Avatar
 dino74
#9069
Ezzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
streetfighter, 999 ugyanez
Szuper :-(

Mivel én ezeket a dolgokat nem nagyon tudom elviselni, így inkább megrendelem a Performance fedeleket. Remélem azokat nem eszi meg az olaj...
azt nem mert elox
Avatar
 SKrisz
#9068
Ezzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
streetfighter, 999 ugyanez
Szuper :-(

Mivel én ezeket a dolgokat nem nagyon tudom elviselni, így inkább megrendelem a Performance fedeleket. Remélem azokat nem eszi meg az olaj...
Csatolmányok:
96800210a.jpg
96800210a.jpg (123.45 KiB) Megtekintve 9276 alkalommal
Avatar
 dino74
#9067
Ezzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
streetfighter, 999 ugyanez
Avatar
 SKrisz
#9066
Ezzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?

Csatolmányok:
dsc_1608.jpg
dsc_1608.jpg (261.26 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
dsc_1609.jpg
dsc_1609.jpg (229.94 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
dsc_1610.jpg
dsc_1610.jpg (269.66 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
dsc_1612.jpg
dsc_1612.jpg (235.72 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
Avatar
 SKrisz
#9062
1. Ducati Performance touring seat (+4cm magasság)
2. Ducati Diavel 2015 stock seat


és melyik a kényelmesebb?
Hétvégén lesz egy ~250Km-es karika, utána tudok nyiltakozi. Egyenlőre még csak nagyon rövid etapokat tudtam menni, az pedig messze nem mérvadó.

A 2013-as gyári ülésem is az első 50Km-en nagyon kényelmes volt, utána meg úgy megfájdult mindenem, hogy alig tudtam leszállni a motorról :-( Az emelt magasságú Performnce ülés egyébként baromi kényelmes, de azt sokkal jobban szeretem 2 személlyel használni. Remélem a 2015-ös verzió hosszútávon is kényelmes lesz és akkor nem kell tovább keresgélni :-)
Na, a 250Km-ből lett 330, így még inkább helytálló a hosszútávú teszt. A végeredményt nagyon röviden tudom mondani: qrva jó!!!! :-D

Kényelmes (még az én magasságommal / súlyommal együtt is) baromi jó az üléspozíció és nincs, az állandó előre - hátra csúszkálás, a kialakítás miatt, mint az eredeti ülésnél. Szóval ez a csere nagyon megérte! :-)
Avatar
 SKrisz
#9061
1. Ducati Performance touring seat (+4cm magasság)
2. Ducati Diavel 2015 stock seat


és melyik a kényelmesebb?
Hétvégén lesz egy ~250Km-es karika, utána tudok nyiltakozi. Egyenlőre még csak nagyon rövid etapokat tudtam menni, az pedig messze nem mérvadó.

A 2013-as gyári ülésem is az első 50Km-en nagyon kényelmes volt, utána meg úgy megfájdult mindenem, hogy alig tudtam leszállni a motorról :-( Az emelt magasságú Performnce ülés egyébként baromi kényelmes, de azt sokkal jobban szeretem 2 személlyel használni. Remélem a 2015-ös verzió hosszútávon is kényelmes lesz és akkor nem kell tovább keresgélni :-)
Avatar
 Dani
#9060
1. Ducati Performance touring seat (+4cm magasság)
2. Ducati Diavel 2015 stock seat


és melyik a kényelmesebb?
Avatar
 SKrisz
#9059
1. Ducati Performance touring seat (+4cm magasság)
2. Ducati Diavel 2015 stock seat

Csatolmányok:
diavel_seat.jpg
diavel_seat.jpg (1000.67 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
Avatar
 Vip Z
#9058
A gondom az hogy most fogom tanulni a motort és igazából nem szeretnék totózni inkább a tutira mennék . Ha jól értem akkor neked van magyar nyelvüd?
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (312.08 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
Avatar
 Csöri
#9057
Üdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném.
Magyar nyelvű kezelésit ne is keress, olyan szerintem nincs. Nekem egyik motoromhoz sem adtak, pedig magyarországi volt mindegyik. A ducati oldalan vannak fent manualok angol, német nyelven is, le tudod tölteni.
Szervizből én is a motorosso-t ajánlom.
Diavelhez van magyar nyelvű. Én is kaptam hozzá :-)
Bár a ducati.com -ról online nem letölthető ez igaz...
:-) Nekem csak a szervizkönyvbe jutott a magyar nyelvből. :-D
Avatar
 SKrisz
#9056
Üdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném.
Magyar nyelvű kezelésit ne is keress, olyan szerintem nincs. Nekem egyik motoromhoz sem adtak, pedig magyarországi volt mindegyik. A ducati oldalan vannak fent manualok angol, német nyelven is, le tudod tölteni.
Szervizből én is a motorosso-t ajánlom.
Diavelhez van magyar nyelvű. Én is kaptam hozzá :-)
Bár a ducati.com -ról online nem letölthető ez igaz...
Avatar
 Csöri
#9055
Üdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném.
Magyar nyelvű kezelésit ne is keress, olyan szerintem nincs. Nekem egyik motoromhoz sem adtak, pedig magyarországi volt mindegyik. A ducati oldalan vannak fent manualok angol, német nyelven is, le tudod tölteni.
Szervizből én is a motorosso-t ajánlom.
Avatar
 ricsi
#9054
Üdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném.
hali,

ilyen kevés kilométerrel nem nagyon kell aggódnod, nem hiszem, hogy sok gond lesz majd vele.
felhasznalói könyvet a ducati.com-ról tudsz letölteni: http://ducati.com/services/maintenance/index.do

szerviznek a motorosso-t vagy a pannóniaringi motogroup-ot tudom ajánlani
Avatar
 Kajakman
#9053
Üdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném.
Ez a fránya G.B.! :) Pár hete mentem a vassal, fasza nagyon, vigyázz rá! :)
Szervíz: motorosso.hu
Avatar
 Vip Z
#9052
Üdv.
Kettő hónspja vásáróltam egy diavel carbont 2011
7400 kilométerrel. Igaz kaptam hozzá üzemeltető könyvet de az francia és olasz nyelven van.
Na az nekem egyik sem megy . Az előző gazdája semmit nem tudott elmondani róla szinte. A kérdésem az lenne létezik e valahol valakinek magyarra fordított gépkönyve?
Olajat kellene cserélni ! Kérdésem hól van az a szervíz ahol korrekten és lelkiismeretesen dolgoznak?
Ha tudnátok segíteni pár jó tanáccsal nagyon megköszönném.
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (1.44 MiB) Megtekintve 9011 alkalommal
image.jpg
image.jpg (1.27 MiB) Megtekintve 9011 alkalommal
Avatar
 Serj
#9051
Hát zanzásítva:

qrva sok cuccot leszedett a motorról mire rájött az egyszerűbb módszerre és hogy hol van a légszűrő. Szervízkönyv szerint le kell venni mindkét oldali légbeömlőtt és a teljes tankborítást.

Amit a srác javasol: Jobboldali légbeömlő leszed és elvileg ekkor hozzáférhető a légszűrő, további elemek bontása nélkül. Kell egy hosszú T csavarhúzó (4mm-es) 3 csavar kiszabadításával már hozzáférhető és kivehető a légszűrő... a többi a rizsa :-)

/Ez az én esetemben valahogy így nézett ki.../
Nagyon köszönöm a sgítséged.a takaró meg nagyon jó,nincs ilyen óriási akció még egy? :-)
Nem tudok róla, hogy lenne. Ha érdekes lehet, akkor utána kérdezek, hátha...
Ha megtennéd,hogy megkérdezed,az óriási volna.Persze jó volna tudni mennyibe is kerül így ebben a formában.Ha a gyári árára nézek,az azért egy picit sok egy szar takaróért.Köszönöm
Avatar
 SKrisz
#9050
Esetleg akkor ezt a szöveget magyarra fordítva is meg tudnád mutatni?Úgy valószínüleg könnyebb lesz ha értek is egy szót :-) .Egyébként mit ír elő a gyár a levegőszűrő csereperiódusára?
Hát zanzásítva:

qrva sok cuccot leszedett a motorról mire rájött az egyszerűbb módszerre és hogy hol van a légszűrő. Szervízkönyv szerint le kell venni mindkét oldali légbeömlőtt és a teljes tankborítást.

Amit a srác javasol: Jobboldali légbeömlő leszed és elvileg ekkor hozzáférhető a légszűrő, további elemek bontása nélkül. Kell egy hosszú T csavarhúzó (4mm-es) 3 csavar kiszabadításával már hozzáférhető és kivehető a légszűrő... a többi a rizsa :-)

/Ez az én esetemben valahogy így nézett ki.../
Nagyon köszönöm a sgítséged.a takaró meg nagyon jó,nincs ilyen óriási akció még egy? :-)
Nem tudok róla, hogy lenne. Ha érdekes lehet, akkor utána kérdezek, hátha...
Avatar
 Serj
#9049
Azt sajnos hiába :-( Nincs olyan kép, ami sokat segíteni rajtad, átnéztem őket...
Esetleg akkor ezt a szöveget magyarra fordítva is meg tudnád mutatni?Úgy valószínüleg könnyebb lesz ha értek is egy szót :-) .Egyébként mit ír elő a gyár a levegőszűrő csereperiódusára?
Hát zanzásítva:

qrva sok cuccot leszedett a motorról mire rájött az egyszerűbb módszerre és hogy hol van a légszűrő. Szervízkönyv szerint le kell venni mindkét oldali légbeömlőtt és a teljes tankborítást.

Amit a srác javasol: Jobboldali légbeömlő leszed és elvileg ekkor hozzáférhető a légszűrő, további elemek bontása nélkül. Kell egy hosszú T csavarhúzó (4mm-es) 3 csavar kiszabadításával már hozzáférhető és kivehető a légszűrő... a többi a rizsa :-)

/Ez az én esetemben valahogy így nézett ki.../
Nagyon köszönöm a sgítséged.a takaró meg nagyon jó,nincs ilyen óriási akció még egy? :-)
Avatar
 SKrisz
#9047
Pókhálósodás ellen nem véd, de legalább poros nem lesz a garázsban :-D

ezek szerint sikerült talán olcsósított ponyvát? :D
Maradjuk annyiban, hogy az eredeti árhoz képest, nagyon jó áron sikerült megoldani a kérdést :-D
Avatar
 Dani
#9046
Pókhálósodás ellen nem véd, de legalább poros nem lesz a garázsban :-D

ezek szerint sikerült talán olcsósított ponyvát? :D
Avatar
 SKrisz
#9045
Pókhálósodás ellen nem véd, de legalább poros nem lesz a garázsban :-D

Csatolmányok:
img_2866.jpg
img_2866.jpg (500.45 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
img_2863.jpg
img_2863.jpg (465.8 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
img_2852.jpg
img_2852.jpg (543.28 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
img_2849.jpg
img_2849.jpg (520.51 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
Avatar
 SKrisz
#9044
Köszönöm,inkább megvárnám a képes dokumentációt. :-)
Azt sajnos hiába :-( Nincs olyan kép, ami sokat segíteni rajtad, átnéztem őket...
Esetleg akkor ezt a szöveget magyarra fordítva is meg tudnád mutatni?Úgy valószínüleg könnyebb lesz ha értek is egy szót :-) .Egyébként mit ír elő a gyár a levegőszűrő csereperiódusára?
Hát zanzásítva:

qrva sok cuccot leszedett a motorról mire rájött az egyszerűbb módszerre és hogy hol van a légszűrő. Szervízkönyv szerint le kell venni mindkét oldali légbeömlőtt és a teljes tankborítást.

Amit a srác javasol: Jobboldali légbeömlő leszed és elvileg ekkor hozzáférhető a légszűrő, további elemek bontása nélkül. Kell egy hosszú T csavarhúzó (4mm-es) 3 csavar kiszabadításával már hozzáférhető és kivehető a légszűrő... a többi a rizsa :-)

/Ez az én esetemben valahogy így nézett ki.../

Csatolmányok:
20140629_131728.jpg
20140629_131728.jpg (963.62 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
20140629_131709.jpg
20140629_131709.jpg (307.92 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
20140629_131134.jpg
20140629_131134.jpg (312.96 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
Avatar
 Serj
#9041
képes dokumentáció is lesz ha hazaértem, de addig is rövid leírás a Diavel fórumról, hátha ez is segít:

I've been taking a lot of things apart on my bike and I can see where the air filter is located. The service manual suggests you need to remove the air intakes and all the tank covers. I would start by removing the right side air intake cover and see if you can access the filter without taking off all the cover pieces. The plastic air intake tube needs to be removed. Once you can see where that fits you will need a long T-handle allen wrench (4mm- not sure on this) and you'll have to remove 3 screws and then you should have access to it. The filter is like a tube that slides into a slot behind the air intake assembly. Because I was not going in merely to replace the filter I'm not sure how much stuff you actually have to remove. It's a bit of a job and you do need that long allen wrench.
Köszönöm,inkább megvárnám a képes dokumentációt. :-)
Azt sajnos hiába :-( Nincs olyan kép, ami sokat segíteni rajtad, átnéztem őket...
Esetleg akkor ezt a szöveget magyarra fordítva is meg tudnád mutatni?Úgy valószínüleg könnyebb lesz ha értek is egy szót :-) .Egyébként mit ír elő a gyár a levegőszűrő csereperiódusára?
Avatar
 SKrisz
#9040
sziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm
képes dokumentáció is lesz ha hazaértem, de addig is rövid leírás a Diavel fórumról, hátha ez is segít:

I've been taking a lot of things apart on my bike and I can see where the air filter is located. The service manual suggests you need to remove the air intakes and all the tank covers. I would start by removing the right side air intake cover and see if you can access the filter without taking off all the cover pieces. The plastic air intake tube needs to be removed. Once you can see where that fits you will need a long T-handle allen wrench (4mm- not sure on this) and you'll have to remove 3 screws and then you should have access to it. The filter is like a tube that slides into a slot behind the air intake assembly. Because I was not going in merely to replace the filter I'm not sure how much stuff you actually have to remove. It's a bit of a job and you do need that long allen wrench.
Köszönöm,inkább megvárnám a képes dokumentációt. :-)
Azt sajnos hiába :-( Nincs olyan kép, ami sokat segíteni rajtad, átnéztem őket...
Avatar
 Serj
#9039
sziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm
képes dokumentáció is lesz ha hazaértem, de addig is rövid leírás a Diavel fórumról, hátha ez is segít:

I've been taking a lot of things apart on my bike and I can see where the air filter is located. The service manual suggests you need to remove the air intakes and all the tank covers. I would start by removing the right side air intake cover and see if you can access the filter without taking off all the cover pieces. The plastic air intake tube needs to be removed. Once you can see where that fits you will need a long T-handle allen wrench (4mm- not sure on this) and you'll have to remove 3 screws and then you should have access to it. The filter is like a tube that slides into a slot behind the air intake assembly. Because I was not going in merely to replace the filter I'm not sure how much stuff you actually have to remove. It's a bit of a job and you do need that long allen wrench.
Köszönöm,inkább megvárnám a képes dokumentációt. :-)
Avatar
 SKrisz
#9038
sziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm
képes dokumentáció is lesz ha hazaértem, de addig is rövid leírás a Diavel fórumról, hátha ez is segít:

I've been taking a lot of things apart on my bike and I can see where the air filter is located. The service manual suggests you need to remove the air intakes and all the tank covers. I would start by removing the right side air intake cover and see if you can access the filter without taking off all the cover pieces. The plastic air intake tube needs to be removed. Once you can see where that fits you will need a long T-handle allen wrench (4mm- not sure on this) and you'll have to remove 3 screws and then you should have access to it. The filter is like a tube that slides into a slot behind the air intake assembly. Because I was not going in merely to replace the filter I'm not sure how much stuff you actually have to remove. It's a bit of a job and you do need that long allen wrench.
Avatar
 Csöri
#9037
sziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm
Bontani kell rendesen. A tankborítást le kell szedni és a tank alatt lesz. SKrisznek talán van képes dokumetációja is hozzá.
Avatar
 Serj
#9036
sziasztok,egy kérdést szeretnék feltenni.Diavel levegőszűrőt szedett már ki valaki?Ha szedett,kérem mondja el mi a menete.Köszönöm
Avatar
 SKrisz
#9035
....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem?
Stimm. Ducati Performance cuccos... Felszerelve így néz ki:


...mérget mertem volna venni rá... ;) :D
Öööööö... mire is kell mérget venni? Ennyit semmi nem ér meg. Vigyázzá' magadra! :-D :-D :-D
Avatar
 dani104
#9034

Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem?
....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem?
Stimm. Ducati Performance cuccos... Felszerelve így néz ki:


...mérget mertem volna venni rá... ;) :D
Avatar
 dino74
#9033
....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem?
csak szerintem ez a 848, 1098, 1198 blokkra való
Az oldal dekni kialakítása nem sokat változott a kis lánckerék oldalán,ha nincs útban a lábtartó,akkor felmegy egy Monsterre,de akár az 1000-es Multira is :) Szerintem
ha meg ha meg ha de azt hiszem az 1100-es monsterre pont jó, a hyperre meg a multira nem tudom
Avatar
 TorzsiMTS
#9032

Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem?
....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem?
csak szerintem ez a 848, 1098, 1198 blokkra való
Az oldal dekni kialakítása nem sokat változott a kis lánckerék oldalán,ha nincs útban a lábtartó,akkor felmegy egy Monsterre,de akár az 1000-es Multira is :) Szerintem
Avatar
 SKrisz
#9031

:D
*lol*

Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem?
....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem?
Stimm. Ducati Performance cuccos... Felszerelve így néz ki:



Csatolmányok:
img_2732.jpg
img_2732.jpg (841.64 KiB) Megtekintve 9011 alkalommal
Avatar
 dino74
#9030

:D
*lol*

Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem?
....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem?
csak szerintem ez a 848, 1098, 1198 blokkra való
Avatar
 dani104
#9029
Mindenképpen.

:D
*lol*

Most mér'?
Qrvajól néz ki, nem?
....de de.....és ráadásul ez oficiál cucc nem?
Avatar
 SKrisz
#9024
ebayen sem lesz nagy deal, szerintem tedd el, ha esetleg eladod le tudod venni az edtrákat
Ahogy nézegettem az elmúlt hónapokban, amíg az elkészülétre vártam a vasnak, a komplett csomag 500Eur magasságában talál gazdára. Azért az nem rossz pénz szerintem.

Eladásnál a visszaszerelésnek nem hiszem, hogy nagy értelme lenne. Másik részről, az értéke nem lesz nagyobb, viszont az eladhatósága viszonylagosan jobb szerintem... Persze ez mind izlés dolga.

Készítettem fotókat a szerelési időszakról, illetve az összes cucc + motor is megvan egyben fotón, nehogy az legyen majd a kérdőjel, hogy biztos törött volt a vas, azért lett átszerelve...
tuti nem adnám el, kivéve ha kajára kéne a pénz.. :D sokkal könnyebb lesz visszaszerelve eladnod a mocit, ami szerintem gyönyörű de mégis csak a Te ízlésedre lett átvariálva. :)
Meg vagyok győzve :-) Átgondoltam és igazat adtam nektek :-) Szépen elcsomagoltam mindent és ment be a garázsba bedobozolva az összes cucc :-)

Egyébként most is gyári a motor, mert egy darab nem official Ducati cucc sincs rajta. Kíváncsi vagyok, mikor lesz a gen 2. -nek Stripe Red verziója. Mert annak (elvileg) ugyanillyennek kell lennie, mint ami most lett kész nekem. Remélem figyelik a fórumot a gyáriak is :-)
Avatar
 Kata
#9023


azt hittem, hogy vatera, olx, és hasonló haza oldalakon akarod eladni

itthon nehéz eladni reális áron bármit, ami használt, a fentebb felsorolt oldalakon
ebayen sem lesz nagy deal, szerintem tedd el, ha esetleg eladod le tudod venni az edtrákat
Ahogy nézegettem az elmúlt hónapokban, amíg az elkészülétre vártam a vasnak, a komplett csomag 500Eur magasságában talál gazdára. Azért az nem rossz pénz szerintem.

Eladásnál a visszaszerelésnek nem hiszem, hogy nagy értelme lenne. Másik részről, az értéke nem lesz nagyobb, viszont az eladhatósága viszonylagosan jobb szerintem... Persze ez mind izlés dolga.

Készítettem fotókat a szerelési időszakról, illetve az összes cucc + motor is megvan egyben fotón, nehogy az legyen majd a kérdőjel, hogy biztos törött volt a vas, azért lett átszerelve...
tuti nem adnám el, kivéve ha kajára kéne a pénz.. :D sokkal könnyebb lesz visszaszerelve eladnod a mocit, ami szerintem gyönyörű de mégis csak a Te ízlésedre lett átvariálva. :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 12

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]