#19637
Sziasztok,

A Monster S2R 800 és 1000 eredetileg 75162.2566 gyári számú kerékcsapágya valójában az alábbi csapágyakkal egyezik meg:
SKF 6005-2RS1/C3
NTN 6005LLUC3
FAG 6005.2RSR.C3
Plusz adalék, hogy kerékcsapágynak én nem vennék C3-ast, a "sima" (pl. SKF 6005-2RSH) teljesen jó - sőt szerintem még jobb is. (A C3 azt jelenti, hogy 1/100mm-el meg van növelve a csapágyhézag, ami olyan helyeken jön jól, ahol egyik pillanatról a másikra nagyon magas a hőingadozás mértéke.)

A fenti csapágyak FAG vagy az SKF márkában ~2000.- Ft. körüli áron kaphatóak bármelyik csapágyboltban.
Én is az S4R-be sima SKF csapágyat raktam, a C3 egy kicsit túl lett gondolva szerintem is. Hozzá teszem teljesen jól működik.
Neked mennyit bírtak ki az első csapágyak - mikor kellett cserélned?
#19634
Sziasztok,

A Monster S2R 800 és 1000 eredetileg 75162.2566 gyári számú kerékcsapágya valójában az alábbi csapágyakkal egyezik meg:
SKF 6005-2RS1/C3
NTN 6005LLUC3
FAG 6005.2RSR.C3
Plusz adalék, hogy kerékcsapágynak én nem vennék C3-ast, a "sima" (pl. SKF 6005-2RSH) teljesen jó - sőt szerintem még jobb is. (A C3 azt jelenti, hogy 1/100mm-el meg van növelve a csapágyhézag, ami olyan helyeken jön jól, ahol egyik pillanatról a másikra nagyon magas a hőingadozás mértéke.)

A fenti csapágyak FAG vagy az SKF márkában ~2000.- Ft. körüli áron kaphatóak bármelyik csapágyboltban.
Én is az S4R-be sima SKF csapágyat raktam, a C3 egy kicsit túl lett gondolva szerintem is. Hozzá teszem teljesen jól működik.
#19633
valaki árult rizoma kormány,ha jól emlékszem,jelentkezz!
udv
z
Steev kolléga árulta, írj rá. De az 28/22-es volt, ha jól emlékszem... 620-ra átalakító kell...
Már ha arra kell
köszi,arra
#19632
Sziasztok!
Ha vki tud eladó hátsó motoremelőt egykarúhoz... ne tartsa magában az infót :)
Dobjatok rám egy üzenetet, ha feleslegessé vált egy ilyen darab!
Köszönöm!
robi
Csatolmányok:
ducati_motoremel_4fa8e96a5d865.jpg
ducati_motoremel_4fa8e96a5d865.jpg (50.83 KiB) Megtekintve 13306 alkalommal
#19631
valaki árult rizoma kormány,ha jól emlékszem,jelentkezz!
udv
z
Steev kolléga árulta, írj rá. De az 28/22-es volt, ha jól emlékszem... 620-ra átalakító kell...
Már ha arra kell
#19628
Sziasztok,

A Monster S2R 800 és 1000 eredetileg 75162.2566 gyári számú kerékcsapágya valójában az alábbi csapágyakkal egyezik meg:
SKF 6005-2RS1/C3
NTN 6005LLUC3
FAG 6005.2RSR.C3
Plusz adalék, hogy kerékcsapágynak én nem vennék C3-ast, a "sima" (pl. SKF 6005-2RSH) teljesen jó - sőt szerintem még jobb is. (A C3 azt jelenti, hogy 1/100mm-el meg van növelve a csapágyhézag, ami olyan helyeken jön jól, ahol egyik pillanatról a másikra nagyon magas a hőingadozás mértéke.)

A fenti csapágyak FAG vagy az SKF márkában ~2000.- Ft. körüli áron kaphatóak bármelyik csapágyboltban.
#19625
Következő kérdés :)
(ez egy ilyen nap)

2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén.
Mit mond az asszony? :D Nekem a 749r-ben 7éves szíj volt

Nekem meg már 8... :-)
nem, neked egy éves volt mert én kicseréltem
#19623
Következő kérdés :)
(ez egy ilyen nap)

2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén.
Mit mond az asszony? :D Nekem a 749r-ben 7éves szíj volt

Nekem meg már 8... :-)
#19621
Mit mond az asszony? :D Nekem a 749r-ben 7éves szíj volt

Haha, asszony is motoros az ő motorját már gatyába ráztam a túrára.
De egyébként azt mondja hogy inkább költsük a lóvét nyaralásra :D

Jól van ha azt mondjátok ne szarjak be attól hogy 2 éves viszont csak 5000 -et ment akkor nem szarok be :)

Rosso-hoz vagy Desmodokihoz egy szinkronra úgy is beugranék megkérem őket hogy ellenőrizzék a feszességet hogy azért az legalább meglegyen.
az 5000km szijadat nálunk meg simán eladják újnak! :D
nem eladják,eladod!
Avatar
 76
#19620
Következő kérdés :)
(ez egy ilyen nap)

2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén.
Mit mond az asszony? :D Nekem a 749r-ben 7éves szíj volt

Haha, asszony is motoros az ő motorját már gatyába ráztam a túrára.
De egyébként azt mondja hogy inkább költsük a lóvét nyaralásra :D

Jól van ha azt mondjátok ne szarjak be attól hogy 2 éves viszont csak 5000 -et ment akkor nem szarok be :)

Rosso-hoz vagy Desmodokihoz egy szinkronra úgy is beugranék megkérem őket hogy ellenőrizzék a feszességet hogy azért az legalább meglegyen.
az 5000km szijadat nálunk meg simán eladják újnak! :D
#19619
Következő kérdés :)
(ez egy ilyen nap)

2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén.
Mit mond az asszony? :D Nekem a 749r-ben 7éves szíj volt

Haha, asszony is motoros az ő motorját már gatyába ráztam a túrára.
De egyébként azt mondja hogy inkább költsük a lóvét nyaralásra :D

Jól van ha azt mondjátok ne szarjak be attól hogy 2 éves viszont csak 5000 -et ment akkor nem szarok be :)

Rosso-hoz vagy Desmodokihoz egy szinkronra úgy is beugranék megkérem őket hogy ellenőrizzék a feszességet hogy azért az legalább meglegyen.
#19618
Következő kérdés :)
(ez egy ilyen nap)

2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén.
ez csak rajtad múlik, szerintem 1 évet még simán elmegy, ha gyáriak a szíjak

Persze, hogy gyáriak, Rossos fiúk cserélték benne 2 éve Júniusban.
#19617
Következő kérdés :)
(ez egy ilyen nap)

2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén.
ez csak rajtad múlik, szerintem 1 évet még simán elmegy, ha gyáriak a szíjak

Persze, hogy gyáriak, Rossos fiúk cserélték benne 2 éve Júniusban.
#19616
Következő kérdés :)
(ez egy ilyen nap)

2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén.
Mit mond az asszony? :D Nekem a 749r-ben 7éves szíj volt
#19615
Következő kérdés :)
(ez egy ilyen nap)

2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén.
ez csak rajtad múlik, szerintem 1 évet még simán elmegy, ha gyáriak a szíjak
#19614
Következő kérdés :)
(ez egy ilyen nap)

2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén.
#19613
Tudom, hogy ez teljesen egyéni dolog de általában meddig bírja egy kuplung ?
26.000 -nél járok, nyoma sincsen csúszásnak, de honnan lehet tudni hogy közelítesz hozzá ?

Egy bowdenesnél ugye lehet látni amikor állítgatsz utána és ha már látod hogy közeleg az állítási lehetőség vége akkor nem várod meg feltétlenül a csúszást hanem kicserélteted.

Hidraulikusnál van valami amiből lehet tippelni a még várható élettartamra ?
Hi, én 37 ezernél járok, és egyre beljebb fog a kuplung. Ellenőriztük a lamellákat és már eléggé a végüket járják, de csúszni még nem csúszik. Egyesből viszont érezhetően nehezebb üresbe tenni, mint előtte, így már jobb cserélni (folyadék rendben van). Hidd el, észreveszed ha itt lesz az ideje :)

Értem,

Azért kérdeztem mert lesz egy túra most a nyáron ahol megyünk vagy 2500km -t nem örülnék ha közben jelentkezne éppen. De a 26 ezremmel akkor elvileg még távol vagyok a problémától mivel még mindig bőven totál kint fog a kar szinte legvégén mint amikor megvettem 9000 km -nél.
#19612
Tudom, hogy ez teljesen egyéni dolog de általában meddig bírja egy kuplung ?
26.000 -nél járok, nyoma sincsen csúszásnak, de honnan lehet tudni hogy közelítesz hozzá ?

Egy bowdenesnél ugye lehet látni amikor állítgatsz utána és ha már látod hogy közeleg az állítási lehetőség vége akkor nem várod meg feltétlenül a csúszást hanem kicserélteted.

Hidraulikusnál van valami amiből lehet tippelni a még várható élettartamra ?
Hi, én 37 ezernél járok, és egyre beljebb fog a kuplung. Ellenőriztük a lamellákat és már eléggé a végüket járják, de csúszni még nem csúszik. Egyesből viszont érezhetően nehezebb üresbe tenni, mint előtte, így már jobb cserélni (folyadék rendben van). Hidd el, észreveszed ha itt lesz az ideje :)
meg időd is cserélni.620nál 3ban kezdett csúszni csutkágyorsulásnál.ha előszőr ezt tapasztalod még el tudsz vele menni töbszáz km-t normális gyorsulással
#19611
Tudom, hogy ez teljesen egyéni dolog de általában meddig bírja egy kuplung ?
26.000 -nél járok, nyoma sincsen csúszásnak, de honnan lehet tudni hogy közelítesz hozzá ?

Egy bowdenesnél ugye lehet látni amikor állítgatsz utána és ha már látod hogy közeleg az állítási lehetőség vége akkor nem várod meg feltétlenül a csúszást hanem kicserélteted.

Hidraulikusnál van valami amiből lehet tippelni a még várható élettartamra ?
Hi, én 37 ezernél járok, és egyre beljebb fog a kuplung. Ellenőriztük a lamellákat és már eléggé a végüket járják, de csúszni még nem csúszik. Egyesből viszont érezhetően nehezebb üresbe tenni, mint előtte, így már jobb cserélni (folyadék rendben van). Hidd el, észreveszed ha itt lesz az ideje :)
#19610
Tudom, hogy ez teljesen egyéni dolog de általában meddig bírja egy kuplung ?
26.000 -nél járok, nyoma sincsen csúszásnak, de honnan lehet tudni hogy közelítesz hozzá ?

Egy bowdenesnél ugye lehet látni amikor állítgatsz utána és ha már látod hogy közeleg az állítási lehetőség vége akkor nem várod meg feltétlenül a csúszást hanem kicserélteted.

Hidraulikusnál van valami amiből lehet tippelni a még várható élettartamra ?
#19609
Ma fékolajat cseréltem a 695 -ön első alkalommal.
Cseréltem már pár motoron fékolajat, de hogy ez hogy megszívatott :)

Légtelenítő kinyit, fékkar behúz gyorsan mint általában, na a kis tartályból kb. 3 méterre lőtte ki a fékolajat.
Csak a lehető legóvatosabban lehetett megnyomni a fékkart hogy ne spricceljen ki.

Sosem találkoztam még ilyesmivel, én csináltam valamit szarul vagy ez ilyen ? A szervízkönyv egy szót sem ír arról hogy vigyázz ne húzd meg túl gyorsan a fékkart.
folyamatosan húzod a fékkart és közben lassan nyitod a léktelenítő csavart ,majd zárod és keményre pumpálod a kart és ismétled az egészet

Tudom hogy kell csinálni nem ezzel van a baj, hanem hogy spriccel a tartály :D
#19608
Kuplungcsere előtt állok, mik a tapasztalatok? NewFren, Adige, Barnett? Valaki linkelte itt a ducatiperformance.hu oldalat korábban, megbízható forrás?
Róna István Kft.
http://www.ronakft.hu/
Olcsó (egy nullát levághatsz) és kiváló minőségű.
#19607
Kuplungcsere előtt állok, mik a tapasztalatok? NewFren, Adige, Barnett? Valaki linkelte itt a ducatiperformance.hu oldalat korábban, megbízható forrás?
Adige és én italmondo.hu-t ajánlom
#19606
Látod Kopi még van aki nálad is nagyobbat villant! Nem gondoltam, hogy itt bárki tud téged überelni csomagszállítás fronton, de sikerült! Itt már kevés vagy :D
Ha felbaszol a tankra egy boronatárcsát és húst sütsz rajta az égő motoron talán visszajöhetsz ;)
Azért az enyém egy kicsit kultúráltabb .
Az enyém csak addig volt fenn, míg fel nem állítottam a sátrat, utána tettem is fel az ülést :D
ez is könnyen szerelhető , még kulcs sem kell hozzá
#19605
Kuplungcsere előtt állok, mik a tapasztalatok? NewFren, Adige, Barnett? Valaki linkelte itt a ducatiperformance.hu oldalat korábban, megbízható forrás?
#19604
Látod Kopi még van aki nálad is nagyobbat villant! Nem gondoltam, hogy itt bárki tud téged überelni csomagszállítás fronton, de sikerült! Itt már kevés vagy :D
Ha felbaszol a tankra egy boronatárcsát és húst sütsz rajta az égő motoron talán visszajöhetsz ;)
Azért az enyém egy kicsit kultúráltabb .
Az enyém csak addig volt fenn, míg fel nem állítottam a sátrat, utána tettem is fel az ülést :D
#19603
Ma fékolajat cseréltem a 695 -ön első alkalommal.
Cseréltem már pár motoron fékolajat, de hogy ez hogy megszívatott :)

Légtelenítő kinyit, fékkar behúz gyorsan mint általában, na a kis tartályból kb. 3 méterre lőtte ki a fékolajat.
Csak a lehető legóvatosabban lehetett megnyomni a fékkart hogy ne spricceljen ki.

Sosem találkoztam még ilyesmivel, én csináltam valamit szarul vagy ez ilyen ? A szervízkönyv egy szót sem ír arról hogy vigyázz ne húzd meg túl gyorsan a fékkart.
folyamatosan húzod a fékkart és közben lassan nyitod a léktelenítő csavart ,majd zárod és keményre pumpálod a kart és ismétled az egészet
#19602
Ma fékolajat cseréltem a 695 -ön első alkalommal.
Cseréltem már pár motoron fékolajat, de hogy ez hogy megszívatott :)

Légtelenítő kinyit, fékkar behúz gyorsan mint általában, na a kis tartályból kb. 3 méterre lőtte ki a fékolajat.
Csak a lehető legóvatosabban lehetett megnyomni a fékkart hogy ne spricceljen ki.

Sosem találkoztam még ilyesmivel, én csináltam valamit szarul vagy ez ilyen ? A szervízkönyv egy szót sem ír arról hogy vigyázz ne húzd meg túl gyorsan a fékkart.
#19601
Látod Kopi még van aki nálad is nagyobbat villant! Nem gondoltam, hogy itt bárki tud téged überelni csomagszállítás fronton, de sikerült! Itt már kevés vagy :D
Ha felbaszol a tankra egy boronatárcsát és húst sütsz rajta az égő motoron talán visszajöhetsz ;)
Azért az enyém egy kicsit kultúráltabb .
Csatolmányok:
fenykep-0193.jpg
fenykep-0193.jpg (1.02 MiB) Megtekintve 13306 alkalommal
#19600
Sziasztok!
Azt hiszem megvan a bűnös.
De ha már lent a blokk oldala kicserélem az összes csapágyat.
Típusok:
Vízpumpa külső:
6000-2RSH-C3
Vízpumpa belső:
6000-C3
Burkolatban a csapágy:
6003-TN9-C3.
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (1.1 MiB) Megtekintve 13306 alkalommal
image.jpg
image.jpg (689.22 KiB) Megtekintve 13306 alkalommal
#19599
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Mint korábban írtam, vmi csapágy hang hallatszik a motoromból (749).
A szíj vezető/feszítők kizárva mert azt cseréltem.
Sanszos a vízpumpa.
Vki cserélt már ilyen csapágyat? :o
Előre is köszi!
Üdv.
Az előző hozzászólásod alapján, inkább főtengelycsapágyra gyanakodnék. Ha olyan hangot ad , mint a lendkerekes autó akkor az a probléma.

Sajna ez is benne van a pakliban, de a vizpumpa és a generátor csapágy cserének neki merek állni, de a főtengely csapágy csere sztem nem éppen gyerekjáték... :(

Van autószerelős fonendoszkóp, szereni kellene egy olyat és szépen érintgetve a blokk adott részeihez lokalizálni hogy honnan jön a hang.

Faternak van ilyen a műhelyben jó kis retró cucc de kiválóna müxik.
#19597
Látod Kopi még van aki nálad is nagyobbat villant! Nem gondoltam, hogy itt bárki tud téged überelni csomagszállítás fronton, de sikerült! Itt már kevés vagy :D
Ha felbaszol a tankra egy boronatárcsát és húst sütsz rajta az égő motoron talán visszajöhetsz ;)
Persze csak Tanklock-al, hogy profi legyen a cucc!!!! :D
#19595
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Mint korábban írtam, vmi csapágy hang hallatszik a motoromból (749).
A szíj vezető/feszítők kizárva mert azt cseréltem.
Sanszos a vízpumpa.
Vki cserélt már ilyen csapágyat? :o
Előre is köszi!
Üdv.
Az előző hozzászólásod alapján, inkább főtengelycsapágyra gyanakodnék. Ha olyan hangot ad , mint a lendkerekes autó akkor az a probléma.

Sajna ez is benne van a pakliban, de a vizpumpa és a generátor csapágy cserének neki merek állni, de a főtengely csapágy csere sztem nem éppen gyerekjáték... :(
#19594
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Mint korábban írtam, vmi csapágy hang hallatszik a motoromból (749).
A szíj vezető/feszítők kizárva mert azt cseréltem.
Sanszos a vízpumpa.
Vki cserélt már ilyen csapágyat? :o
Előre is köszi!
Üdv.
Az előző hozzászólásod alapján, inkább főtengelycsapágyra gyanakodnék. Ha olyan hangot ad , mint a lendkerekes autó akkor az a probléma.
#19593
Kedves Márkatársak,

Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.

Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.

Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA

Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető.

Meg tudod mondani, hogy pontosan melyik Micra? Megnézném...

Micra I- k10 motorkód.
Ufi katalógus szerint 31.003.00 számu szűrő. Autós oldalak több fèlèt hoznak, figyelni kell a nekünk jó mèretre.
#19591
Kedves Márkatársak,

Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.

Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.

Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA

Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető.

Meg tudod mondani, hogy pontosan melyik Micra? Megnézném...
#19590
tavaly én is találkoztam ilyen remek barkácsmegoldással
Csatolmányok:
img_4717.jpg
img_4717.jpg (1.21 MiB) Megtekintve 13306 alkalommal
img_4718.jpg
img_4718.jpg (1.15 MiB) Megtekintve 13306 alkalommal
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 61

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]