- 9 years ago
#8969
az új ülés is megvan már? Kicsit túlkötöttem magam az extra cuccokkal, amik még felkerültek a vasra, így az ülés jegelve. Mire bejön az igazi szezon, addigra valószínűleg meglesz azért Igy egy év után most már tessék benzinre is költeni! Jó ötlet! Ezt is fejben tartom! )
- 9 years ago
#8968
Az új szerverre költözés okán a post elhamvadt at éterben, de ez nem szegi kedvem úgyhogy íme mégegyszer:-)
A facelift projekt majdnem kész fázisba érkezett és az (ideiglenes) végeredmény szerintem odab@sz rendesen. Nekem legalábbis rohadtul tetszik
az új ülés is megvan már? Kicsit túlkötöttem magam az extra cuccokkal, amik még felkerültek a vasra, így az ülés jegelve. Mire bejön az igazi szezon, addigra valószínűleg meglesz azért Igy egy év után most már tessék benzinre is költeni!
- 9 years ago
#8967
Az új szerverre költözés okán a post elhamvadt at éterben, de ez nem szegi kedvem úgyhogy íme mégegyszer:-)
A facelift projekt majdnem kész fázisba érkezett és az (ideiglenes) végeredmény szerintem odab@sz rendesen. Nekem legalábbis rohadtul tetszik
az új ülés is megvan már? Kicsit túlkötöttem magam az extra cuccokkal, amik még felkerültek a vasra, így az ülés jegelve. Mire bejön az igazi szezon, addigra valószínűleg meglesz azért
- 9 years ago
#8965
Az új szerverre költözés okán a post elhamvadt at éterben, de ez nem szegi kedvem úgyhogy íme mégegyszer:-)
A facelift projekt majdnem kész fázisba érkezett és az (ideiglenes) végeredmény szerintem odab@sz rendesen. Nekem legalábbis rohadtul tetszik
az új ülés is megvan már?
- 9 years ago
#8963
Az új szerverre költözés okán a post elhamvadt at éterben, de ez nem szegi kedvem úgyhogy íme mégegyszer:-)
A facelift projekt majdnem kész fázisba érkezett és az (ideiglenes) végeredmény szerintem odab@sz rendesen. Nekem legalábbis rohadtul tetszik
az új szerveren is jól néz ki
- 9 years ago
#8962
Az új szerverre költözés okán a post elhamvadt at éterben, de ez nem szegi kedvem úgyhogy íme mégegyszer:-)
A facelift projekt majdnem kész fázisba érkezett és az (ideiglenes) végeredmény szerintem odab@sz rendesen. Nekem legalábbis rohadtul tetszik
A facelift projekt majdnem kész fázisba érkezett és az (ideiglenes) végeredmény szerintem odab@sz rendesen. Nekem legalábbis rohadtul tetszik
Csatolmányok:
img_2301.jpg (967.32 KiB) Megtekintve 8696 alkalommal
img_2300.jpg (1.18 MiB) Megtekintve 8696 alkalommal
img_2299.jpg (1.21 MiB) Megtekintve 8696 alkalommal
img_2296.jpg (1.27 MiB) Megtekintve 8696 alkalommal
img_2271.jpg (728.53 KiB) Megtekintve 8696 alkalommal
img_2281.jpg (1.15 MiB) Megtekintve 8696 alkalommal
- 9 years ago
#8961
Nem rossz Követendő példa Majd,ha ki jött a medve a barlangjából /és itt a jó időre gondoltam/ ) Le kéne már cserélni a Pikes peak-es képet, ha már ide irogatsz
- 9 years ago
#8960
Nem rossz Követendő példa Majd,ha ki jött a medve a barlangjából /és itt a jó időre gondoltam/ )
- 9 years ago
#8957
Hűha... nagyot fordult a világ Előre törtek a piros szavazatok
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos ) Ha van ismerősöd aki jól nyomja a fotosoppot, az megkönnyíti a döntést.... jó lesz az paintben is! Nem félsz hogy felfigyel rád a gyár design részlege, és akkor már nincs visszaút???
- 9 years ago
#8956
Hűha... nagyot fordult a világ Előre törtek a piros szavazatok
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos ) Ha van ismerősöd aki jól nyomja a fotosoppot, az megkönnyíti a döntést.... jó lesz az paintben is! A "$" logó nem volt eddig képben, de tényleg szép! Ez is megy fel! Köszi
Egyébként max. ez lesz fényezve... ha...
Csatolmányok:
diavel_facelift_06.jpg (1.14 MiB) Megtekintve 8696 alkalommal
- 9 years ago
#8955
Hűha... nagyot fordult a világ Előre törtek a piros szavazatok
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos ) Ha van ismerősöd aki jól nyomja a fotosoppot, az megkönnyíti a döntést.... jó lesz az paintben is!Csatolmányok:
diavel_facelift_05.jpg (452.12 KiB) Megtekintve 8696 alkalommal
- 9 years ago
#8954
Hűha... nagyot fordult a világ Előre törtek a piros szavazatok
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos ) Ha van ismerősöd aki jól nyomja a fotosoppot, az megkönnyíti a döntést....
- 9 years ago
#8953
Hűha... nagyot fordult a világ Előre törtek a piros szavazatok
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos ) piros +1
- 9 years ago
#8952
Hűha... nagyot fordult a világ Előre törtek a piros szavazatok
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos )
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos )
- 9 years ago
#8951
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni ) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?
Én fényeztetném Örülök neki... "Piros,piros,piros háromszor is piros...heje-haj!
- 9 years ago
#8950
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni ) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?
Én is a pirosra szavazok
- 9 years ago
#8949
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni ) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?
Hiányzik az a piros(+csíkok) az összképből... szerintem
- 9 years ago
#8948
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni ) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?
kell oda az a piros.
- 9 years ago
#8947
Hát ez már-már reprezentatív mintavételnek is vehető 3-0 a nero vs. rosso kérdésben
Közben egyeztettem a kérdésben és meglesz a feka kormány / feka tükörszár páros is, illetve a faceliftes carbon légeömlő betét oldalra (ez eddig kérdéses volt, hogy csereszabatos a gen 1 - gen 2. verziók között) és ezzel eldőlni látszik a kérdés, hogy (egyenlőre) marad a full feka lámpakeret is.
Már rohadtul várom, hogy kész legyen a vas és élőben is láthassam... Szerintem a fekete szebb...
- 9 years ago
#8946
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni ) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?
Én fényeztetném Örülök neki...
- 9 years ago
#8945
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni ) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?
Én fényeztetném
- 9 years ago
#8944
Hát ez már-már reprezentatív mintavételnek is vehető 3-0 a nero vs. rosso kérdésben
Közben egyeztettem a kérdésben és meglesz a feka kormány / feka tükörszár páros is, illetve a faceliftes carbon légeömlő betét oldalra (ez eddig kérdéses volt, hogy csereszabatos a gen 1 - gen 2. verziók között) és ezzel eldőlni látszik a kérdés, hogy (egyenlőre) marad a full feka lámpakeret is.
Már rohadtul várom, hogy kész legyen a vas és élőben is láthassam...
Közben egyeztettem a kérdésben és meglesz a feka kormány / feka tükörszár páros is, illetve a faceliftes carbon légeömlő betét oldalra (ez eddig kérdéses volt, hogy csereszabatos a gen 1 - gen 2. verziók között) és ezzel eldőlni látszik a kérdés, hogy (egyenlőre) marad a full feka lámpakeret is.
Már rohadtul várom, hogy kész legyen a vas és élőben is láthassam...
- 9 years ago
#8942
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni ) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?
Jó lett úgy ahogy van!!!
- 9 years ago
#8941
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni ) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?
én nem tenném!
- 9 years ago
#8940
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni ) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?
Csatolmányok:
20140629_160718.jpg (1.25 MiB) Megtekintve 8696 alkalommal
diavel_facelift_05.jpg (932.31 KiB) Megtekintve 8696 alkalommal
- 9 years ago
#8939
nem jól érted. a gyári-gyári ecu-d megmarad, azt felteszed a polcra. az amerikai termi-s ecudat átiratod, egy eu termi ecura. Kicsit túl van misztifikálva, ez is szoftver, csak a megfelelő eszközök kellenek, hogy másolni tudd. tehát ha iratsz egyet, az tök ugyanaz lesz, mint amit megveszel nagy pénzért a ducatitól.
én a motorossos gyári alatt a termignoni-t értettem Aham... Akkor így már értem Tavasszal, ha visszakapom a vasamat, akkor elviszem az ECU-t Motorossoékhoz! Köszönöm a tippet kicsit lassan esett le!
Dani, a rendszer ecu tök más mint a slipon mert abban nincs szelep és többet is forog, tehát nem jó.
Teljes rendszerből nincs street legal! Jó munkához idő kell
- 9 years ago
#8938
De nekem a Termi-s ECU az ami továbbra is kell és tökéletesen ki is szolgál. Ha nem esik be belátható időn belül kicsi pénzért egy EU-s Termi ECU, akkor elgondolkodom rajta és max. iratok újat.
Viszont a gyári ECU-t nem fogom átiratni. Az marad mindenképp, mert műszakira így is - úgy is vissza kell majd pakolni mindent gyárira (igaz ez még több mint 3 év). Másrészt legyen csak meg a gyári cucc, úgy ahogy az a sorról legurult. nem jól érted. a gyári-gyári ecu-d megmarad, azt felteszed a polcra. az amerikai termi-s ecudat átiratod, egy eu termi ecura. Kicsit túl van misztifikálva, ez is szoftver, csak a megfelelő eszközök kellenek, hogy másolni tudd. tehát ha iratsz egyet, az tök ugyanaz lesz, mint amit megveszel nagy pénzért a ducatitól.
én a motorossos gyári alatt a termignoni-t értettem Aham... Akkor így már értem Tavasszal, ha visszakapom a vasamat, akkor elviszem az ECU-t Motorossoékhoz! Köszönöm a tippet kicsit lassan esett le!
Dani, a rendszer ecu tök más mint a slipon mert abban nincs szelep és többet is forog, tehát nem jó.
Teljes rendszerből nincs street legal!
- 9 years ago
#8937
motorosso ír neked gyári ecu-t az amerikai helyére, vagy maráczi zsolti ír neked rexxer ecut a gyéri helyére perc alatt. De nekem a Termi-s ECU az ami továbbra is kell és tökéletesen ki is szolgál. Ha nem esik be belátható időn belül kicsi pénzért egy EU-s Termi ECU, akkor elgondolkodom rajta és max. iratok újat.
Viszont a gyári ECU-t nem fogom átiratni. Az marad mindenképp, mert műszakira így is - úgy is vissza kell majd pakolni mindent gyárira (igaz ez még több mint 3 év). Másrészt legyen csak meg a gyári cucc, úgy ahogy az a sorról legurult. nem jól érted. a gyári-gyári ecu-d megmarad, azt felteszed a polcra. az amerikai termi-s ecudat átiratod, egy eu termi ecura. Kicsit túl van misztifikálva, ez is szoftver, csak a megfelelő eszközök kellenek, hogy másolni tudd. tehát ha iratsz egyet, az tök ugyanaz lesz, mint amit megveszel nagy pénzért a ducatitól.
én a motorossos gyári alatt a termignoni-t értettem Aham... Akkor így már értem Tavasszal, ha visszakapom a vasamat, akkor elviszem az ECU-t Motorossoékhoz! Köszönöm a tippet
- 9 years ago
#8936
Ha van itthon olyan szaki, aki az féklámpát "visszapakolja" az eredeti helyére, akkor minden problémám megoldva motorosso ír neked gyári ecu-t az amerikai helyére, vagy maráczi zsolti ír neked rexxer ecut a gyéri helyére perc alatt. De nekem a Termi-s ECU az ami továbbra is kell és tökéletesen ki is szolgál. Ha nem esik be belátható időn belül kicsi pénzért egy EU-s Termi ECU, akkor elgondolkodom rajta és max. iratok újat.
Viszont a gyári ECU-t nem fogom átiratni. Az marad mindenképp, mert műszakira így is - úgy is vissza kell majd pakolni mindent gyárira (igaz ez még több mint 3 év). Másrészt legyen csak meg a gyári cucc, úgy ahogy az a sorról legurult. nem jól érted. a gyári-gyári ecu-d megmarad, azt felteszed a polcra. az amerikai termi-s ecudat átiratod, egy eu termi ecura. Kicsit túl van misztifikálva, ez is szoftver, csak a megfelelő eszközök kellenek, hogy másolni tudd. tehát ha iratsz egyet, az tök ugyanaz lesz, mint amit megveszel nagy pénzért a ducatitól.
én a motorossos gyári alatt a termignoni-t értettem
- 9 years ago
#8935
miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb Ha van itthon olyan szaki, aki az féklámpát "visszapakolja" az eredeti helyére, akkor minden problémám megoldva motorosso ír neked gyári ecu-t az amerikai helyére, vagy maráczi zsolti ír neked rexxer ecut a gyéri helyére perc alatt. De nekem a Termi-s ECU az ami továbbra is kell és tökéletesen ki is szolgál. Ha nem esik be belátható időn belül kicsi pénzért egy EU-s Termi ECU, akkor elgondolkodom rajta és max. iratok újat.
Viszont a gyári ECU-t nem fogom átiratni. Az marad mindenképp, mert műszakira így is - úgy is vissza kell majd pakolni mindent gyárira (igaz ez még több mint 3 év). Másrészt legyen csak meg a gyári cucc, úgy ahogy az a sorról legurult.
- 9 years ago
#8934
igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...
Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb Ha van itthon olyan szaki, aki az féklámpát "visszapakolja" az eredeti helyére, akkor minden problémám megoldva motorosso ír neked gyári ecu-t az amerikai helyére, vagy maráczi zsolti ír neked rexxer ecut a gyéri helyére perc alatt.
- 9 years ago
#8933
az egyik rendszer a másik slip-on igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...
Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb Ha van itthon olyan szaki, aki az féklámpát "visszapakolja" az eredeti helyére, akkor minden problémám megoldva
- 9 years ago
#8932
igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...
Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb
van egyáltalán különbség e a két ecu között? érdemes neki kicserélni?
a full rendszer hivatalon utcán nem használható, akkor meg minek szórakozni vele? Full rendszer is van utcai kivitelben. Mondjuk speciel az enyém pont nem az )
- 9 years ago
#8931
az amcsi ecu miatt érdemes, mert ott másképp villog az index. mert? mert buta elhízott népség, de ez hogy jön ide? egyébként ott a féklámpa is villog, ez a szabály. Ott a pont. Minden OK most is, de jelen pillanatban az indexem a féklámpám... Ezen kívül semmi sem lesz jobb vagy roszabb, ha bekerül az EU-s ECU az USA ECU helyett...
- 9 years ago
#8930
van egyáltalán különbség e a két ecu között? érdemes neki kicserélni?
a full rendszer hivatalon utcán nem használható, akkor meg minek szórakozni vele? az amcsi ecu miatt érdemes, mert ott másképp villog az index. mert? mert buta elhízott népség, de ez hogy jön ide? egyébként ott a féklámpa is villog, ez a szabály.
- 9 years ago
#8929
miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb
van egyáltalán különbség e a két ecu között? érdemes neki kicserélni?
a full rendszer hivatalon utcán nem használható, akkor meg minek szórakozni vele? az amcsi ecu miatt érdemes, mert ott másképp villog az index. mert?
- 9 years ago
#8928
igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...
Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb
van egyáltalán különbség e a két ecu között? érdemes neki kicserélni?
a full rendszer hivatalon utcán nem használható, akkor meg minek szórakozni vele? az amcsi ecu miatt érdemes, mert ott másképp villog az index.
- 9 years ago
#8927
az egyik rendszer a másik slip-on igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...
Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb
van egyáltalán különbség e a két ecu között? érdemes neki kicserélni?
a full rendszer hivatalon utcán nem használható, akkor meg minek szórakozni vele?
- 9 years ago
#8926
Van valakinek biztos infója arról, hogy a Termi rendszerekhez az ECU ugyanaz minden esetben, vagy a 2 rendszer 2 féle különböző ECU-val megy?
Van fent eBay-en egy licites darab, amire rámennék, hogy az én USA ECU-mat ki tudjam cserélni, de PN alapján ez nem az én rendszeremet hozza fel... ez a PN: 96459810B az egyik rendszer a másik slip-on igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...
Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb
- 9 years ago
#8925
van slip-on ecu meg full rendszer ecu, nem ugyanaz a kettő (legalábbis más modelleknél tuti, de sztem diavelnél is). ha full ecu-t teszel sliponhoz nem lehet baj, fullhoz sliponos kevés, mert nem iktat minden szenzort ki amit kiszedsz. ez full rendszerhez való ECU, ez az egyetlen biztos infó.
Csak azt nem vágom, hogy a 2 fajta full rendszernek az ECU -ja az ugyanaz, vagy a 2 full rendszernek 2 különböző ECU -ja van?
ha a te rendszeredhez európai ECU-t akarsz, akkor neked a 96459710B kell elvileg
van különbség bizony és köszönöm a képeket, mert itt vált biztossá, hogy a hirdetett ECU a slip-on-hoz jó csak
- 9 years ago
#8924
Van valakinek biztos infója arról, hogy a Termi rendszerekhez az ECU ugyanaz minden esetben, vagy a 2 rendszer 2 féle különböző ECU-val megy?
Van fent eBay-en egy licites darab, amire rámennék, hogy az én USA ECU-mat ki tudjam cserélni, de PN alapján ez nem az én rendszeremet hozza fel... ez a PN: 96459810B az egyik rendszer a másik slip-on igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...
Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás
- 9 years ago
#8923
sanyika, te már most részeg vagy? egyébként mastek józsi volt a gyorsan határidőre tömő emberke most?
Én szinten tartok!
- 9 years ago
#8922
Van valakinek biztos infója arról, hogy a Termi rendszerekhez az ECU ugyanaz minden esetben, vagy a 2 rendszer 2 féle különböző ECU-val megy?
Van fent eBay-en egy licites darab, amire rámennék, hogy az én USA ECU-mat ki tudjam cserélni, de PN alapján ez nem az én rendszeremet hozza fel... ez a PN: 96459810B az egyik rendszer a másik slip-on
- 9 years ago
#8921
van slip-on ecu meg full rendszer ecu, nem ugyanaz a kettő (legalábbis más modelleknél tuti, de sztem diavelnél is). ha full ecu-t teszel sliponhoz nem lehet baj, fullhoz sliponos kevés, mert nem iktat minden szenzort ki amit kiszedsz. ez full rendszerhez való ECU, ez az egyetlen biztos infó.
Csak azt nem vágom, hogy a 2 fajta full rendszernek az ECU -ja az ugyanaz, vagy a 2 full rendszernek 2 különböző ECU -ja van? két különböző ecu, de a fullos működni fog a sliponnal is. ha kiiktatod a kipufogó szelepet
- 9 years ago
#8920
sanyika, te már most részeg vagy? egyébként mastek józsi volt a gyorsan határidőre tömő emberke
Draw No Bet (DNB) is an easy-to-play, easy-to-win […]