Elküldve: Mon May 04, 2015 1:48 pm
Ezzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
streetfighter, 999 ugyanez Szuper
Mivel én ezeket a dolgokat nem nagyon tudom elviselni, így inkább megrendelem a Performance fedeleket. Remélem azokat nem eszi meg az olaj... azt nem mert elox
Elküldve: Mon May 04, 2015 12:39 pmEzzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
streetfighter, 999 ugyanez Szuper
Mivel én ezeket a dolgokat nem nagyon tudom elviselni, így inkább megrendelem a Performance fedeleket. Remélem azokat nem eszi meg az olaj...
Elküldve: Mon May 04, 2015 12:02 pmEzzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
streetfighter, 999 ugyanez
Elküldve: Mon May 04, 2015 11:39 amEzzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
Elküldve: Sun May 03, 2015 3:03 pmDiavel 6000 Euró alatt valakinek ) ?
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1#
Elküldve: Sun May 03, 2015 1:14 pmDiavel 6000 Euró alatt valakinek ) ?
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... ORT&noec=1# Nagyon cép.
Elküldve: Sun May 03, 2015 12:17 pm
Elküldve: Mon Apr 13, 2015 1:24 pm1. Ducati Performance touring seat (+4cm magasság)
2. Ducati Diavel 2015 stock seat
és melyik a kényelmesebb? Hétvégén lesz egy ~250Km-es karika, utána tudok nyiltakozi. Egyenlőre még csak nagyon rövid etapokat tudtam menni, az pedig messze nem mérvadó.
A 2013-as gyári ülésem is az első 50Km-en nagyon kényelmes volt, utána meg úgy megfájdult mindenem, hogy alig tudtam leszállni a motorról Az emelt magasságú Performnce ülés egyébként baromi kényelmes, de azt sokkal jobban szeretem 2 személlyel használni. Remélem a 2015-ös verzió hosszútávon is kényelmes lesz és akkor nem kell tovább keresgélni Na, a 250Km-ből lett 330, így még inkább helytálló a hosszútávú teszt. A végeredményt nagyon röviden tudom mondani: qrva jó!!!!
Kényelmes (még az én magasságommal / súlyommal együtt is) baromi jó az üléspozíció és nincs, az állandó előre - hátra csúszkálás, a kialakítás miatt, mint az eredeti ülésnél. Szóval ez a csere nagyon megérte!
Elküldve: Thu Apr 09, 2015 9:04 am1. Ducati Performance touring seat (+4cm magasság)
2. Ducati Diavel 2015 stock seat
és melyik a kényelmesebb? Hétvégén lesz egy ~250Km-es karika, utána tudok nyiltakozi. Egyenlőre még csak nagyon rövid etapokat tudtam menni, az pedig messze nem mérvadó.
A 2013-as gyári ülésem is az első 50Km-en nagyon kényelmes volt, utána meg úgy megfájdult mindenem, hogy alig tudtam leszállni a motorról Az emelt magasságú Performnce ülés egyébként baromi kényelmes, de azt sokkal jobban szeretem 2 személlyel használni. Remélem a 2015-ös verzió hosszútávon is kényelmes lesz és akkor nem kell tovább keresgélni
Elküldve: Wed Apr 08, 2015 3:37 pm1. Ducati Performance touring seat (+4cm magasság)
2. Ducati Diavel 2015 stock seat
és melyik a kényelmesebb?
Elküldve: Wed Apr 08, 2015 9:30 am1. Ducati Performance touring seat (+4cm magasság)
2. Ducati Diavel 2015 stock seat
Elküldve: Tue Mar 31, 2015 10:00 pmA gondom az hogy most fogom tanulni a motort és igazából nem szeretnék totózni inkább a tutira mennék . Ha jól értem akkor neked van magyar nyelvüd?
Elküldve: Mon Mar 30, 2015 2:30 pmÜdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném. Magyar nyelvű kezelésit ne is keress, olyan szerintem nincs. Nekem egyik motoromhoz sem adtak, pedig magyarországi volt mindegyik. A ducati oldalan vannak fent manualok angol, német nyelven is, le tudod tölteni.
Szervizből én is a motorosso-t ajánlom. Diavelhez van magyar nyelvű. Én is kaptam hozzá
Bár a ducati.com -ról online nem letölthető ez igaz... Nekem csak a szervizkönyvbe jutott a magyar nyelvből.
Elküldve: Mon Mar 30, 2015 12:36 pmÜdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném. Magyar nyelvű kezelésit ne is keress, olyan szerintem nincs. Nekem egyik motoromhoz sem adtak, pedig magyarországi volt mindegyik. A ducati oldalan vannak fent manualok angol, német nyelven is, le tudod tölteni.
Szervizből én is a motorosso-t ajánlom. Diavelhez van magyar nyelvű. Én is kaptam hozzá
Bár a ducati.com -ról online nem letölthető ez igaz...
Elküldve: Mon Mar 30, 2015 12:05 pmÜdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném. Magyar nyelvű kezelésit ne is keress, olyan szerintem nincs. Nekem egyik motoromhoz sem adtak, pedig magyarországi volt mindegyik. A ducati oldalan vannak fent manualok angol, német nyelven is, le tudod tölteni.
Szervizből én is a motorosso-t ajánlom.
Elküldve: Mon Mar 30, 2015 12:04 pmÜdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném. hali,
ilyen kevés kilométerrel nem nagyon kell aggódnod, nem hiszem, hogy sok gond lesz majd vele.
felhasznalói könyvet a ducati.com-ról tudsz letölteni: http://ducati.com/services/maintenance/index.do
szerviznek a motorosso-t vagy a pannóniaringi motogroup-ot tudom ajánlani
Elküldve: Mon Mar 30, 2015 8:19 amÜdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném. Ez a fránya G.B.! Pár hete mentem a vassal, fasza nagyon, vigyázz rá!
Szervíz: motorosso.hu
Elküldve: Mon Mar 30, 2015 8:14 amÜdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném.
Elküldve: Sun Mar 29, 2015 3:39 pmHát zanzásítva:
qrva sok cuccot leszedett a motorról mire rájött az egyszerűbb módszerre és hogy hol van a légszűrő. Szervízkönyv szerint le kell venni mindkét oldali légbeömlőtt és a teljes tankborítást.
Amit a srác javasol: Jobboldali légbeömlő leszed és elvileg ekkor hozzáférhető a légszűrő, további elemek bontása nélkül. Kell egy hosszú T csavarhúzó (4mm-es) 3 csavar kiszabadításával már hozzáférhető és kivehető a légszűrő... a többi a rizsa
/Ez az én esetemben valahogy így nézett ki.../
Nagyon köszönöm a sgítséged.a takaró meg nagyon jó,nincs ilyen óriási akció még egy? Nem tudok róla, hogy lenne. Ha érdekes lehet, akkor utána kérdezek, hátha... Ha megtennéd,hogy megkérdezed,az óriási volna.Persze jó volna tudni mennyibe is kerül így ebben a formában.Ha a gyári árára nézek,az azért egy picit sok egy szar takaróért.Köszönöm
Elküldve: Thu Mar 26, 2015 11:55 amEsetleg akkor ezt a szöveget magyarra fordítva is meg tudnád mutatni?Úgy valószínüleg könnyebb lesz ha értek is egy szót .Egyébként mit ír elő a gyár a levegőszűrő csereperiódusára? Hát zanzásítva:
qrva sok cuccot leszedett a motorról mire rájött az egyszerűbb módszerre és hogy hol van a légszűrő. Szervízkönyv szerint le kell venni mindkét oldali légbeömlőtt és a teljes tankborítást.
Amit a srác javasol: Jobboldali légbeömlő leszed és elvileg ekkor hozzáférhető a légszűrő, további elemek bontása nélkül. Kell egy hosszú T csavarhúzó (4mm-es) 3 csavar kiszabadításával már hozzáférhető és kivehető a légszűrő... a többi a rizsa
/Ez az én esetemben valahogy így nézett ki.../
Nagyon köszönöm a sgítséged.a takaró meg nagyon jó,nincs ilyen óriási akció még egy? Nem tudok róla, hogy lenne. Ha érdekes lehet, akkor utána kérdezek, hátha...
Elküldve: Thu Mar 19, 2015 5:07 pmAzt sajnos hiába Nincs olyan kép, ami sokat segíteni rajtad, átnéztem őket... Esetleg akkor ezt a szöveget magyarra fordítva is meg tudnád mutatni?Úgy valószínüleg könnyebb lesz ha értek is egy szót .Egyébként mit ír elő a gyár a levegőszűrő csereperiódusára? Hát zanzásítva:
qrva sok cuccot leszedett a motorról mire rájött az egyszerűbb módszerre és hogy hol van a légszűrő. Szervízkönyv szerint le kell venni mindkét oldali légbeömlőtt és a teljes tankborítást.
Amit a srác javasol: Jobboldali légbeömlő leszed és elvileg ekkor hozzáférhető a légszűrő, további elemek bontása nélkül. Kell egy hosszú T csavarhúzó (4mm-es) 3 csavar kiszabadításával már hozzáférhető és kivehető a légszűrő... a többi a rizsa
/Ez az én esetemben valahogy így nézett ki.../
Nagyon köszönöm a sgítséged.a takaró meg nagyon jó,nincs ilyen óriási akció még egy?
Elküldve: Tue Mar 17, 2015 10:28 amEz az!
Takard le Petit!
Elküldve: Tue Mar 17, 2015 9:00 amPókhálósodás ellen nem véd, de legalább poros nem lesz a garázsban
ezek szerint sikerült talán olcsósított ponyvát? Maradjuk annyiban, hogy az eredeti árhoz képest, nagyon jó áron sikerült megoldani a kérdést
Elküldve: Mon Mar 16, 2015 9:38 pmPókhálósodás ellen nem véd, de legalább poros nem lesz a garázsban
ezek szerint sikerült talán olcsósított ponyvát?
Elküldve: Mon Mar 16, 2015 8:25 pmPókhálósodás ellen nem véd, de legalább poros nem lesz a garázsban
Elküldve: Mon Mar 16, 2015 8:23 pmKöszönöm,inkább megvárnám a képes dokumentációt. Azt sajnos hiába Nincs olyan kép, ami sokat segíteni rajtad, átnéztem őket... Esetleg akkor ezt a szöveget magyarra fordítva is meg tudnád mutatni?Úgy valószínüleg könnyebb lesz ha értek is egy szót .Egyébként mit ír elő a gyár a levegőszűrő csereperiódusára? Hát zanzásítva:
qrva sok cuccot leszedett a motorról mire rájött az egyszerűbb módszerre és hogy hol van a légszűrő. Szervízkönyv szerint le kell venni mindkét oldali légbeömlőtt és a teljes tankborítást.
Amit a srác javasol: Jobboldali légbeömlő leszed és elvileg ekkor hozzáférhető a légszűrő, további elemek bontása nélkül. Kell egy hosszú T csavarhúzó (4mm-es) 3 csavar kiszabadításával már hozzáférhető és kivehető a légszűrő... a többi a rizsa
/Ez az én esetemben valahogy így nézett ki.../
Elküldve: Mon Mar 16, 2015 12:36 pmhttp://users.telenet.be/RoaringEagle/Di ... manual.pdf Köszönöm szépen
Elküldve: Mon Mar 16, 2015 7:38 amképes dokumentáció is lesz ha hazaértem, de addig is rövid leírás a Diavel fórumról, hátha ez is segít:
I've been taking a lot of things apart on my bike and I can see where the air filter is located. The service manual suggests you need to remove the air intakes and all the tank covers. I would start by removing the right side air intake cover and see if you can access the filter without taking off all the cover pieces. The plastic air intake tube needs to be removed. Once you can see where that fits you will need a long T-handle allen wrench (4mm- not sure on this) and you'll have to remove 3 screws and then you should have access to it. The filter is like a tube that slides into a slot behind the air intake assembly. Because I was not going in merely to replace the filter I'm not sure how much stuff you actually have to remove. It's a bit of a job and you do need that long allen wrench. Köszönöm,inkább megvárnám a képes dokumentációt. Azt sajnos hiába Nincs olyan kép, ami sokat segíteni rajtad, átnéztem őket... Esetleg akkor ezt a szöveget magyarra fordítva is meg tudnád mutatni?Úgy valószínüleg könnyebb lesz ha értek is egy szót .Egyébként mit ír elő a gyár a levegőszűrő csereperiódusára?
Elküldve: Sun Mar 15, 2015 9:48 pmsziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm képes dokumentáció is lesz ha hazaértem, de addig is rövid leírás a Diavel fórumról, hátha ez is segít:
I've been taking a lot of things apart on my bike and I can see where the air filter is located. The service manual suggests you need to remove the air intakes and all the tank covers. I would start by removing the right side air intake cover and see if you can access the filter without taking off all the cover pieces. The plastic air intake tube needs to be removed. Once you can see where that fits you will need a long T-handle allen wrench (4mm- not sure on this) and you'll have to remove 3 screws and then you should have access to it. The filter is like a tube that slides into a slot behind the air intake assembly. Because I was not going in merely to replace the filter I'm not sure how much stuff you actually have to remove. It's a bit of a job and you do need that long allen wrench. Köszönöm,inkább megvárnám a képes dokumentációt. Azt sajnos hiába Nincs olyan kép, ami sokat segíteni rajtad, átnéztem őket...
Elküldve: Sun Mar 15, 2015 9:09 pmsziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm képes dokumentáció is lesz ha hazaértem, de addig is rövid leírás a Diavel fórumról, hátha ez is segít:
I've been taking a lot of things apart on my bike and I can see where the air filter is located. The service manual suggests you need to remove the air intakes and all the tank covers. I would start by removing the right side air intake cover and see if you can access the filter without taking off all the cover pieces. The plastic air intake tube needs to be removed. Once you can see where that fits you will need a long T-handle allen wrench (4mm- not sure on this) and you'll have to remove 3 screws and then you should have access to it. The filter is like a tube that slides into a slot behind the air intake assembly. Because I was not going in merely to replace the filter I'm not sure how much stuff you actually have to remove. It's a bit of a job and you do need that long allen wrench. Köszönöm,inkább megvárnám a képes dokumentációt.
Elküldve: Sat Mar 14, 2015 4:11 pmsziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm képes dokumentáció is lesz ha hazaértem, de addig is rövid leírás a Diavel fórumról, hátha ez is segít:
I've been taking a lot of things apart on my bike and I can see where the air filter is located. The service manual suggests you need to remove the air intakes and all the tank covers. I would start by removing the right side air intake cover and see if you can access the filter without taking off all the cover pieces. The plastic air intake tube needs to be removed. Once you can see where that fits you will need a long T-handle allen wrench (4mm- not sure on this) and you'll have to remove 3 screws and then you should have access to it. The filter is like a tube that slides into a slot behind the air intake assembly. Because I was not going in merely to replace the filter I'm not sure how much stuff you actually have to remove. It's a bit of a job and you do need that long allen wrench.
Elküldve: Sat Mar 14, 2015 2:55 pmsziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm Bontani kell rendesen. A tankborítást le kell szedni és a tank alatt lesz. SKrisznek talán van képes dokumetációja is hozzá.
Elküldve: Sat Mar 14, 2015 12:46 pmsziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm
Elküldve: Fri Mar 13, 2015 6:30 pm....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem? Stimm. Ducati Performance cuccos... Felszerelve így néz ki:
...mérget mertem volna venni rá... Öööööö... mire is kell mérget venni? Ennyit semmi nem ér meg. Vigyázzá' magadra!
Elküldve: Fri Mar 13, 2015 5:44 pm
Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem? ....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem? Stimm. Ducati Performance cuccos... Felszerelve így néz ki:
...mérget mertem volna venni rá...
Elküldve: Fri Mar 13, 2015 2:21 pm....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem? csak szerintem ez a 848, 1098, 1198 blokkra való Az oldal dekni kialakítása nem sokat változott a kis lánckerék oldalán,ha nincs útban a lábtartó,akkor felmegy egy Monsterre,de akár az 1000-es Multira is Szerintem ha meg ha meg ha de azt hiszem az 1100-es monsterre pont jó, a hyperre meg a multira nem tudom
Elküldve: Fri Mar 13, 2015 9:42 am
Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem? ....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem? csak szerintem ez a 848, 1098, 1198 blokkra való Az oldal dekni kialakítása nem sokat változott a kis lánckerék oldalán,ha nincs útban a lábtartó,akkor felmegy egy Monsterre,de akár az 1000-es Multira is Szerintem
Elküldve: Fri Mar 13, 2015 9:35 am
*lol*
Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem? ....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem? Stimm. Ducati Performance cuccos... Felszerelve így néz ki:
Elküldve: Thu Mar 12, 2015 9:48 pm
*lol*
Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem? ....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem? csak szerintem ez a 848, 1098, 1198 blokkra való
Elküldve: Thu Mar 12, 2015 8:41 pmMindenképpen.
*lol*
Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem? ....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem?
Elküldve: Thu Mar 12, 2015 8:26 pmMindenképpen.
*lol*
Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem?
Elküldve: Thu Mar 12, 2015 8:18 pmMindenképpen.
*lol*
Elküldve: Thu Mar 12, 2015 8:17 pmMindenképpen.
Elküldve: Thu Mar 12, 2015 11:07 am
Elküldve: Wed Mar 04, 2015 4:04 pmebayen sem lesz nagy deal, szerintem tedd el, ha esetleg eladod le tudod venni az edtrákat Ahogy nézegettem az elmúlt hónapokban, amíg az elkészülétre vártam a vasnak, a komplett csomag 500Eur magasságában talál gazdára. Azért az nem rossz pénz szerintem.
Eladásnál a visszaszerelésnek nem hiszem, hogy nagy értelme lenne. Másik részről, az értéke nem lesz nagyobb, viszont az eladhatósága viszonylagosan jobb szerintem... Persze ez mind izlés dolga.
Készítettem fotókat a szerelési időszakról, illetve az összes cucc + motor is megvan egyben fotón, nehogy az legyen majd a kérdőjel, hogy biztos törött volt a vas, azért lett átszerelve... tuti nem adnám el, kivéve ha kajára kéne a pénz.. sokkal könnyebb lesz visszaszerelve eladnod a mocit, ami szerintem gyönyörű de mégis csak a Te ízlésedre lett átvariálva. Meg vagyok győzve Átgondoltam és igazat adtam nektek Szépen elcsomagoltam mindent és ment be a garázsba bedobozolva az összes cucc
Egyébként most is gyári a motor, mert egy darab nem official Ducati cucc sincs rajta. Kíváncsi vagyok, mikor lesz a gen 2. -nek Stripe Red verziója. Mert annak (elvileg) ugyanillyennek kell lennie, mint ami most lett kész nekem. Remélem figyelik a fórumot a gyáriak is
Elküldve: Wed Mar 04, 2015 3:31 pm
azt hittem, hogy vatera, olx, és hasonló haza oldalakon akarod eladni
itthon nehéz eladni reális áron bármit, ami használt, a fentebb felsorolt oldalakon ebayen sem lesz nagy deal, szerintem tedd el, ha esetleg eladod le tudod venni az edtrákat Ahogy nézegettem az elmúlt hónapokban, amíg az elkészülétre vártam a vasnak, a komplett csomag 500Eur magasságában talál gazdára. Azért az nem rossz pénz szerintem.
Eladásnál a visszaszerelésnek nem hiszem, hogy nagy értelme lenne. Másik részről, az értéke nem lesz nagyobb, viszont az eladhatósága viszonylagosan jobb szerintem... Persze ez mind izlés dolga.
Készítettem fotókat a szerelési időszakról, illetve az összes cucc + motor is megvan egyben fotón, nehogy az legyen majd a kérdőjel, hogy biztos törött volt a vas, azért lett átszerelve... tuti nem adnám el, kivéve ha kajára kéne a pénz.. sokkal könnyebb lesz visszaszerelve eladnod a mocit, ami szerintem gyönyörű de mégis csak a Te ízlésedre lett átvariálva.
Elküldve: Tue Mar 03, 2015 10:07 ama német Motorrad magazinnál az év motorja 2015 Chopper/Cruiser szavazáson a Diavel nyert
48118-an adták le szavazatukat
http://www.motorradonline.de/in-eigener ... 015/645728 Chopper / Cruiser? Pedighát...
ezek szerint Chopper
Elküldve: Tue Mar 03, 2015 10:05 ama német Motorrad magazinnál az év motorja 2015 Chopper/Cruiser szavazáson a Diavel nyert
48118-an adták le szavazatukat
http://www.motorradonline.de/in-eigener ... 015/645728 Chopper / Cruiser? Pedighát...
Elküldve: Tue Mar 03, 2015 9:52 ama német Motorrad magazinnál az év motorja 2015 Chopper/Cruiser szavazáson a Diavel nyert
48118-an adták le szavazatukat
http://www.motorradonline.de/in-eigener ... 015/645728