- 10 years ago
#19638
Sziasztok!
Ha vki tud eladó hátsó motoremelőt egykarúhoz... ne tartsa magában az infót
Dobjatok rám egy üzenetet, ha feleslegessé vált egy ilyen darab!
Köszönöm!
robi
http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1496072
Én tőle vettem és nem bántam meg!
szia, írtam neki, de azt válaszolta h félkarúval nem foglalkozik. Te mennyiért jutottál hozzá?
- 10 years ago
#19637
Sziasztok,
A Monster S2R 800 és 1000 eredetileg 75162.2566 gyári számú kerékcsapágya valójában az alábbi csapágyakkal egyezik meg:
SKF 6005-2RS1/C3
NTN 6005LLUC3
FAG 6005.2RSR.C3
Plusz adalék, hogy kerékcsapágynak én nem vennék C3-ast, a "sima" (pl. SKF 6005-2RSH) teljesen jó - sőt szerintem még jobb is. (A C3 azt jelenti, hogy 1/100mm-el meg van növelve a csapágyhézag, ami olyan helyeken jön jól, ahol egyik pillanatról a másikra nagyon magas a hőingadozás mértéke.)
A fenti csapágyak FAG vagy az SKF márkában ~2000.- Ft. körüli áron kaphatóak bármelyik csapágyboltban. Én is az S4R-be sima SKF csapágyat raktam, a C3 egy kicsit túl lett gondolva szerintem is. Hozzá teszem teljesen jól működik. Neked mennyit bírtak ki az első csapágyak - mikor kellett cserélned?
- 10 years ago
#19636
Sziasztok!
Ha vki tud eladó hátsó motoremelőt egykarúhoz... ne tartsa magában az infót
Dobjatok rám egy üzenetet, ha feleslegessé vált egy ilyen darab!
Köszönöm!
robi
http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1496072
Én tőle vettem és nem bántam meg!
- 10 years ago
#19635
Sziasztok!
Ha vki tud eladó hátsó motoremelőt egykarúhoz... ne tartsa magában az infót
Dobjatok rám egy üzenetet, ha feleslegessé vált egy ilyen darab!
Köszönöm!
robi http://www.motorgumizala.hu/
Én innen vettem első, hátsó emelőt, jó áron vannak.
- 10 years ago
#19634
Sziasztok,
A Monster S2R 800 és 1000 eredetileg 75162.2566 gyári számú kerékcsapágya valójában az alábbi csapágyakkal egyezik meg:
SKF 6005-2RS1/C3
NTN 6005LLUC3
FAG 6005.2RSR.C3
Plusz adalék, hogy kerékcsapágynak én nem vennék C3-ast, a "sima" (pl. SKF 6005-2RSH) teljesen jó - sőt szerintem még jobb is. (A C3 azt jelenti, hogy 1/100mm-el meg van növelve a csapágyhézag, ami olyan helyeken jön jól, ahol egyik pillanatról a másikra nagyon magas a hőingadozás mértéke.)
A fenti csapágyak FAG vagy az SKF márkában ~2000.- Ft. körüli áron kaphatóak bármelyik csapágyboltban. Én is az S4R-be sima SKF csapágyat raktam, a C3 egy kicsit túl lett gondolva szerintem is. Hozzá teszem teljesen jól működik.
- 10 years ago
#19633
valaki árult rizoma kormány,ha jól emlékszem,jelentkezz!
udv
z Steev kolléga árulta, írj rá. De az 28/22-es volt, ha jól emlékszem... 620-ra átalakító kell...
Már ha arra kell köszi,arra
- 10 years ago
#19632
ducati_motoremel_4fa8e96a5d865.jpg (50.83 KiB) Megtekintve 13306 alkalommal
Sziasztok!
Ha vki tud eladó hátsó motoremelőt egykarúhoz... ne tartsa magában az infót
Dobjatok rám egy üzenetet, ha feleslegessé vált egy ilyen darab!
Köszönöm!
robi
Ha vki tud eladó hátsó motoremelőt egykarúhoz... ne tartsa magában az infót

Dobjatok rám egy üzenetet, ha feleslegessé vált egy ilyen darab!
Köszönöm!
robi
Csatolmányok:
- 10 years ago
#19631
valaki árult rizoma kormány,ha jól emlékszem,jelentkezz!
udv
z Steev kolléga árulta, írj rá. De az 28/22-es volt, ha jól emlékszem... 620-ra átalakító kell...
Már ha arra kell
- 10 years ago
#19628
Sziasztok,
A Monster S2R 800 és 1000 eredetileg 75162.2566 gyári számú kerékcsapágya valójában az alábbi csapágyakkal egyezik meg:
SKF 6005-2RS1/C3
NTN 6005LLUC3
FAG 6005.2RSR.C3
Plusz adalék, hogy kerékcsapágynak én nem vennék C3-ast, a "sima" (pl. SKF 6005-2RSH) teljesen jó - sőt szerintem még jobb is. (A C3 azt jelenti, hogy 1/100mm-el meg van növelve a csapágyhézag, ami olyan helyeken jön jól, ahol egyik pillanatról a másikra nagyon magas a hőingadozás mértéke.)
A fenti csapágyak FAG vagy az SKF márkában ~2000.- Ft. körüli áron kaphatóak bármelyik csapágyboltban.
A Monster S2R 800 és 1000 eredetileg 75162.2566 gyári számú kerékcsapágya valójában az alábbi csapágyakkal egyezik meg:
SKF 6005-2RS1/C3
NTN 6005LLUC3
FAG 6005.2RSR.C3
Plusz adalék, hogy kerékcsapágynak én nem vennék C3-ast, a "sima" (pl. SKF 6005-2RSH) teljesen jó - sőt szerintem még jobb is. (A C3 azt jelenti, hogy 1/100mm-el meg van növelve a csapágyhézag, ami olyan helyeken jön jól, ahol egyik pillanatról a másikra nagyon magas a hőingadozás mértéke.)
A fenti csapágyak FAG vagy az SKF márkában ~2000.- Ft. körüli áron kaphatóak bármelyik csapágyboltban.
- 10 years ago
#19627
Sziasztok!
Egyik haverom 999-e hátsó fékbetétje csereérett!
Mit ajánlanátok cserekor?
Köszi! hideg sört.
http://www.shox.hu/cikkek/amit-a-motor- ... tudni-kell Kösz!
A sör nem probléma!
- 10 years ago
#19626
Sziasztok,
98' Monster 600-hoz keresek gyújtás jeladó párt.
Ha esetleg tudtok valahol, akkor írjatok rám.
Köszi a segítséget.
98' Monster 600-hoz keresek gyújtás jeladó párt.
Ha esetleg tudtok valahol, akkor írjatok rám.
Köszi a segítséget.
- 10 years ago
#19625
Következő kérdés
(ez egy ilyen nap)
2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén. Mit mond az asszony?Nekem a 749r-ben 7éves szíj volt
Nekem meg már 8...nem, neked egy éves volt mert én kicseréltem
- 10 years ago
#19624
Sziasztok!
Egyik haverom 999-e hátsó fékbetétje csereérett!
Mit ajánlanátok cserekor?
Köszi! hideg sört.
http://www.shox.hu/cikkek/amit-a-motor- ... tudni-kell
- 10 years ago
#19623
Következő kérdés
(ez egy ilyen nap)
2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén. Mit mond az asszony?Nekem a 749r-ben 7éves szíj volt
Nekem meg már 8...
- 10 years ago
#19622
Sziasztok!
Egyik haverom 999-e hátsó fékbetétje csereérett!
Mit ajánlanátok cserekor?
Köszi!
Egyik haverom 999-e hátsó fékbetétje csereérett!
Mit ajánlanátok cserekor?
Köszi!
- 10 years ago
#19621
Mit mond az asszony?Nekem a 749r-ben 7éves szíj volt
Haha, asszony is motoros az ő motorját már gatyába ráztam a túrára.
De egyébként azt mondja hogy inkább költsük a lóvét nyaralásra
Jól van ha azt mondjátok ne szarjak be attól hogy 2 éves viszont csak 5000 -et ment akkor nem szarok be
Rosso-hoz vagy Desmodokihoz egy szinkronra úgy is beugranék megkérem őket hogy ellenőrizzék a feszességet hogy azért az legalább meglegyen. az 5000km szijadat nálunk meg simán eladják újnak!nem eladják,eladod!
- 10 years ago
#19620
Következő kérdés
(ez egy ilyen nap)
2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén. Mit mond az asszony?Nekem a 749r-ben 7éves szíj volt
Haha, asszony is motoros az ő motorját már gatyába ráztam a túrára.
De egyébként azt mondja hogy inkább költsük a lóvét nyaralásra
Jól van ha azt mondjátok ne szarjak be attól hogy 2 éves viszont csak 5000 -et ment akkor nem szarok be
Rosso-hoz vagy Desmodokihoz egy szinkronra úgy is beugranék megkérem őket hogy ellenőrizzék a feszességet hogy azért az legalább meglegyen. az 5000km szijadat nálunk meg simán eladják újnak!
- 10 years ago
#19619
Következő kérdés
(ez egy ilyen nap)
2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén. Mit mond az asszony?Nekem a 749r-ben 7éves szíj volt
Haha, asszony is motoros az ő motorját már gatyába ráztam a túrára.
De egyébként azt mondja hogy inkább költsük a lóvét nyaralásra
Jól van ha azt mondjátok ne szarjak be attól hogy 2 éves viszont csak 5000 -et ment akkor nem szarok be
Rosso-hoz vagy Desmodokihoz egy szinkronra úgy is beugranék megkérem őket hogy ellenőrizzék a feszességet hogy azért az legalább meglegyen.
- 10 years ago
#19618
Következő kérdés
(ez egy ilyen nap)
2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén. ez csak rajtad múlik, szerintem 1 évet még simán elmegy, ha gyáriak a szíjak
Persze, hogy gyáriak, Rossos fiúk cserélték benne 2 éve Júniusban.
- 10 years ago
#19617
Következő kérdés
(ez egy ilyen nap)
2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén. ez csak rajtad múlik, szerintem 1 évet még simán elmegy, ha gyáriak a szíjak
Persze, hogy gyáriak, Rossos fiúk cserélték benne 2 éve Júniusban.
- 10 years ago
#19616
Következő kérdés
(ez egy ilyen nap)
2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén. Mit mond az asszony?Nekem a 749r-ben 7éves szíj volt
- 10 years ago
#19615
Következő kérdés
(ez egy ilyen nap)
2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén. ez csak rajtad múlik, szerintem 1 évet még simán elmegy, ha gyáriak a szíjak
- 10 years ago
#19614
Következő kérdés 
(ez egy ilyen nap)
2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén.

(ez egy ilyen nap)
2 éve Júniusban cserélt de mindössze 5000km -es vezérműszíjakat cserélnétek -e az előírt 2 év miatt vagy sem ? Szívem szerint cserélném, de azért valahol azt gondolom hogy még ezt a szezont csak ki kéne hogy bírja mondjuk 3000-4000km -t idén.
- 10 years ago
#19613
Tudom, hogy ez teljesen egyéni dolog de általában meddig bírja egy kuplung ?
26.000 -nél járok, nyoma sincsen csúszásnak, de honnan lehet tudni hogy közelítesz hozzá ?
Egy bowdenesnél ugye lehet látni amikor állítgatsz utána és ha már látod hogy közeleg az állítási lehetőség vége akkor nem várod meg feltétlenül a csúszást hanem kicserélteted.
Hidraulikusnál van valami amiből lehet tippelni a még várható élettartamra ? Hi, én 37 ezernél járok, és egyre beljebb fog a kuplung. Ellenőriztük a lamellákat és már eléggé a végüket járják, de csúszni még nem csúszik. Egyesből viszont érezhetően nehezebb üresbe tenni, mint előtte, így már jobb cserélni (folyadék rendben van). Hidd el, észreveszed ha itt lesz az ideje![]()
Értem,
Azért kérdeztem mert lesz egy túra most a nyáron ahol megyünk vagy 2500km -t nem örülnék ha közben jelentkezne éppen. De a 26 ezremmel akkor elvileg még távol vagyok a problémától mivel még mindig bőven totál kint fog a kar szinte legvégén mint amikor megvettem 9000 km -nél.
- 10 years ago
#19612
Tudom, hogy ez teljesen egyéni dolog de általában meddig bírja egy kuplung ?
26.000 -nél járok, nyoma sincsen csúszásnak, de honnan lehet tudni hogy közelítesz hozzá ?
Egy bowdenesnél ugye lehet látni amikor állítgatsz utána és ha már látod hogy közeleg az állítási lehetőség vége akkor nem várod meg feltétlenül a csúszást hanem kicserélteted.
Hidraulikusnál van valami amiből lehet tippelni a még várható élettartamra ? Hi, én 37 ezernél járok, és egyre beljebb fog a kuplung. Ellenőriztük a lamellákat és már eléggé a végüket járják, de csúszni még nem csúszik. Egyesből viszont érezhetően nehezebb üresbe tenni, mint előtte, így már jobb cserélni (folyadék rendben van). Hidd el, észreveszed ha itt lesz az idejemeg időd is cserélni.620nál 3ban kezdett csúszni csutkágyorsulásnál.ha előszőr ezt tapasztalod még el tudsz vele menni töbszáz km-t normális gyorsulással
- 10 years ago
#19611
Tudom, hogy ez teljesen egyéni dolog de általában meddig bírja egy kuplung ?
26.000 -nél járok, nyoma sincsen csúszásnak, de honnan lehet tudni hogy közelítesz hozzá ?
Egy bowdenesnél ugye lehet látni amikor állítgatsz utána és ha már látod hogy közeleg az állítási lehetőség vége akkor nem várod meg feltétlenül a csúszást hanem kicserélteted.
Hidraulikusnál van valami amiből lehet tippelni a még várható élettartamra ? Hi, én 37 ezernél járok, és egyre beljebb fog a kuplung. Ellenőriztük a lamellákat és már eléggé a végüket járják, de csúszni még nem csúszik. Egyesből viszont érezhetően nehezebb üresbe tenni, mint előtte, így már jobb cserélni (folyadék rendben van). Hidd el, észreveszed ha itt lesz az ideje
- 10 years ago
#19610
Tudom, hogy ez teljesen egyéni dolog de általában meddig bírja egy kuplung ?
26.000 -nél járok, nyoma sincsen csúszásnak, de honnan lehet tudni hogy közelítesz hozzá ?
Egy bowdenesnél ugye lehet látni amikor állítgatsz utána és ha már látod hogy közeleg az állítási lehetőség vége akkor nem várod meg feltétlenül a csúszást hanem kicserélteted.
Hidraulikusnál van valami amiből lehet tippelni a még várható élettartamra ?
26.000 -nél járok, nyoma sincsen csúszásnak, de honnan lehet tudni hogy közelítesz hozzá ?
Egy bowdenesnél ugye lehet látni amikor állítgatsz utána és ha már látod hogy közeleg az állítási lehetőség vége akkor nem várod meg feltétlenül a csúszást hanem kicserélteted.
Hidraulikusnál van valami amiből lehet tippelni a még várható élettartamra ?
- 10 years ago
#19609
Ma fékolajat cseréltem a 695 -ön első alkalommal.
Cseréltem már pár motoron fékolajat, de hogy ez hogy megszívatott
Légtelenítő kinyit, fékkar behúz gyorsan mint általában, na a kis tartályból kb. 3 méterre lőtte ki a fékolajat.
Csak a lehető legóvatosabban lehetett megnyomni a fékkart hogy ne spricceljen ki.
Sosem találkoztam még ilyesmivel, én csináltam valamit szarul vagy ez ilyen ? A szervízkönyv egy szót sem ír arról hogy vigyázz ne húzd meg túl gyorsan a fékkart. folyamatosan húzod a fékkart és közben lassan nyitod a léktelenítő csavart ,majd zárod és keményre pumpálod a kart és ismétled az egészet
Tudom hogy kell csinálni nem ezzel van a baj, hanem hogy spriccel a tartály
- 10 years ago
#19608
Kuplungcsere előtt állok, mik a tapasztalatok? NewFren, Adige, Barnett? Valaki linkelte itt a ducatiperformance.hu oldalat korábban, megbízható forrás? Róna István Kft.
http://www.ronakft.hu/
Olcsó (egy nullát levághatsz) és kiváló minőségű.
- 10 years ago
#19607
Kuplungcsere előtt állok, mik a tapasztalatok? NewFren, Adige, Barnett? Valaki linkelte itt a ducatiperformance.hu oldalat korábban, megbízható forrás? Adige és én italmondo.hu-t ajánlom
- 10 years ago
#19606
Látod Kopi még van aki nálad is nagyobbat villant! Nem gondoltam, hogy itt bárki tud téged überelni csomagszállítás fronton, de sikerült! Itt már kevés vagy
Ha felbaszol a tankra egy boronatárcsát és húst sütsz rajta az égő motoron talán visszajöhetszAzért az enyém egy kicsit kultúráltabb . Az enyém csak addig volt fenn, míg fel nem állítottam a sátrat, utána tettem is fel az ülést
ez is könnyen szerelhető , még kulcs sem kell hozzá
- 10 years ago
#19605
Kuplungcsere előtt állok, mik a tapasztalatok? NewFren, Adige, Barnett? Valaki linkelte itt a ducatiperformance.hu oldalat korábban, megbízható forrás?
- 10 years ago
#19604
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag Látod Kopi még van aki nálad is nagyobbat villant! Nem gondoltam, hogy itt bárki tud téged überelni csomagszállítás fronton, de sikerült! Itt már kevés vagy
Ha felbaszol a tankra egy boronatárcsát és húst sütsz rajta az égő motoron talán visszajöhetszAzért az enyém egy kicsit kultúráltabb . Az enyém csak addig volt fenn, míg fel nem állítottam a sátrat, utána tettem is fel az ülést
- 10 years ago
#19603
Ma fékolajat cseréltem a 695 -ön első alkalommal.
Cseréltem már pár motoron fékolajat, de hogy ez hogy megszívatott
Légtelenítő kinyit, fékkar behúz gyorsan mint általában, na a kis tartályból kb. 3 méterre lőtte ki a fékolajat.
Csak a lehető legóvatosabban lehetett megnyomni a fékkart hogy ne spricceljen ki.
Sosem találkoztam még ilyesmivel, én csináltam valamit szarul vagy ez ilyen ? A szervízkönyv egy szót sem ír arról hogy vigyázz ne húzd meg túl gyorsan a fékkart. folyamatosan húzod a fékkart és közben lassan nyitod a léktelenítő csavart ,majd zárod és keményre pumpálod a kart és ismétled az egészet
- 10 years ago
#19602
Ma fékolajat cseréltem a 695 -ön első alkalommal.
Cseréltem már pár motoron fékolajat, de hogy ez hogy megszívatott
Légtelenítő kinyit, fékkar behúz gyorsan mint általában, na a kis tartályból kb. 3 méterre lőtte ki a fékolajat.
Csak a lehető legóvatosabban lehetett megnyomni a fékkart hogy ne spricceljen ki.
Sosem találkoztam még ilyesmivel, én csináltam valamit szarul vagy ez ilyen ? A szervízkönyv egy szót sem ír arról hogy vigyázz ne húzd meg túl gyorsan a fékkart.
Cseréltem már pár motoron fékolajat, de hogy ez hogy megszívatott

Légtelenítő kinyit, fékkar behúz gyorsan mint általában, na a kis tartályból kb. 3 méterre lőtte ki a fékolajat.
Csak a lehető legóvatosabban lehetett megnyomni a fékkart hogy ne spricceljen ki.
Sosem találkoztam még ilyesmivel, én csináltam valamit szarul vagy ez ilyen ? A szervízkönyv egy szót sem ír arról hogy vigyázz ne húzd meg túl gyorsan a fékkart.
- 10 years ago
#19601
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag Látod Kopi még van aki nálad is nagyobbat villant! Nem gondoltam, hogy itt bárki tud téged überelni csomagszállítás fronton, de sikerült! Itt már kevés vagy
Ha felbaszol a tankra egy boronatárcsát és húst sütsz rajta az égő motoron talán visszajöhetszAzért az enyém egy kicsit kultúráltabb .
Csatolmányok:
fenykep-0193.jpg (1.02 MiB) Megtekintve 13306 alkalommal
- 10 years ago
#19600
image.jpg (1.1 MiB) Megtekintve 13306 alkalommal
image.jpg (689.22 KiB) Megtekintve 13306 alkalommal
Sziasztok!
Azt hiszem megvan a bűnös.
De ha már lent a blokk oldala kicserélem az összes csapágyat.
Típusok:
Vízpumpa külső:
6000-2RSH-C3
Vízpumpa belső:
6000-C3
Burkolatban a csapágy:
6003-TN9-C3.
Azt hiszem megvan a bűnös.
De ha már lent a blokk oldala kicserélem az összes csapágyat.
Típusok:
Vízpumpa külső:
6000-2RSH-C3
Vízpumpa belső:
6000-C3
Burkolatban a csapágy:
6003-TN9-C3.
Csatolmányok:
- 10 years ago
#19599
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Mint korábban írtam, vmi csapágy hang hallatszik a motoromból (749).
A szíj vezető/feszítők kizárva mert azt cseréltem.
Sanszos a vízpumpa.
Vki cserélt már ilyen csapágyat?
Előre is köszi!
Üdv. Az előző hozzászólásod alapján, inkább főtengelycsapágyra gyanakodnék. Ha olyan hangot ad , mint a lendkerekes autó akkor az a probléma.
Sajna ez is benne van a pakliban, de a vizpumpa és a generátor csapágy cserének neki merek állni, de a főtengely csapágy csere sztem nem éppen gyerekjáték...![]()
Van autószerelős fonendoszkóp, szereni kellene egy olyat és szépen érintgetve a blokk adott részeihez lokalizálni hogy honnan jön a hang.
Faternak van ilyen a műhelyben jó kis retró cucc de kiválóna müxik.
- 10 years ago
#19598
Megérkezett Milánóból kisfiam elso DucatijaMilán egybol állít is rajta
)
Azonnal linket kérek hogy honnan szedted
- 10 years ago
#19597
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag Látod Kopi még van aki nálad is nagyobbat villant! Nem gondoltam, hogy itt bárki tud téged überelni csomagszállítás fronton, de sikerült! Itt már kevés vagy
Ha felbaszol a tankra egy boronatárcsát és húst sütsz rajta az égő motoron talán visszajöhetszPersze csak Tanklock-al, hogy profi legyen a cucc!!!!
- 10 years ago
#19596
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag Látod Kopi még van aki nálad is nagyobbat villant! Nem gondoltam, hogy itt bárki tud téged überelni csomagszállítás fronton, de sikerült! Itt már kevés vagy
Ha felbaszol a tankra egy boronatárcsát és húst sütsz rajta az égő motoron talán visszajöhetsz
- 10 years ago
#19595
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Mint korábban írtam, vmi csapágy hang hallatszik a motoromból (749).
A szíj vezető/feszítők kizárva mert azt cseréltem.
Sanszos a vízpumpa.
Vki cserélt már ilyen csapágyat?
Előre is köszi!
Üdv. Az előző hozzászólásod alapján, inkább főtengelycsapágyra gyanakodnék. Ha olyan hangot ad , mint a lendkerekes autó akkor az a probléma.
Sajna ez is benne van a pakliban, de a vizpumpa és a generátor csapágy cserének neki merek állni, de a főtengely csapágy csere sztem nem éppen gyerekjáték...
- 10 years ago
#19594
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Mint korábban írtam, vmi csapágy hang hallatszik a motoromból (749).
A szíj vezető/feszítők kizárva mert azt cseréltem.
Sanszos a vízpumpa.
Vki cserélt már ilyen csapágyat?
Előre is köszi!
Üdv. Az előző hozzászólásod alapján, inkább főtengelycsapágyra gyanakodnék. Ha olyan hangot ad , mint a lendkerekes autó akkor az a probléma.
- 10 years ago
#19593
Kedves Márkatársak,
Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.
Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.
Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA
Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető.
Meg tudod mondani, hogy pontosan melyik Micra? Megnézném...
Micra I- k10 motorkód.
Ufi katalógus szerint 31.003.00 számu szűrő. Autós oldalak több fèlèt hoznak, figyelni kell a nekünk jó mèretre.
- 10 years ago
#19592
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag Megnéztem, 50 euroért már kapni fasza, vízálló tail bag-et. Gyomán, Simsonon meg TZ-n láttam utoljára ilyen megoldást. Engem lesokkoltál. :O Semmit sem akartam költeni, mert valószínűleg csak egyszer lesz használvaHááát... Furcsa, de a vasas része igényes barkácsmunka!
- 10 years ago
#19591
Kedves Márkatársak,
Ha már cserebere: A minap elkezdett folyni az olajgombám. Gyors' keresés és már meg is van a gyári - mindössze potom 12,4e Ft. Egy olajgomba. Csakhogy lehet kapni!
Annyira ismerős volt, hogy szétnéztem a neten és lám, meg is van: Csereszabatos rengeteg GM és olasz gépkocsimotorba szerelt gombával. A SAAB egyes motorjai (az enyémben is ilyen van, innen volt ismerős) Opel motorok tömkelege, Chevrolet Cruze és Aveo, kismillió Alfa Romeo és Fiat motor standard gombája.
Mind a csatlakozója, mind pedig a menete (M10x1) tökéletesen megegyezik az eredetivel. Egyetlen dologra kell odafigyelni: Az utángyártott gombák közül vannak amelyek csak 0,3bar-on zárnak és gyújtják a lámpát. Az én motorom (Monster S2R 800) minimális olajnyomása a service manual szerint 0,8bar, tehát 0,5-0,6 baron záró gombák tökéletesen jók. Gondolom a többi Ducati motor sem nagyon tér el ettől - de érdemes megnézni a könyvükben. Ezt az egyetlen paramétert kell lecsekkolni mikor keresitek a cseredarabot.
Az érintett motorok: DUCATI SUPERBIKE, MONSTER, SUPERSPORT, SPORTTOURING, MULTISTRADA, HYPERMOTARD, SPORT CLASSIC, DIAVEL, STREETFIGHTER.
Ja, én egy FACET márkájút vettem - ez egy jónevű francia alkatrészgyártó cég, minőségi termékpalettával - a kódja "Facet 7.0141".
1200 forint volt.
Alább egy link, ahol pl meg lehet venni és néhány váltótípusa:
<code>https://alkatreszek.hu/olajnyomas_kapcs ... =7.0141|LA
Ugyanígy jártam a benzinszűrővel.
Monsterhez- 7450Ft. Ugyanez van a règebbi Nissan Micrában. 1000 Ft-tól elèrhető.
Meg tudod mondani, hogy pontosan melyik Micra? Megnézném...
- 10 years ago
#19590
img_4717.jpg (1.21 MiB) Megtekintve 13306 alkalommal
img_4718.jpg (1.15 MiB) Megtekintve 13306 alkalommal
tavaly én is találkoztam ilyen remek barkácsmegoldással
Csatolmányok:
- 10 years ago
#19589
Túratáska házilag
http://www.tesztmotor.hu/duc999_turataska_hazilag Inkább ittad volna el az árátcsak időm ment rá, pénz semmi
Én értékelem, hogy ennyi időt szántál a kivitelezésre meg a bemutatásra. Talán dizájnon kellene kicsit javítani