Elküldve: Sun Nov 02, 2014 6:18 pm
geccijó, mondjuk a szárazkuplung kicsit erős
Hirtelen ennyi főnököm lett? Bakker!
Még jó, hogy csak ketten megyünk Milánóba...
Nálunk a családban tuti lesz egy ! Megnézzük Milánóban és tavaszig eldöntjük!
A főnököm dönt, hogy az alap vagy a full ! nekem a / közül a sárga tetszik!
Az legalább rigojancsis! A "rigo-jancsis" sárga Classic nekem is bejönne de akkor mar inkabb egy sportclassic sargaban!
Elküldve: Tue Oct 28, 2014 8:07 pmNálunk a családban tuti lesz egy ! Megnézzük Milánóban és tavaszig eldöntjük!
A főnököm dönt, hogy az alap vagy a full ! A sárga jobban áll ennek a modellnek
Elküldve: Tue Oct 28, 2014 7:53 pmNálunk a családban tuti lesz egy ! Megnézzük Milánóban és tavaszig eldöntjük!
A főnököm dönt, hogy az alap vagy a full ! nekem a / közül a sárga tetszik!
Az legalább rigojancsis! A "rigo-jancsis" sárga Classic nekem is bejönne
Elküldve: Tue Oct 28, 2014 8:30 amNálunk a családban tuti lesz egy ! Megnézzük Milánóban és tavaszig eldöntjük!
A főnököm dönt, hogy az alap vagy a full ! nekem a / közül a sárga tetszik!
Az legalább rigojancsis!
Elküldve: Mon Oct 27, 2014 10:15 pmNálunk a családban tuti lesz egy ! Megnézzük Milánóban és tavaszig eldöntjük!
A főnököm dönt, hogy az alap vagy a full !
Elküldve: Mon Oct 27, 2014 8:57 pmhttp://scramblerducati.com/en
ez direkt vizes fűre való Akkor már meg is rendelted???? filózok rajta, mert hát ugye ezzel elmaradna a csattanó
Elküldve: Mon Oct 27, 2014 5:55 pmItt $12.000 az alap icon és $15.000 a full throttle. A BMW nine-T ami hasonló retro gép 20k körül van, és 4(!) hónap a várakozási idő rá. Szóval szerintem siker garantált ezen az áron. mondjuk nem ugyanaz a kategória, a scrambler 75 ló, a bmw meg 110. az ára nálunk 3milla vs. 4,7millió.
szerintem itthon a 3 milliós áron nem lesz versenyképes a motor (a 600as burgman ennyi), de kevesen fogják meggondolni, hogy scramblert vegyenek inkább nagyrobogó helyett. mondjuk nem is ez a cél, a 696-os monstert váltja le, arra meg tökéletes. akik (itt) veszik, azokat nem érdekli a lóerő. Manufakturában készült, egyedi retro cucc, ami jól néz ki a kávéház/rooftop előtt ez számít.
Egyébként a BMW baromi nehéz egy dög (220 kg), szóval a lóerő/súly arányban elég közel vannak.
Mondjuk azért azt el kell ismerni, nem a magyar motoros társadalom az elsődleges célcsoport... Ducatinak sosem voltunk potenciális célpont
Elküldve: Mon Oct 27, 2014 5:54 pmhttp://scramblerducati.com/en
ez direkt vizes fűre való Direkt neked fejlesztették...
Elküldve: Mon Oct 27, 2014 3:26 pmhttp://scramblerducati.com/en
ez direkt vizes fűre való Akkor már meg is rendelted????
Elküldve: Mon Oct 27, 2014 12:56 pmItt $12.000 az alap icon és $15.000 a full throttle. A BMW nine-T ami hasonló retro gép 20k körül van, és 4(!) hónap a várakozási idő rá. Szóval szerintem siker garantált ezen az áron. mondjuk nem ugyanaz a kategória, a scrambler 75 ló, a bmw meg 110. az ára nálunk 3milla vs. 4,7millió.
szerintem itthon a 3 milliós áron nem lesz versenyképes a motor (a 600as burgman ennyi), de kevesen fogják meggondolni, hogy scramblert vegyenek inkább nagyrobogó helyett. mondjuk nem is ez a cél, a 696-os monstert váltja le, arra meg tökéletes. akik (itt) veszik, azokat nem érdekli a lóerő. Manufakturában készült, egyedi retro cucc, ami jól néz ki a kávéház/rooftop előtt ez számít.
Egyébként a BMW baromi nehéz egy dög (220 kg), szóval a lóerő/súly arányban elég közel vannak.
Mondjuk azért azt el kell ismerni, nem a magyar motoros társadalom az elsődleges célcsoport...
Elküldve: Sun Oct 26, 2014 5:42 pmItt $12.000 az alap icon és $15.000 a full throttle. A BMW nine-T ami hasonló retro gép 20k körül van, és 4(!) hónap a várakozási idő rá. Szóval szerintem siker garantált ezen az áron. mondjuk nem ugyanaz a kategória, a scrambler 75 ló, a bmw meg 110. az ára nálunk 3milla vs. 4,7millió.
szerintem itthon a 3 milliós áron nem lesz versenyképes a motor (a 600as burgman ennyi), de kevesen fogják meggondolni, hogy scramblert vegyenek inkább nagyrobogó helyett. mondjuk nem is ez a cél, a 696-os monstert váltja le, arra meg tökéletes. Már megszoktuk,hogy a Duki nem olcsó játék,főleg itthon,de ha nagyon elgurul a gyógyszerem a Multimból faragok egyet
Elküldve: Sun Oct 26, 2014 10:51 amItt $12.000 az alap icon és $15.000 a full throttle. A BMW nine-T ami hasonló retro gép 20k körül van, és 4(!) hónap a várakozási idő rá. Szóval szerintem siker garantált ezen az áron. mondjuk nem ugyanaz a kategória, a scrambler 75 ló, a bmw meg 110. az ára nálunk 3milla vs. 4,7millió.
szerintem itthon a 3 milliós áron nem lesz versenyképes a motor (a 600as burgman ennyi), de kevesen fogják meggondolni, hogy scramblert vegyenek inkább nagyrobogó helyett. mondjuk nem is ez a cél, a 696-os monstert váltja le, arra meg tökéletes.
Elküldve: Sun Oct 26, 2014 2:18 amItt $12.000 az alap icon és $15.000 a full throttle. A BMW nine-T ami hasonló retro gép 20k körül van, és 4(!) hónap a várakozási idő rá. Szóval szerintem siker garantált ezen az áron.
Elküldve: Sat Oct 25, 2014 10:46 pmA nagy retro-őrület miatt a legjobb időzítéssel hozták ki. jól néz ki (főleg a Ricsi által linkelt verzió), de sokat fognak érte kérni, az tuti.
Elküldve: Sat Oct 25, 2014 10:21 pmkülön neve nincs, állítólag gyári kiegészítőket tudsz majd venni, amivel atalakithatod a motorodat. De majd hisszük ha látjuk ezek meg csak látványtervek, de mar a gyár pótolta őket, szóval Van remény. és akkor majd kb 5-6M lehet egy 796 leghuteses,egy féktárcsás motorod!
Cserébe trendi lesz!
Bocs,803ccm
Tiszta HD!
Szerintem jó kis játékszer lesz ez, de az alapot kell venni! Kipróbálod és beleszeretsz! Jó csaj ez Sanyi!
igen sejtem,de kb 1.5M többet nem ér!
Elküldve: Sat Oct 25, 2014 11:49 amNemár, ez is gyári ? Ennek mi a neve Scrambler mi ? külön neve nincs, állítólag gyári kiegészítőket tudsz majd venni, amivel atalakithatod a motorodat. De majd hisszük ha látjuk ezek meg csak látványtervek, de mar a gyár pótolta őket, szóval Van remény. és akkor majd kb 5-6M lehet egy 796 leghuteses,egy féktárcsás motorod!
Cserébe trendi lesz!
Bocs,803ccm
Tiszta HD!
Szerintem jó kis játékszer lesz ez, de az alapot kell venni! Kipróbálod és beleszeretsz! Jó csaj ez Sanyi!
Elküldve: Fri Oct 24, 2014 5:58 pmigazi esőmenő gép...
Elküldve: Fri Oct 24, 2014 11:34 amNemár, ez is gyári ? Ennek mi a neve Scrambler mi ? külön neve nincs, állítólag gyári kiegészítőket tudsz majd venni, amivel atalakithatod a motorodat. De majd hisszük ha látjuk ezek meg csak látványtervek, de mar a gyár pótolta őket, szóval Van remény. és akkor majd kb 5-6M lehet egy 796 leghuteses,egy féktárcsás motorod!
Cserébe trendi lesz!
Bocs,803ccm
Tiszta HD!
Elküldve: Fri Oct 24, 2014 11:17 amNemár, ez is gyári ? Ennek mi a neve Scrambler mi ? külön neve nincs, állítólag gyári kiegészítőket tudsz majd venni, amivel atalakithatod a motorodat. De majd hisszük ha látjuk ezek meg csak látványtervek, de mar a gyár pótolta őket, szóval Van remény.
Elküldve: Thu Oct 23, 2014 9:42 pmeddig még függetlenként néztem a scrambler bevezetést, de ezzel a gyári(!) verzióval megvettek kilóra látszik nem volt szimod!
Ezek szerint én scrambler-el kezdtem!
Elküldve: Thu Oct 23, 2014 9:33 pmNemár, ez is gyári ? Ennek mi a neve Scrambler mi ?
Elküldve: Thu Oct 23, 2014 8:00 pmeddig még függetlenként néztem a scrambler bevezetést, de ezzel a gyári(!) verzióval megvettek kilóra