Sziasztok!Boldog Új Esztendőt kívánok mindenkinek.A segítségeteket szeretném kérni.Tudom,hogy létezik a Diavelből a túra kivitel,melyhez jár markolat fűtés,illetve 12v-os csatlakozó.A kérdésem az volna,hogy vajon be tudom ezeket szerezni valahonnan extra kiegészítőként?Illetve elő lehet vajon készítve ezekre a funkciókra a motor(tudván hogy létezik gyári megoldás is),vagy kötögetni kell?
Sziasztok.Meg tudja esetleg valaki mondani,hogy a Diavelen az olajcsere-intervallum visszajelzőt hogyan kell lenullázni?Csak diagnosztikai műszerrel lehetséges, vagy van rá esetleg valami gombkombináció?Köszönöm előre is Csak műszeres. Nincs (egyenlőre) trükk hozzá.
Elküldve: Wed Aug 31, 2016 10:19 pm
Szerző: tombstonehu3
Sziasztok.Meg tudja esetleg valaki mondani,hogy a Diavelen az olajcsere-intervallum visszajelzőt hogyan kell lenullázni?Csak diagnosztikai műszerrel lehetséges, vagy van rá esetleg valami gombkombináció?Köszönöm előre is csak müszer nekem is rossoek csinálták!
Elküldve: Wed Aug 31, 2016 8:28 pm
Szerző: Serj
Sziasztok.Meg tudja esetleg valaki mondani,hogy a Diavelen az olajcsere-intervallum visszajelzőt hogyan kell lenullázni?Csak diagnosztikai műszerrel lehetséges, vagy van rá esetleg valami gombkombináció?Köszönöm előre is
XBellissimo Az a lyuk az ülésen gondolom azért van hogy könnyebb legyen a fingás . vagy ha magad alá szarsz ne nyomja a zacsidat hazáig ez olyan esetben fordul elő ha sógorostól jön
Elküldve: Wed Mar 30, 2016 9:58 pm
Szerző: dino74
XBellissimo Az a lyuk az ülésen gondolom azért van hogy könnyebb legyen a fingás . vagy ha magad alá szarsz ne nyomja a zacsidat hazáig
Elküldve: Wed Mar 30, 2016 9:50 pm
Szerző: Másszi
XBellissimo Az a lyuk az ülésen gondolom azért van hogy könnyebb legyen a fingás . Mindenre gondoltak a tervezők !!!
Elküldve: Wed Mar 30, 2016 7:24 pm
Szerző: kopi
XBellissimo Az a lyuk az ülésen gondolom azért van hogy könnyebb legyen a fingás .
www.youtube.com/watch?v=zBVZAAu-PSQ Na ez szerintem egy elég jól összeszedett videó volt! Tök jól bemutatta a gépet és a két modell közti különbségeket stb. A motor az meg briliáns!!! Egyszer valamikor egy messzi-messzi galaxisban a távoli jövőben remélem majd egy ilyet is betolunk a garázsba a többi mellé (mondjuk majd ha a vételárának a foglaló részének az előlegét nem csak 10 éves hitelből lehet kifizetni ) )
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/9H7jK7JglnQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Nagy nehezen találtam róla egy nagy felbontású képet
Ahhoz a Termihez kéményseprő kell...
Elküldve: Fri Jan 22, 2016 1:00 pm
Szerző: Kajakman
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/9H7jK7JglnQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Nagy nehezen találtam róla egy nagy felbontású képet
a rövid farokidom nekem nem adja...nem lesz kényelmes az életben az utasnak,bár minden bizonnyal nem ez volt a cél 5000től elég tetemes nyomaték van,kamiont el lehet vontatni a rövid farokidom együléses, van hoszab, deráktámasszal két személyre lesz dobozos is ? azt majd te csinálsz
Elküldve: Tue Nov 17, 2015 7:45 pm
Szerző: Dani
odabasz a rövid farokidom nekem nem adja...nem lesz kényelmes az életben az utasnak,bár minden bizonnyal nem ez volt a cél 5000től elég tetemes nyomaték van,kamiont el lehet vontatni a rövid farokidom együléses, van hoszab, deráktámasszal két személyre
kis kofferos csajoknak *crazy*
Elküldve: Tue Nov 17, 2015 7:29 pm
Szerző: kopi
odabasz a rövid farokidom nekem nem adja...nem lesz kényelmes az életben az utasnak,bár minden bizonnyal nem ez volt a cél 5000től elég tetemes nyomaték van,kamiont el lehet vontatni a rövid farokidom együléses, van hoszab, deráktámasszal két személyre lesz dobozos is ?
Elküldve: Tue Nov 17, 2015 1:37 pm
Szerző: ricsi
odabasz a rövid farokidom nekem nem adja...nem lesz kényelmes az életben az utasnak,bár minden bizonnyal nem ez volt a cél 5000től elég tetemes nyomaték van,kamiont el lehet vontatni a rövid farokidom együléses, van hoszab, deráktámasszal két személyre
Elküldve: Tue Nov 17, 2015 8:45 am
Szerző: TorzsiMTS
odabasz a rövid farokidom nekem nem adja...nem lesz kényelmes az életben az utasnak,bár minden bizonnyal nem ez volt a cél 5000től elég tetemes nyomaték van,kamiont el lehet vontatni
Hát nekem ezt még szoknom kell... Nem kicsit... Majd élőben kiderül mennyire tetszik vagy mennyire nem. Egyenlőre nem tudom eldönteni. Azért azt a szíjhajtást szívesen átbarkácsoltatnám Laciékkal az enyémre, hogy ne kelljen már fújkálni a rohadvány lánc-sprayt
Egyébként minél többet nézem, annál jobban tetszik, csak kár hogy elhagyták pl. az integrált indexeket, ami szerintem a régin kimondottan jól néz ki, főleg a hátsó...
Elküldve: Mon Nov 16, 2015 9:26 pm
Szerző: dino74
Vp
Elküldve: Mon Nov 16, 2015 9:17 pm
Szerző: SKrisz
Hát nekem ezt még szoknom kell... Nem kicsit... Majd élőben kiderül mennyire tetszik vagy mennyire nem. Egyenlőre nem tudom eldönteni.
labtarto ut az a váltókar te! Németországban készült a kép en a labtartok poziciojara ertettem tudom először én is arra értettem csak aztán továbbgondoltam