Avatar
 rigo
#6474
Jippii, ha nem írsz valami hasznosat ebbe a topicba 2 napon belül, akkor a találkozón rózsaszínre festjük a káférészeredet és elajándékozzuk Elton Johnnak, Te neked meg veszünk egy Suzuki GSR 600-at...
#6485

A Zard tekervényes rendszere az adu az SC-n,de ez is szépen pöfékel :)
bipostora nem megy fel a tekervényes
Akkor biposto nem jöhet szóba leendő motorként :D
Avatar
 rigo
#6489
Fészbúkon lőttem:
Jipiikém, lehet rajta még mit dönteni... :)
a 999 -en is van még munka! ;)
Nekem mondod?!? :)
Ugyanitt 50%-os hátsó gumi eladó (közepe kuka - széle vadiúj, soha nem volt használatban) :))
Avatar
 SQ
#6490
Fészbúkon lőttem:
Jipiikém, lehet rajta még mit dönteni... :)
a 999 -en is van még munka! ;)
Nekem mondod?!? :)
Ugyanitt 50%-os hátsó gumi eladó (közepe kuka - széle vadiúj, soha nem volt használatban) :))


Ugyanitt Brace is eladó, mert csak egyenesen megyek gyorsan ! :))
Csatolmányok
(35.93 KiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 rigo
#6491
a 999 -en is van még munka! ;)
Nekem mondod?!? :)
Ugyanitt 50%-os hátsó gumi eladó (közepe kuka - széle vadiúj, soha nem volt használatban) :))


Ugyanitt Brace is eladó, mert csak egyenesen megyek gyorsan ! :))
Velem lehet dumálni:
A Brace-t 4 millióért viheted vagy Diavelre cserélhető... ;)
Avatar
 Shevi17
#6492
Sziasztok!
Lenne egy nagy kérdésem remélem tudtok segíteni benne!

Adott egy Sport Classic GT 1000-es... 2006-os alig 5000 kilóméterrel. 5 éve leállt vele a tulajdonos. Természetesen akksi kuka. Új bele... viszont indítózásnál valami letilt. Az önindító tekerné de kb fél centit mozdul a féltengely és leold. Az Immobiliser check lámpája szépen villog. A műszerész szerint aki Ducati-zik semmi baja (laptoppal megvizsgálta), rendesen működik. A kézikönyv szerinti betanításra nem reagál... Van valakinek valami ötlete mi tilthat le, vagy valami tapasztalat?
Avatar
 dino74
#6493
Sziasztok!
Lenne egy nagy kérdésem remélem tudtok segíteni benne!

Adott egy Sport Classic GT 1000-es... 2006-os alig 5000 kilóméterrel. 5 éve leállt vele a tulajdonos. Természetesen akksi kuka. Új bele... viszont indítózásnál valami letilt. Az önindító tekerné de kb fél centit mozdul a féltengely és leold. Az Immobiliser check lámpája szépen villog. A műszerész szerint aki Ducati-zik semmi baja (laptoppal megvizsgálta), rendesen működik. A kézikönyv szerinti betanításra nem reagál... Van valakinek valami ötlete mi tilthat le, vagy valami tapasztalat?
ha fél centit fordul akkor nem immo, inkább önindítórelé vagy ez az akumlátor is kuka

Itt találsz jó pár dolgot: ht[…]

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]