Elküldve: Sun Jun 21, 2015 10:07 pm
...és akkor ez most a 2016-os konfig vagy nem?
Rosso fény, fekete oldal és fekete váz...
nem erre gondolt aki elmesélte nekem... Szuper! Akkor mire gondolt?
talán cross motorra ?
Elküldve: Sun Jun 21, 2015 9:09 pm
...lesznek új motorok a Ducatinál...sejtem 1 új Diavel vagy valami nagyon hasonló... ...és akkor ez most a 2016-os konfig vagy nem?
Rosso fény, fekete oldal és fekete váz...
nem erre gondolt aki elmesélte nekem... Szuper! Akkor mire gondolt?
Elküldve: Sun Jun 21, 2015 6:58 amAz 1 - 2 - 3 - 4 ebben az esetben jelenti a 1299 kombináció megjelenését a Diavelnél? Hát nagyon kíváncsi vagyok Mindenesetre egy kissé csalódott lennék, ha 1.5 / 2 év után kib@sznák a jelenlegi modellt és jönne ilyen hamar a Gen 3.
...lesznek új motorok a Ducatinál...sejtem 1 új Diavel vagy valami nagyon hasonló... ...és akkor ez most a 2016-os konfig vagy nem?
Rosso fény, fekete oldal és fekete váz...
nem erre gondolt aki elmesélte nekem...
Elküldve: Sat Jun 20, 2015 12:00 pm
...lesznek új motorok a Ducatinál...sejtem 1 új Diavel vagy valami nagyon hasonló... ...és akkor ez most a 2016-os konfig vagy nem?
Rosso fény, fekete oldal és fekete váz...
ritkán mondok ilyet diavelre de ez tetszik!
Szvsz custom mert már egy szalonban áll Asszem igazad lehet... ez csak egy custom Dark... De elég qrva jól néz ki
Elküldve: Sat Jun 20, 2015 10:46 amAz 1 - 2 - 3 - 4 ebben az esetben jelenti a 1299 kombináció megjelenését a Diavelnél? Hát nagyon kíváncsi vagyok Mindenesetre egy kissé csalódott lennék, ha 1.5 / 2 év után kib@sznák a jelenlegi modellt és jönne ilyen hamar a Gen 3.
...lesznek új motorok a Ducatinál...sejtem 1 új Diavel vagy valami nagyon hasonló... ...és akkor ez most a 2016-os konfig vagy nem?
Rosso fény, fekete oldal és fekete váz...
ritkán mondok ilyet diavelre de ez tetszik!
Szvsz custom mert már egy szalonban áll
Elküldve: Sat Jun 20, 2015 9:32 am
Top secret !
1, D
2, 4
3, C
4, Ú Az 1 - 2 - 3 - 4 ebben az esetben jelenti a 1299 kombináció megjelenését a Diavelnél? Hát nagyon kíváncsi vagyok Mindenesetre egy kissé csalódott lennék, ha 1.5 / 2 év után kib@sznák a jelenlegi modellt és jönne ilyen hamar a Gen 3.
...lesznek új motorok a Ducatinál...sejtem 1 új Diavel vagy valami nagyon hasonló... ...és akkor ez most a 2016-os konfig vagy nem?
Rosso fény, fekete oldal és fekete váz...
Elküldve: Wed Jun 10, 2015 11:40 pmNa akkor tessék csak mesélni! )
Top secret !
1, D
2, 4
3, C
4, Ú Az 1 - 2 - 3 - 4 ebben az esetben jelenti a 1299 kombináció megjelenését a Diavelnél? Hát nagyon kíváncsi vagyok Mindenesetre egy kissé csalódott lennék, ha 1.5 / 2 év után kib@sznák a jelenlegi modellt és jönne ilyen hamar a Gen 3.
...lesznek új motorok a Ducatinál...sejtem 1 új Diavel vagy valami nagyon hasonló...
Elküldve: Wed Jun 10, 2015 8:42 pm
lesznek újdonságok......ám !?! Na akkor tessék csak mesélni! )
Top secret !
1, D
2, 4
3, C
4, Ú Az 1 - 2 - 3 - 4 ebben az esetben jelenti a 1299 kombináció megjelenését a Diavelnél? Hát nagyon kíváncsi vagyok Mindenesetre egy kissé csalódott lennék, ha 1.5 / 2 év után kib@sznák a jelenlegi modellt és jönne ilyen hamar a Gen 3.
Elküldve: Fri Jun 05, 2015 12:33 pmAbban esetleg tudtok segíteni,hogy a Diavel Black 2012-es verzión van -e gyári szivargyújtó?Vagy egyáltalán előkészítés van-e?GPS-hez kellene kitalálnom valami okos megoldást.
Elküldve: Thu Jun 04, 2015 10:11 pmHypót ne igyál rá, valami kell őszre! A ráncfelvarrot multi is 2 szezont kapott
lesznek újdonságok......ám !?! Na akkor tessék csak mesélni! )
Top secret !
1, D
2, 4
3, C
4, Ú
Elküldve: Thu Jun 04, 2015 8:51 amGondolom, azért 2 - 3 évet csak adnak a most futó gen. 2.-nek még... Hypót ne igyál rá, valami kell őszre! A ráncfelvarrot multi is 2 szezont kapott
lesznek újdonságok......ám !?! Na akkor tessék csak mesélni! )
Elküldve: Wed Jun 03, 2015 10:48 pmÚj Diavel mikor lesz ? Gondolom, azért 2 - 3 évet csak adnak a most futó gen. 2.-nek még... Hypót ne igyál rá, valami kell őszre! A ráncfelvarrot multi is 2 szezont kapott
lesznek újdonságok......ám !?!
Elküldve: Wed Jun 03, 2015 10:43 pmÚj Diavel mikor lesz ? Gondolom, azért 2 - 3 évet csak adnak a most futó gen. 2.-nek még... Hypót ne igyál rá, valami kell őszre! A ráncfelvarrot multi is 2 szezont kapott
Elküldve: Wed Jun 03, 2015 10:30 pmÚj Diavel mikor lesz ? Gondolom, azért 2 - 3 évet csak adnak a most futó gen. 2.-nek még...
)
Elküldve: Wed Jun 03, 2015 10:10 pmÚj Diavel mikor lesz ? Gondolom, azért 2 - 3 évet csak adnak a most futó gen. 2.-nek még...
Elküldve: Wed Jun 03, 2015 9:29 pmÚj Diavel mikor lesz ?
Elküldve: Sat May 23, 2015 10:35 amUgy-ugy Sanci Ezert nem tekergetek en semmit a motoron!
Mernek en mast feltenni ebben a brigadban, mint rendszert?!?
Dino es Csabi meg is vernenek!
Elküldve: Fri May 22, 2015 8:15 pmmost olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. aki 10000km elmegy egy supercorsaval annak tekergesse az akinek 2 anyja van!
A termi az rendszer lett?
Elküldve: Fri May 22, 2015 7:33 amJobban mondva: pumpál a kanyarban.
Elküldve: Thu May 21, 2015 6:31 pmmost olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. és ez mekkora pilótára igaz, milyen felhasználás mellett? pont ugyanarra és ugyanakkorára, mint amire a gyári például NIT szereti ha belóbálják neki
Elküldve: Thu May 21, 2015 4:18 pmmost olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. és ez mekkora pilótára igaz, milyen felhasználás mellett? pont ugyanarra és ugyanakkorára, mint amire a gyári
Elküldve: Thu May 21, 2015 4:10 pmmost olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. és ez mekkora pilótára igaz, milyen felhasználás mellett?
Elküldve: Thu May 21, 2015 3:07 pmmost olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. Ricsi, Te miért is írsz ebbe a topikba??? Jól láttam amit láttam instán? azért írok, mert kedves vagyok és segítek a diavel tulajoknak. ha az instámon levő fotók meg mind az én motorjaimat ábrázolnák, akkor kurvára boldog gyerek lennék
Elküldve: Thu May 21, 2015 2:41 pmmost olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. Rigo mar a garazsban tekergeti
Elküldve: Thu May 21, 2015 2:32 pmmost olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. Ricsi, Te miért is írsz ebbe a topikba??? Jól láttam amit láttam instán?
Elküldve: Thu May 21, 2015 1:30 pmmost olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik.
Elküldve: Mon May 11, 2015 11:21 amJogos, csak arra gondoltam, hogy Őt aztán illett volna értesíteni, ha tényleg érintett a visszahívási akcióban, mert általában az első tulajt ennyi idő után még könnyebb megtalálni, mint a következőket, ha nem regisztrálják be a bringát a ducati.com-on.
Vagy arra célzol, hogy attól hogy első tulaj, még lehet hogy nem regisztrált? Mert én azt hittem, hogy az első tulajokat alapból lejelentik a gyárnak a kereskedők. De most, hogy jobban belegondolok, lehet kicsit naiv voltam...
Vagy az csak akkor van, amikor valakinek kimondottan rendelik a gépet a gyárból? A regisztrációt nekem kellett megtenni, megadva minden adatot.
Ezután jött az átadást és kereskedést érintő kérdőív, majd kb. 2 hónap múlva a welkumm pakk...
Szóval a regisztrációt a kereskedés alapból nem teszi meg (illetve adatok hiányában nem is tudja) Nekem nem jött semmi. Akkor gáz? Nem gáz, meg kell kapnod neked is mostanában.
Elküldve: Sun May 10, 2015 9:15 pmnem csak a regisztrált első, hanem az épp aktuális regisztrált tulajokat kell kiértesíteniük. pl most engem a multi visszahívásról is. Jogos, csak arra gondoltam, hogy Őt aztán illett volna értesíteni, ha tényleg érintett a visszahívási akcióban, mert általában az első tulajt ennyi idő után még könnyebb megtalálni, mint a következőket, ha nem regisztrálják be a bringát a ducati.com-on.
Vagy arra célzol, hogy attól hogy első tulaj, még lehet hogy nem regisztrált? Mert én azt hittem, hogy az első tulajokat alapból lejelentik a gyárnak a kereskedők. De most, hogy jobban belegondolok, lehet kicsit naiv voltam...
Vagy az csak akkor van, amikor valakinek kimondottan rendelik a gépet a gyárból? A regisztrációt nekem kellett megtenni, megadva minden adatot.
Ezután jött az átadást és kereskedést érintő kérdőív, majd kb. 2 hónap múlva a welkumm pakk...
Szóval a regisztrációt a kereskedés alapból nem teszi meg (illetve adatok hiányában nem is tudja) Nekem nem jött semmi. Akkor gáz?
Elküldve: Sun May 10, 2015 7:45 pmMost olvasgatom vissza a Diavel topic-ot...
SKrisz hol szerezted fillérekért az új fajta rendszám tartót?
Csak azért, mert az én tudomásom szerint elvileg ez ingyen jár neked, mivel gyári visszahívás akció volt a régi típusú konzolokra.
Persze az is lehet, hogy a tiéden már javították az első széria hibáját, de én úgy olvastam a netes fórumokon, hogy a régi "Trellis-frame" szerű konzolokat cserélik ezekre a "sajt-reszelő" újakra, amivel már a legújabb modelleket szerelik. Érdemes lenne utánanézni az alvázszámod alapján, hogy a gépedet érintette-e a visszahívás erre a konzolra, mert akkor Téged értesíteniük kellett volna hivatalosan, mivel első regisztrált tulaj vagy.
Egyébként ízlések és pofonok, de szerintem a régi szebb, mint az új... nem csak a regisztrált első, hanem az épp aktuális regisztrált tulajokat kell kiértesíteniük. pl most engem a multi visszahívásról is. Jogos, csak arra gondoltam, hogy Őt aztán illett volna értesíteni, ha tényleg érintett a visszahívási akcióban, mert általában az első tulajt ennyi idő után még könnyebb megtalálni, mint a következőket, ha nem regisztrálják be a bringát a ducati.com-on.
Vagy arra célzol, hogy attól hogy első tulaj, még lehet hogy nem regisztrált? Mert én azt hittem, hogy az első tulajokat alapból lejelentik a gyárnak a kereskedők. De most, hogy jobban belegondolok, lehet kicsit naiv voltam...
Vagy az csak akkor van, amikor valakinek kimondottan rendelik a gépet a gyárból? A regisztrációt nekem kellett megtenni, megadva minden adatot.
Ezután jött az átadást és kereskedést érintő kérdőív, majd kb. 2 hónap múlva a welkumm pakk...
Szóval a regisztrációt a kereskedés alapból nem teszi meg (illetve adatok hiányában nem is tudja)
Elküldve: Sun May 10, 2015 7:43 pmkrisz, láttam ma élőben a típust, szegényke nagyon magányos volt
egyébként a rendszámtartó miben változott? Bogláron láttad, vagy esetleg úton? Mert ha úton láttad, akkor baj van...
A régi egy kicsit "fapadosabb", de hatalmas különbség nincs. Egyszerűen csak jobban tetszik az új és fillérekért meg tudtam szerezni egy gyári új készletet. Úgyhogy ez is felpattan a vasra
Most olvasgatom vissza a Diavel topic-ot...
SKrisz hol szerezted fillérekért az új fajta rendszám tartót?
Csak azért, mert az én tudomásom szerint elvileg ez ingyen jár neked, mivel gyári visszahívás akció volt a régi típusú konzolokra.
Persze az is lehet, hogy a tiéden már javították az első széria hibáját, de én úgy olvastam a netes fórumokon, hogy a régi "Trellis-frame" szerű konzolokat cserélik ezekre a "sajt-reszelő" újakra, amivel már a legújabb modelleket szerelik. Érdemes lenne utánanézni az alvázszámod alapján, hogy a gépedet érintette-e a visszahívás erre a konzolra, mert akkor Téged értesíteniük kellett volna hivatalosan, mivel első regisztrált tulaj vagy.
Egyébként ízlések és pofonok, de szerintem a régi szebb, mint az új... Az enyém szerintem már nincs benne a visszahívásos sztoriban. Minden ilyen és hasonló infó folyamatosan érkezik a gyártól, de erről nem kaptam semmit, így 99%, hogy nem érinti már az én vasamat.
Persze ettől függetleneül, köszönöm az infót, holnap rákérdezek, hátha...
Elküldve: Sun May 10, 2015 7:31 pmnem csak a regisztrált első, hanem az épp aktuális regisztrált tulajokat kell kiértesíteniük. pl most engem a multi visszahívásról is. Jogos, csak arra gondoltam, hogy Őt aztán illett volna értesíteni, ha tényleg érintett a visszahívási akcióban, mert általában az első tulajt ennyi idő után még könnyebb megtalálni, mint a következőket, ha nem regisztrálják be a bringát a ducati.com-on.
Vagy arra célzol, hogy attól hogy első tulaj, még lehet hogy nem regisztrált? Mert én azt hittem, hogy az első tulajokat alapból lejelentik a gyárnak a kereskedők. De most, hogy jobban belegondolok, lehet kicsit naiv voltam...
Vagy az csak akkor van, amikor valakinek kimondottan rendelik a gépet a gyárból? ha beregisztrálod a ducati.com-on, azzal semmire sem mész. akkor kerülsz be hivatalos tulajként, ha a kereskedőd lejelenti a motort a nevedre. ha újat veszel, akkor ez 99% megtörténik (egy százalék alatt gondolok itt a gyanúsan olcsó új motorokra, tudod mire célzok), ha használtat, akkor a kereskedőd jófejségén/kompetenciáján múlik. ugyanígy köteles lenne a szervizeket vezetni a hivatalos rendszerben, na ilyent kb. még sosem láttam. Na pont erre gondoltam, hogy mivel SKrisz hivatalosan vette a motort kereskedőnél és ráadásul első tulajként, ezért ha Ő nem kap hivatalos értesítést, akkor senki sem
Elküldve: Sun May 10, 2015 6:35 pmMost olvasgatom vissza a Diavel topic-ot...
SKrisz hol szerezted fillérekért az új fajta rendszám tartót?
Csak azért, mert az én tudomásom szerint elvileg ez ingyen jár neked, mivel gyári visszahívás akció volt a régi típusú konzolokra.
Persze az is lehet, hogy a tiéden már javították az első széria hibáját, de én úgy olvastam a netes fórumokon, hogy a régi "Trellis-frame" szerű konzolokat cserélik ezekre a "sajt-reszelő" újakra, amivel már a legújabb modelleket szerelik. Érdemes lenne utánanézni az alvázszámod alapján, hogy a gépedet érintette-e a visszahívás erre a konzolra, mert akkor Téged értesíteniük kellett volna hivatalosan, mivel első regisztrált tulaj vagy.
Egyébként ízlések és pofonok, de szerintem a régi szebb, mint az új... nem csak a regisztrált első, hanem az épp aktuális regisztrált tulajokat kell kiértesíteniük. pl most engem a multi visszahívásról is. Jogos, csak arra gondoltam, hogy Őt aztán illett volna értesíteni, ha tényleg érintett a visszahívási akcióban, mert általában az első tulajt ennyi idő után még könnyebb megtalálni, mint a következőket, ha nem regisztrálják be a bringát a ducati.com-on.
Vagy arra célzol, hogy attól hogy első tulaj, még lehet hogy nem regisztrált? Mert én azt hittem, hogy az első tulajokat alapból lejelentik a gyárnak a kereskedők. De most, hogy jobban belegondolok, lehet kicsit naiv voltam...
Vagy az csak akkor van, amikor valakinek kimondottan rendelik a gépet a gyárból? ha beregisztrálod a ducati.com-on, azzal semmire sem mész. akkor kerülsz be hivatalos tulajként, ha a kereskedőd lejelenti a motort a nevedre. ha újat veszel, akkor ez 99% megtörténik (egy százalék alatt gondolok itt a gyanúsan olcsó új motorokra, tudod mire célzok), ha használtat, akkor a kereskedőd jófejségén/kompetenciáján múlik. ugyanígy köteles lenne a szervizeket vezetni a hivatalos rendszerben, na ilyent kb. még sosem láttam.
Elküldve: Sun May 10, 2015 4:14 pmBogláron láttad, vagy esetleg úton? Mert ha úton láttad, akkor baj van...
A régi egy kicsit "fapadosabb", de hatalmas különbség nincs. Egyszerűen csak jobban tetszik az új és fillérekért meg tudtam szerezni egy gyári új készletet. Úgyhogy ez is felpattan a vasra
Most olvasgatom vissza a Diavel topic-ot...
SKrisz hol szerezted fillérekért az új fajta rendszám tartót?
Csak azért, mert az én tudomásom szerint elvileg ez ingyen jár neked, mivel gyári visszahívás akció volt a régi típusú konzolokra.
Persze az is lehet, hogy a tiéden már javították az első széria hibáját, de én úgy olvastam a netes fórumokon, hogy a régi "Trellis-frame" szerű konzolokat cserélik ezekre a "sajt-reszelő" újakra, amivel már a legújabb modelleket szerelik. Érdemes lenne utánanézni az alvázszámod alapján, hogy a gépedet érintette-e a visszahívás erre a konzolra, mert akkor Téged értesíteniük kellett volna hivatalosan, mivel első regisztrált tulaj vagy.
Egyébként ízlések és pofonok, de szerintem a régi szebb, mint az új... nem csak a regisztrált első, hanem az épp aktuális regisztrált tulajokat kell kiértesíteniük. pl most engem a multi visszahívásról is. Jogos, csak arra gondoltam, hogy Őt aztán illett volna értesíteni, ha tényleg érintett a visszahívási akcióban, mert általában az első tulajt ennyi idő után még könnyebb megtalálni, mint a következőket, ha nem regisztrálják be a bringát a ducati.com-on.
Vagy arra célzol, hogy attól hogy első tulaj, még lehet hogy nem regisztrált? Mert én azt hittem, hogy az első tulajokat alapból lejelentik a gyárnak a kereskedők. De most, hogy jobban belegondolok, lehet kicsit naiv voltam...
Vagy az csak akkor van, amikor valakinek kimondottan rendelik a gépet a gyárból?
Elküldve: Sun May 10, 2015 3:51 pmkrisz, láttam ma élőben a típust, szegényke nagyon magányos volt
egyébként a rendszámtartó miben változott? Bogláron láttad, vagy esetleg úton? Mert ha úton láttad, akkor baj van...
A régi egy kicsit "fapadosabb", de hatalmas különbség nincs. Egyszerűen csak jobban tetszik az új és fillérekért meg tudtam szerezni egy gyári új készletet. Úgyhogy ez is felpattan a vasra
Most olvasgatom vissza a Diavel topic-ot...
SKrisz hol szerezted fillérekért az új fajta rendszám tartót?
Csak azért, mert az én tudomásom szerint elvileg ez ingyen jár neked, mivel gyári visszahívás akció volt a régi típusú konzolokra.
Persze az is lehet, hogy a tiéden már javították az első széria hibáját, de én úgy olvastam a netes fórumokon, hogy a régi "Trellis-frame" szerű konzolokat cserélik ezekre a "sajt-reszelő" újakra, amivel már a legújabb modelleket szerelik. Érdemes lenne utánanézni az alvázszámod alapján, hogy a gépedet érintette-e a visszahívás erre a konzolra, mert akkor Téged értesíteniük kellett volna hivatalosan, mivel első regisztrált tulaj vagy.
Egyébként ízlések és pofonok, de szerintem a régi szebb, mint az új... nem csak a regisztrált első, hanem az épp aktuális regisztrált tulajokat kell kiértesíteniük. pl most engem a multi visszahívásról is.
Elküldve: Sun May 10, 2015 2:41 pmkrisz, láttam ma élőben a típust, szegényke nagyon magányos volt
egyébként a rendszámtartó miben változott? Bogláron láttad, vagy esetleg úton? Mert ha úton láttad, akkor baj van...
A régi egy kicsit "fapadosabb", de hatalmas különbség nincs. Egyszerűen csak jobban tetszik az új és fillérekért meg tudtam szerezni egy gyári új készletet. Úgyhogy ez is felpattan a vasra
Most olvasgatom vissza a Diavel topic-ot...
SKrisz hol szerezted fillérekért az új fajta rendszám tartót?
Csak azért, mert az én tudomásom szerint elvileg ez ingyen jár neked, mivel gyári visszahívás akció volt a régi típusú konzolokra.
Persze az is lehet, hogy a tiéden már javították az első széria hibáját, de én úgy olvastam a netes fórumokon, hogy a régi "Trellis-frame" szerű konzolokat cserélik ezekre a "sajt-reszelő" újakra, amivel már a legújabb modelleket szerelik. Érdemes lenne utánanézni az alvázszámod alapján, hogy a gépedet érintette-e a visszahívás erre a konzolra, mert akkor Téged értesíteniük kellett volna hivatalosan, mivel első regisztrált tulaj vagy.
Egyébként ízlések és pofonok, de szerintem a régi szebb, mint az új...
Elküldve: Wed May 06, 2015 7:21 pm
Elküldve: Wed May 06, 2015 7:17 pmEzzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
Ezt ugy hívják hogy patina , csak egy kicsit korán jött .
Elküldve: Wed May 06, 2015 12:07 pmÉn is szemezek vele, csak kicsit fáj még az ára. nekem mindkét Rizoma tartály is ereszt, az se jobb... Komolyan? Hol? Garancia? okosan egy-másfél év után kezdett ereszteni a fedél gumi gyűrűnél, értem én, hogy egy japo gép nem ráz annyira, mint az enyém, de azért ennyi pénzért csalódás, mondjuk ennek az anyagát/festését legalább nem marja ki
Elküldve: Wed May 06, 2015 10:43 amA Diavelre ezt nem egyszerű feljátszani. Viszont kétségtelen, nagyon szép, ilyet néztem az enyémre. Én is szemezek vele, csak kicsit fáj még az ára. nekem mindkét Rizoma tartály is ereszt, az se jobb... Komolyan? Hol? Garancia?
Elküldve: Wed May 06, 2015 10:11 amA Diavelre ezt nem egyszerű feljátszani. Viszont kétségtelen, nagyon szép, ilyet néztem az enyémre. Én is szemezek vele, csak kicsit fáj még az ára. nekem mindkét Rizoma tartály is ereszt, az se jobb... Wow. Hát akkor marad a gyári kopós hardcore, a pénz meg gumira meg benyára úgyis elmegy.
Elküldve: Wed May 06, 2015 10:04 amVegyetek ilyet, elég jól néz ki: http://www.rizoma.com/universal/fluid-tanks/ct125/en A Diavelre ezt nem egyszerű feljátszani. Viszont kétségtelen, nagyon szép, ilyet néztem az enyémre. Én is szemezek vele, csak kicsit fáj még az ára. nekem mindkét Rizoma tartály is ereszt, az se jobb...
Elküldve: Tue May 05, 2015 1:42 pmVegyetek ilyet, elég jól néz ki: http://www.rizoma.com/universal/fluid-tanks/ct125/en A Diavelre ezt nem egyszerű feljátszani. Viszont kétségtelen, nagyon szép, ilyet néztem az enyémre. Én is szemezek vele, csak kicsit fáj még az ára.
Elküldve: Tue May 05, 2015 12:42 pmVegyetek ilyet, elég jól néz ki: http://www.rizoma.com/universal/fluid-tanks/ct125/en A Diavelre ezt nem egyszerű feljátszani. Viszont kétségtelen, nagyon szép, ilyet néztem az enyémre.
Elküldve: Tue May 05, 2015 10:23 ama Ducatinal nem sikerül ezt megoldani!
5-6 M pedig illene! Pont ezt akartam írni, hogy egy nem ritka esetben, 5 - 6 - 7 millás motornál, azt hiszem, illene az elvárások szerinti megoldást találni erre a problémára.
(Nem mellékesen, gariban nem cserélik... A probléma esetleges megoldása, csak a kereskedő jóindulatán áll vagy bukik) nekem tetszik ahogy lepattog full hardcore, persze meg kell jegyeznem, hogy az én motorom a motorosso-tól lett vásárolva és a fejidomon lepattant a festék egy fél kiskörömnyi részen amit MAGUKTÓL!!! kicsertélek garanciában Volt más garis problémám (szintén fényezéssel kapcsolatban) azt kérdés nélkül azonnal megoldották. Ebben az esetben, a gyár nem vállal garit (tudván az évek óta fennálló problémáról) így nincs mit tenni. Vagy újrafényeztetem (ennek költségét a kereskedő bevállalta) és majd ismét ledobja a fényezést, vagy megy fel a Performance tető. Így döntöttem inkább a Perfomance cucc mellett, ha már úgyis megszórtam a motort a többi kiegészítővel korábban
Elküldve: Tue May 05, 2015 8:05 amVegyetek ilyet, elég jól néz ki: http://www.rizoma.com/universal/fluid-tanks/ct125/en
Elküldve: Mon May 04, 2015 11:55 pmEzzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
a Ducatinal nem sikerül ezt megoldani!
5-6 M pedig illene! Pont ezt akartam írni, hogy egy nem ritka esetben, 5 - 6 - 7 millás motornál, azt hiszem, illene az elvárások szerinti megoldást találni erre a problémára.
(Nem mellékesen, gariban nem cserélik... A probléma esetleges megoldása, csak a kereskedő jóindulatán áll vagy bukik) nekem tetszik ahogy lepattog full hardcore, persze meg kell jegyeznem, hogy az én motorom a motorosso-tól lett vásárolva és a fejidomon lepattant a festék egy fél kiskörömnyi részen amit MAGUKTÓL!!! kicsertélek garanciában
Elküldve: Mon May 04, 2015 7:57 pmEzzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
a Ducatinal nem sikerül ezt megoldani!
5-6 M pedig illene! Pont ezt akartam írni, hogy egy nem ritka esetben, 5 - 6 - 7 millás motornál, azt hiszem, illene az elvárások szerinti megoldást találni erre a problémára.
(Nem mellékesen, gariban nem cserélik... A probléma esetleges megoldása, csak a kereskedő jóindulatán áll vagy bukik)
Elküldve: Mon May 04, 2015 7:18 pmEzzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
a Ducatinal nem sikerül ezt megoldani!
5-6 M pedig illene!
Elküldve: Mon May 04, 2015 5:09 pmEzzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
Multi 1000 szintén