problémák tényleg nincsenek :) Viszont Dino mesélték, hogy a hidegen üvegelésnek milyen jótékony hatásai vannak a főtengelyre ;)
Csatolmányok:
img_20150325_152129_1.jpg
img_20150325_152129_1.jpg (875.35 KiB) Megtekintve 11490 alkalommal
#19413
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok?
ha veszel gyertyát akkor a hézagot állítsd be 0,65 re
#19412
Na erre a kérdésre nem tudok most válaszolni, de most az első indításkor (próbálkozáskor) nekem sem akart beindulni. Én csak kivettem, kicsit megtisztítottam/csiszoltam, aztán be is röffent, ahogy kellett. Nekem is NGK-k vannak benn.
Én eddig mindkét motoromnál úgy csináltam, hogy havonta legalább 1x beindítottam télen is, és amennyire lehetett, be is melegítettem a blokkot. Nálam ez bevált, mindig könnyen indulnak (akksit azért csepptöltöm utána), ráadásul a motor hangja még lelkileg is feltölt a hideg téli hónapok alatt :)
jó nagy butaság de ti tudjátok

a motorban a kopás 90% hidegindításnál történik :)
#19411
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok?
Na erre a kérdésre nem tudok most válaszolni, de most az első indításkor (próbálkozáskor) nekem sem akart beindulni. Én csak kivettem, kicsit megtisztítottam/csiszoltam, aztán be is röffent, ahogy kellett. Nekem is NGK-k vannak benn.
Én eddig mindkét motoromnál úgy csináltam, hogy havonta legalább 1x beindítottam télen is, és amennyire lehetett, be is melegítettem a blokkot. Nálam ez bevált, mindig könnyen indulnak (akksit azért csepptöltöm utána), ráadásul a motor hangja még lelkileg is feltölt a hideg téli hónapok alatt :)
jó nagy butaság de ti tudjátok
#19410
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok?
Na erre a kérdésre nem tudok most válaszolni, de most az első indításkor (próbálkozáskor) nekem sem akart beindulni. Én csak kivettem, kicsit megtisztítottam/csiszoltam, aztán be is röffent, ahogy kellett. Nekem is NGK-k vannak benn.
Én eddig mindkét motoromnál úgy csináltam, hogy havonta legalább 1x beindítottam télen is, és amennyire lehetett, be is melegítettem a blokkot. Nálam ez bevált, mindig könnyen indulnak (akksit azért csepptöltöm utána), ráadásul a motor hangja még lelkileg is feltölt a hideg téli hónapok alatt :)
#19409
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok?
Na erre a kérdésre nem tudok most válaszolni, de most az első indításkor (próbálkozáskor) nekem sem akart beindulni. Én csak kivettem, kicsit megtisztítottam/csiszoltam, aztán be is röffent, ahogy kellett. Nekem is NGK-k vannak benn.
#19408
Nem indul az M600. Holnap ha lesz időm kiveszem a gyertyákat, mert már erős benzinszag jön a kipuffból, megszívta magát. Ha már kiveszem kicserélem újra. Nézem az NGK oldalán, alábbit ajánlják: DPR9EA-9, 0,035", azaz 0,89mm hézaggal. Helyes ez az adat vagy mást ajánlotok?
#19407
Sziasztok,

Szelephézagot állítok az S2R-emen, de hanyatt estem az áraktól. Mivel teljesen új Duc tulaj vagyok és eképp itt is új, érdeklődöm, hogy a kluboldalon is jelölt szervizeken túl hol-merre érdemes érdeklődjek?
Előre is köszönöm, üdv:

T.
Hali!
Hozzájuk, nyugodt szívvel:
http://www.motorosso.hu/

Bocsánat, most látom, h kluboldalon ajánlottakon túl. Ha drágák, akkor internet, do it yourself :)

Nem adnak el olyan lapkákat amiket raktáron tartanak. Ha kell, rendelnek, de az több hét míg megjön.
Csinálnám én a do it yourself-et - azaz csinálom is, de alkatrész nélkül nem megy... :)
#19406
Sziasztok,

Szelephézagot állítok az S2R-emen, de hanyatt estem az áraktól. Mivel teljesen új Duc tulaj vagyok és eképp itt is új, érdeklődöm, hogy a kluboldalon is jelölt szervizeken túl hol-merre érdemes érdeklődjek?
Előre is köszönöm, üdv:

T.
Hali!
Hozzájuk, nyugodt szívvel:
http://www.motorosso.hu/

Bocsánat, most látom, h kluboldalon ajánlottakon túl. Ha drágák, akkor internet, do it yourself :)
#19405
Sziasztok,

Szelephézagot állítok az S2R-emen, de hanyatt estem az áraktól. Mivel teljesen új Duc tulaj vagyok és eképp itt is új, érdeklődöm, hogy a kluboldalon is jelölt szervizeken túl hol-merre érdemes érdeklődjek?
Előre is köszönöm, üdv:

T.
#19404
Üdv,

Ma megvolt az első gurulás, de sajnos nem probléma mentesen. A hiba egy kis olaj folyás, ami a kuplung munkahenger mögül jön...talán, ha jól láttam ....... nem tudom eldönteni, hogy motor - vagy kuplung olaj ( Monster S4). Kérdezem a nálam tapasztaltabbakat, hogy valaki "átélt" már hasonlót???

Köszi.
3 imbusz csavar tartja az alsó kuplung munkahengert,nyugodtan vedd le és könnyebb lesz utána járni :) Nekem meg pont a munkahenger ereszt most :D


Thx neked is, remélem én megúszom a gumi gyűrű cserével : -)
#19403
Üdv,

Ma megvolt az első gurulás, de sajnos nem probléma mentesen. A hiba egy kis olaj folyás, ami a kuplung munkahenger mögül jön...talán, ha jól láttam ....... nem tudom eldönteni, hogy motor - vagy kuplung olaj ( Monster S4). Kérdezem a nálam tapasztaltabbakat, hogy valaki "átélt" már hasonlót???

Köszi.
Szia,nekem ilyen volt.....van a munkahenger mögött valami pálca, amin van/vannak gumigyűrű/k.....nekem ez volt a ludas....teljesen nem szűnt meg,de már csak alig észrevehető....ha nem ez akkor a munkahenger....de valószínűbb hogy csak a gumigyűrű...
Természetesen nem vagyok szerelő,de nálam ez volt.... :)
Köszi a választ, remélem nekem is csak a gyűrű lesz.... akkor ez valami típushiba.
#19402
Üdv,

Ma megvolt az első gurulás, de sajnos nem probléma mentesen. A hiba egy kis olaj folyás, ami a kuplung munkahenger mögül jön...talán, ha jól láttam ....... nem tudom eldönteni, hogy motor - vagy kuplung olaj ( Monster S4). Kérdezem a nálam tapasztaltabbakat, hogy valaki "átélt" már hasonlót???

Köszi.
3 imbusz csavar tartja az alsó kuplung munkahengert,nyugodtan vedd le és könnyebb lesz utána járni :) Nekem meg pont a munkahenger ereszt most :D
#19401
Üdv,

Ma megvolt az első gurulás, de sajnos nem probléma mentesen. A hiba egy kis olaj folyás, ami a kuplung munkahenger mögül jön...talán, ha jól láttam ....... nem tudom eldönteni, hogy motor - vagy kuplung olaj ( Monster S4). Kérdezem a nálam tapasztaltabbakat, hogy valaki "átélt" már hasonlót???

Köszi.
Szia,nekem ilyen volt.....van a munkahenger mögött valami pálca, amin van/vannak gumigyűrű/k.....nekem ez volt a ludas....teljesen nem szűnt meg,de már csak alig észrevehető....ha nem ez akkor a munkahenger....de valószínűbb hogy csak a gumigyűrű...
Természetesen nem vagyok szerelő,de nálam ez volt.... :)

#19400
Üdv,

Ma megvolt az első gurulás, de sajnos nem probléma mentesen. A hiba egy kis olaj folyás, ami a kuplung munkahenger mögül jön...talán, ha jól láttam ....... nem tudom eldönteni, hogy motor - vagy kuplung olaj ( Monster S4). Kérdezem a nálam tapasztaltabbakat, hogy valaki "átélt" már hasonlót???

Köszi.

#19399
Szerintem meg nem forog semmi, azt produkálja, mint amikor gyenge az akku. Ereje sincs megforgatni. De mivel új akkumulátor van benne,erről szó sincs.
Ha a szabadonfutó döglik meg, akkor ugyanúgy forgatja az önindítót, mintha indítana, de itt meg sem indul szinte
Haldasd már meg figyelmesen még egyszer a videót .
Nem vagyok hangmérnök, de az elektromos üzemanyagpumpát meg tudom különböztetni egy önindítótól.
Legyen igazad .
#19398
A videó szerint az önindító forog de a főtengely nem . Ezért írtam hogy a szabadon futó a ludas .
Szerintem meg nem forog semmi, azt produkálja, mint amikor gyenge az akku. Ereje sincs megforgatni. De mivel új akkumulátor van benne,erről szó sincs.
Ha a szabadonfutó döglik meg, akkor ugyanúgy forgatja az önindítót, mintha indítana, de itt meg sem indul szinte
Haldasd már meg figyelmesen még egyszer a videót .
Nem vagyok hangmérnök, de az elektromos üzemanyagpumpát meg tudom különböztetni egy önindítótól.
#19397
Valami elektromos hiba van, nem hiszem, hogy szabadonfutó. Már csak azért is, mert a kijelző szerint a feszültséged nagyon alacsony új akku ellenére.Ha a szabadonfutó rossz, akkor az önindító forog, de a főtengely nem.
A videó szerint az önindító forog de a főtengely nem . Ezért írtam hogy a szabadon futó a ludas .
Szerintem meg nem forog semmi, azt produkálja, mint amikor gyenge az akku. Ereje sincs megforgatni. De mivel új akkumulátor van benne,erről szó sincs.
Ha a szabadonfutó döglik meg, akkor ugyanúgy forgatja az önindítót, mintha indítana, de itt meg sem indul szinte
Haldasd már meg figyelmesen még egyszer a videót .
#19396
Sziasztok!
Volna egy elég komoly problémám amivel sajnos nem tudok szakértő szerelőhöz látogatni, ugyanis nem indul be a motor. A feszültségjelző folyamatosan 11-10 Volt között mozog, pedig az akksinak nincs baja, ezt meggyőződtem egy vadiúj akksival is. Néha-néha teker rajta egyet az önindító, de nem jut el addig, hogy beinduljon. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja? Feltöltök egy videót, hogy mit produkál:
Előre is hálásan köszönöm a segítségeteket!
Ákos
Valami elektromos hiba van, nem hiszem, hogy szabadonfutó. Már csak azért is, mert a kijelző szerint a feszültséged nagyon alacsony új akku ellenére.Ha a szabadonfutó rossz, akkor az önindító forog, de a főtengely nem.
A videó szerint az önindító forog de a főtengely nem . Ezért írtam hogy a szabadon futó a ludas .
Szerintem meg nem forog semmi, azt produkálja, mint amikor gyenge az akku. Ereje sincs megforgatni. De mivel új akkumulátor van benne,erről szó sincs.
Ha a szabadonfutó döglik meg, akkor ugyanúgy forgatja az önindítót, mintha indítana, de itt meg sem indul szinte
#19395
Sziasztok!
Volna egy elég komoly problémám amivel sajnos nem tudok szakértő szerelőhöz látogatni, ugyanis nem indul be a motor. A feszültségjelző folyamatosan 11-10 Volt között mozog, pedig az akksinak nincs baja, ezt meggyőződtem egy vadiúj akksival is. Néha-néha teker rajta egyet az önindító, de nem jut el addig, hogy beinduljon. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja? Feltöltök egy videót, hogy mit produkál:
Előre is hálásan köszönöm a segítségeteket!
Ákos
Valami elektromos hiba van, nem hiszem, hogy szabadonfutó. Már csak azért is, mert a kijelző szerint a feszültséged nagyon alacsony új akku ellenére.Ha a szabadonfutó rossz, akkor az önindító forog, de a főtengely nem.
A videó szerint az önindító forog de a főtengely nem . Ezért írtam hogy a szabadon futó a ludas .
#19394
Sziasztok!
Volna egy elég komoly problémám amivel sajnos nem tudok szakértő szerelőhöz látogatni, ugyanis nem indul be a motor. A feszültségjelző folyamatosan 11-10 Volt között mozog, pedig az akksinak nincs baja, ezt meggyőződtem egy vadiúj akksival is. Néha-néha teker rajta egyet az önindító, de nem jut el addig, hogy beinduljon. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja? Feltöltök egy videót, hogy mit produkál:
Előre is hálásan köszönöm a segítségeteket!
Ákos
Valami elektromos hiba van, nem hiszem, hogy szabadonfutó. Már csak azért is, mert a kijelző szerint a feszültséged nagyon alacsony új akku ellenére.Ha a szabadonfutó rossz, akkor az önindító forog, de a főtengely nem.
köszönöm, próbálok túrni valamit a neten.
#19393
Sziasztok!
Volna egy elég komoly problémám amivel sajnos nem tudok szakértő szerelőhöz látogatni, ugyanis nem indul be a motor. A feszültségjelző folyamatosan 11-10 Volt között mozog, pedig az akksinak nincs baja, ezt meggyőződtem egy vadiúj akksival is. Néha-néha teker rajta egyet az önindító, de nem jut el addig, hogy beinduljon. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja? Feltöltök egy videót, hogy mit produkál:
Előre is hálásan köszönöm a segítségeteket!
Ákos
Nem vagyok szaki de szerintem a szabadonfutó halt meg .
köszönöm a választ!
#19391
Naaaaa! Ma darabokra szedtem a motort! Az akksi jó ! A gyújtáskapcsolót kiszedve is maradt a probléma! :/ Az említett relét hol találom mert sajnos nem találtam használható robbantott ábrát! :/
Mennyire esett vissza a feszültség az akksin indítás közben?
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 61

The guide to parlay betting on football is a topic[…]