- 9 years ago
#9119
...és akkor ez most a 2016-os konfig vagy nem?
Rosso fény, fekete oldal és fekete váz...
nem erre gondolt aki elmesélte nekem... Szuper! Akkor mire gondolt?
talán cross motorra ?
- 9 years ago
#9118
...lesznek új motorok a Ducatinál...sejtem 1 új Diavel vagy valami nagyon hasonló... ...és akkor ez most a 2016-os konfig vagy nem?
Rosso fény, fekete oldal és fekete váz...
nem erre gondolt aki elmesélte nekem... Szuper! Akkor mire gondolt?
- 9 years ago
#9116
Az 1 - 2 - 3 - 4 ebben az esetben jelenti a 1299 kombináció megjelenését a Diavelnél? Hát nagyon kíváncsi vagyok Mindenesetre egy kissé csalódott lennék, ha 1.5 / 2 év után kib@sznák a jelenlegi modellt és jönne ilyen hamar a Gen 3.
...lesznek új motorok a Ducatinál...sejtem 1 új Diavel vagy valami nagyon hasonló... ...és akkor ez most a 2016-os konfig vagy nem?
Rosso fény, fekete oldal és fekete váz...
nem erre gondolt aki elmesélte nekem...
- 9 years ago
#9115
...lesznek új motorok a Ducatinál...sejtem 1 új Diavel vagy valami nagyon hasonló... ...és akkor ez most a 2016-os konfig vagy nem?
Rosso fény, fekete oldal és fekete váz...
ritkán mondok ilyet diavelre de ez tetszik!
Szvsz custom mert már egy szalonban áll Asszem igazad lehet... ez csak egy custom Dark... De elég qrva jól néz ki
- 9 years ago
#9114
Az 1 - 2 - 3 - 4 ebben az esetben jelenti a 1299 kombináció megjelenését a Diavelnél? Hát nagyon kíváncsi vagyok Mindenesetre egy kissé csalódott lennék, ha 1.5 / 2 év után kib@sznák a jelenlegi modellt és jönne ilyen hamar a Gen 3.
...lesznek új motorok a Ducatinál...sejtem 1 új Diavel vagy valami nagyon hasonló... ...és akkor ez most a 2016-os konfig vagy nem?
Rosso fény, fekete oldal és fekete váz...
ritkán mondok ilyet diavelre de ez tetszik!
Szvsz custom mert már egy szalonban áll
- 9 years ago
#9113
Top secret !
1, D
2, 4
3, C
4, Ú Az 1 - 2 - 3 - 4 ebben az esetben jelenti a 1299 kombináció megjelenését a Diavelnél? Hát nagyon kíváncsi vagyok Mindenesetre egy kissé csalódott lennék, ha 1.5 / 2 év után kib@sznák a jelenlegi modellt és jönne ilyen hamar a Gen 3.
...lesznek új motorok a Ducatinál...sejtem 1 új Diavel vagy valami nagyon hasonló... ...és akkor ez most a 2016-os konfig vagy nem?
Rosso fény, fekete oldal és fekete váz...
Csatolmányok:
11715_935356089848014_4837894198059308228_n.jpg (162.45 KiB) Megtekintve 12336 alkalommal
- 9 years ago
#9112
Na akkor tessék csak mesélni! )
Top secret !
1, D
2, 4
3, C
4, Ú Az 1 - 2 - 3 - 4 ebben az esetben jelenti a 1299 kombináció megjelenését a Diavelnél? Hát nagyon kíváncsi vagyok Mindenesetre egy kissé csalódott lennék, ha 1.5 / 2 év után kib@sznák a jelenlegi modellt és jönne ilyen hamar a Gen 3.
...lesznek új motorok a Ducatinál...sejtem 1 új Diavel vagy valami nagyon hasonló...
- 9 years ago
#9111
lesznek újdonságok......ám !?! Na akkor tessék csak mesélni! )
Top secret !
1, D
2, 4
3, C
4, Ú Az 1 - 2 - 3 - 4 ebben az esetben jelenti a 1299 kombináció megjelenését a Diavelnél? Hát nagyon kíváncsi vagyok Mindenesetre egy kissé csalódott lennék, ha 1.5 / 2 év után kib@sznák a jelenlegi modellt és jönne ilyen hamar a Gen 3.
- 9 years ago
#9110
Abban esetleg tudtok segíteni,hogy a Diavel Black 2012-es verzión van -e gyári szivargyújtó?Vagy egyáltalán előkészítés van-e?GPS-hez kellene kitalálnom valami okos megoldást.
- 9 years ago
#9109
Hypót ne igyál rá, valami kell őszre! A ráncfelvarrot multi is 2 szezont kapott
lesznek újdonságok......ám !?! Na akkor tessék csak mesélni! )
Top secret !
1, D
2, 4
3, C
4, Ú
- 9 years ago
#9108
Gondolom, azért 2 - 3 évet csak adnak a most futó gen. 2.-nek még... Hypót ne igyál rá, valami kell őszre! A ráncfelvarrot multi is 2 szezont kapott
lesznek újdonságok......ám !?! Na akkor tessék csak mesélni! )
- 9 years ago
#9107
Új Diavel mikor lesz ? Gondolom, azért 2 - 3 évet csak adnak a most futó gen. 2.-nek még... Hypót ne igyál rá, valami kell őszre! A ráncfelvarrot multi is 2 szezont kapott
lesznek újdonságok......ám !?!
- 9 years ago
#9106
Új Diavel mikor lesz ? Gondolom, azért 2 - 3 évet csak adnak a most futó gen. 2.-nek még... Hypót ne igyál rá, valami kell őszre! A ráncfelvarrot multi is 2 szezont kapott
- 9 years ago
#9105
Új Diavel mikor lesz ? Gondolom, azért 2 - 3 évet csak adnak a most futó gen. 2.-nek még...
)
- 9 years ago
#9104
Új Diavel mikor lesz ? Gondolom, azért 2 - 3 évet csak adnak a most futó gen. 2.-nek még...
- 9 years ago
#9102
Ugy-ugy Sanci Ezert nem tekergetek en semmit a motoron!
Mernek en mast feltenni ebben a brigadban, mint rendszert?!?
Dino es Csabi meg is vernenek!
Mernek en mast feltenni ebben a brigadban, mint rendszert?!?
Dino es Csabi meg is vernenek!
- 9 years ago
#9101
most olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. aki 10000km elmegy egy supercorsaval annak tekergesse az akinek 2 anyja van!
A termi az rendszer lett?
- 9 years ago
#9099
most olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. és ez mekkora pilótára igaz, milyen felhasználás mellett? pont ugyanarra és ugyanakkorára, mint amire a gyári például NIT szereti ha belóbálják neki
- 9 years ago
#9098
most olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. és ez mekkora pilótára igaz, milyen felhasználás mellett? pont ugyanarra és ugyanakkorára, mint amire a gyári
- 9 years ago
#9097
most olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. és ez mekkora pilótára igaz, milyen felhasználás mellett?
- 9 years ago
#9096
most olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. Ricsi, Te miért is írsz ebbe a topikba??? Jól láttam amit láttam instán? azért írok, mert kedves vagyok és segítek a diavel tulajoknak. ha az instámon levő fotók meg mind az én motorjaimat ábrázolnák, akkor kurvára boldog gyerek lennék
- 9 years ago
#9095
most olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. Rigo mar a garazsban tekergeti
- 9 years ago
#9094
most olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik. Ricsi, Te miért is írsz ebbe a topikba??? Jól láttam amit láttam instán?
- 9 years ago
#9093
most olvastam, hogy egyes vélemények szerint a gyári telóbeállítás hulladék a diaveleken, és az alábbiakat javasolják a szakik.
Csatolmányok:
diavel_set_up_june_2011.jpg (337.42 KiB) Megtekintve 12336 alkalommal
- 9 years ago
#9092
Jogos, csak arra gondoltam, hogy Őt aztán illett volna értesíteni, ha tényleg érintett a visszahívási akcióban, mert általában az első tulajt ennyi idő után még könnyebb megtalálni, mint a következőket, ha nem regisztrálják be a bringát a ducati.com-on.
Vagy arra célzol, hogy attól hogy első tulaj, még lehet hogy nem regisztrált? Mert én azt hittem, hogy az első tulajokat alapból lejelentik a gyárnak a kereskedők. De most, hogy jobban belegondolok, lehet kicsit naiv voltam...
Vagy az csak akkor van, amikor valakinek kimondottan rendelik a gépet a gyárból? A regisztrációt nekem kellett megtenni, megadva minden adatot.
Ezután jött az átadást és kereskedést érintő kérdőív, majd kb. 2 hónap múlva a welkumm pakk...
Szóval a regisztrációt a kereskedés alapból nem teszi meg (illetve adatok hiányában nem is tudja) Nekem nem jött semmi. Akkor gáz? Nem gáz, meg kell kapnod neked is mostanában.
- 9 years ago
#9091
nem csak a regisztrált első, hanem az épp aktuális regisztrált tulajokat kell kiértesíteniük. pl most engem a multi visszahívásról is. Jogos, csak arra gondoltam, hogy Őt aztán illett volna értesíteni, ha tényleg érintett a visszahívási akcióban, mert általában az első tulajt ennyi idő után még könnyebb megtalálni, mint a következőket, ha nem regisztrálják be a bringát a ducati.com-on.
Vagy arra célzol, hogy attól hogy első tulaj, még lehet hogy nem regisztrált? Mert én azt hittem, hogy az első tulajokat alapból lejelentik a gyárnak a kereskedők. De most, hogy jobban belegondolok, lehet kicsit naiv voltam...
Vagy az csak akkor van, amikor valakinek kimondottan rendelik a gépet a gyárból? A regisztrációt nekem kellett megtenni, megadva minden adatot.
Ezután jött az átadást és kereskedést érintő kérdőív, majd kb. 2 hónap múlva a welkumm pakk...
Szóval a regisztrációt a kereskedés alapból nem teszi meg (illetve adatok hiányában nem is tudja) Nekem nem jött semmi. Akkor gáz?
- 9 years ago
#9090
Most olvasgatom vissza a Diavel topic-ot...
SKrisz hol szerezted fillérekért az új fajta rendszám tartót?
Csak azért, mert az én tudomásom szerint elvileg ez ingyen jár neked, mivel gyári visszahívás akció volt a régi típusú konzolokra.
Persze az is lehet, hogy a tiéden már javították az első széria hibáját, de én úgy olvastam a netes fórumokon, hogy a régi "Trellis-frame" szerű konzolokat cserélik ezekre a "sajt-reszelő" újakra, amivel már a legújabb modelleket szerelik. Érdemes lenne utánanézni az alvázszámod alapján, hogy a gépedet érintette-e a visszahívás erre a konzolra, mert akkor Téged értesíteniük kellett volna hivatalosan, mivel első regisztrált tulaj vagy.
Egyébként ízlések és pofonok, de szerintem a régi szebb, mint az új... nem csak a regisztrált első, hanem az épp aktuális regisztrált tulajokat kell kiértesíteniük. pl most engem a multi visszahívásról is. Jogos, csak arra gondoltam, hogy Őt aztán illett volna értesíteni, ha tényleg érintett a visszahívási akcióban, mert általában az első tulajt ennyi idő után még könnyebb megtalálni, mint a következőket, ha nem regisztrálják be a bringát a ducati.com-on.
Vagy arra célzol, hogy attól hogy első tulaj, még lehet hogy nem regisztrált? Mert én azt hittem, hogy az első tulajokat alapból lejelentik a gyárnak a kereskedők. De most, hogy jobban belegondolok, lehet kicsit naiv voltam...
Vagy az csak akkor van, amikor valakinek kimondottan rendelik a gépet a gyárból? A regisztrációt nekem kellett megtenni, megadva minden adatot.
Ezután jött az átadást és kereskedést érintő kérdőív, majd kb. 2 hónap múlva a welkumm pakk...
Szóval a regisztrációt a kereskedés alapból nem teszi meg (illetve adatok hiányában nem is tudja)
- 9 years ago
#9089
krisz, láttam ma élőben a típust, szegényke nagyon magányos volt
egyébként a rendszámtartó miben változott? Bogláron láttad, vagy esetleg úton? Mert ha úton láttad, akkor baj van...
A régi egy kicsit "fapadosabb", de hatalmas különbség nincs. Egyszerűen csak jobban tetszik az új és fillérekért meg tudtam szerezni egy gyári új készletet. Úgyhogy ez is felpattan a vasra
Most olvasgatom vissza a Diavel topic-ot...
SKrisz hol szerezted fillérekért az új fajta rendszám tartót?
Csak azért, mert az én tudomásom szerint elvileg ez ingyen jár neked, mivel gyári visszahívás akció volt a régi típusú konzolokra.
Persze az is lehet, hogy a tiéden már javították az első széria hibáját, de én úgy olvastam a netes fórumokon, hogy a régi "Trellis-frame" szerű konzolokat cserélik ezekre a "sajt-reszelő" újakra, amivel már a legújabb modelleket szerelik. Érdemes lenne utánanézni az alvázszámod alapján, hogy a gépedet érintette-e a visszahívás erre a konzolra, mert akkor Téged értesíteniük kellett volna hivatalosan, mivel első regisztrált tulaj vagy.
Egyébként ízlések és pofonok, de szerintem a régi szebb, mint az új... Az enyém szerintem már nincs benne a visszahívásos sztoriban. Minden ilyen és hasonló infó folyamatosan érkezik a gyártól, de erről nem kaptam semmit, így 99%, hogy nem érinti már az én vasamat.
Persze ettől függetleneül, köszönöm az infót, holnap rákérdezek, hátha...
- 9 years ago
#9088
nem csak a regisztrált első, hanem az épp aktuális regisztrált tulajokat kell kiértesíteniük. pl most engem a multi visszahívásról is. Jogos, csak arra gondoltam, hogy Őt aztán illett volna értesíteni, ha tényleg érintett a visszahívási akcióban, mert általában az első tulajt ennyi idő után még könnyebb megtalálni, mint a következőket, ha nem regisztrálják be a bringát a ducati.com-on.
Vagy arra célzol, hogy attól hogy első tulaj, még lehet hogy nem regisztrált? Mert én azt hittem, hogy az első tulajokat alapból lejelentik a gyárnak a kereskedők. De most, hogy jobban belegondolok, lehet kicsit naiv voltam...
Vagy az csak akkor van, amikor valakinek kimondottan rendelik a gépet a gyárból? ha beregisztrálod a ducati.com-on, azzal semmire sem mész. akkor kerülsz be hivatalos tulajként, ha a kereskedőd lejelenti a motort a nevedre. ha újat veszel, akkor ez 99% megtörténik (egy százalék alatt gondolok itt a gyanúsan olcsó új motorokra, tudod mire célzok), ha használtat, akkor a kereskedőd jófejségén/kompetenciáján múlik. ugyanígy köteles lenne a szervizeket vezetni a hivatalos rendszerben, na ilyent kb. még sosem láttam. Na pont erre gondoltam, hogy mivel SKrisz hivatalosan vette a motort kereskedőnél és ráadásul első tulajként, ezért ha Ő nem kap hivatalos értesítést, akkor senki sem
- 9 years ago
#9087
Most olvasgatom vissza a Diavel topic-ot...
SKrisz hol szerezted fillérekért az új fajta rendszám tartót?
Csak azért, mert az én tudomásom szerint elvileg ez ingyen jár neked, mivel gyári visszahívás akció volt a régi típusú konzolokra.
Persze az is lehet, hogy a tiéden már javították az első széria hibáját, de én úgy olvastam a netes fórumokon, hogy a régi "Trellis-frame" szerű konzolokat cserélik ezekre a "sajt-reszelő" újakra, amivel már a legújabb modelleket szerelik. Érdemes lenne utánanézni az alvázszámod alapján, hogy a gépedet érintette-e a visszahívás erre a konzolra, mert akkor Téged értesíteniük kellett volna hivatalosan, mivel első regisztrált tulaj vagy.
Egyébként ízlések és pofonok, de szerintem a régi szebb, mint az új... nem csak a regisztrált első, hanem az épp aktuális regisztrált tulajokat kell kiértesíteniük. pl most engem a multi visszahívásról is. Jogos, csak arra gondoltam, hogy Őt aztán illett volna értesíteni, ha tényleg érintett a visszahívási akcióban, mert általában az első tulajt ennyi idő után még könnyebb megtalálni, mint a következőket, ha nem regisztrálják be a bringát a ducati.com-on.
Vagy arra célzol, hogy attól hogy első tulaj, még lehet hogy nem regisztrált? Mert én azt hittem, hogy az első tulajokat alapból lejelentik a gyárnak a kereskedők. De most, hogy jobban belegondolok, lehet kicsit naiv voltam...
Vagy az csak akkor van, amikor valakinek kimondottan rendelik a gépet a gyárból? ha beregisztrálod a ducati.com-on, azzal semmire sem mész. akkor kerülsz be hivatalos tulajként, ha a kereskedőd lejelenti a motort a nevedre. ha újat veszel, akkor ez 99% megtörténik (egy százalék alatt gondolok itt a gyanúsan olcsó új motorokra, tudod mire célzok), ha használtat, akkor a kereskedőd jófejségén/kompetenciáján múlik. ugyanígy köteles lenne a szervizeket vezetni a hivatalos rendszerben, na ilyent kb. még sosem láttam.
- 9 years ago
#9086
Bogláron láttad, vagy esetleg úton? Mert ha úton láttad, akkor baj van...
A régi egy kicsit "fapadosabb", de hatalmas különbség nincs. Egyszerűen csak jobban tetszik az új és fillérekért meg tudtam szerezni egy gyári új készletet. Úgyhogy ez is felpattan a vasra
Most olvasgatom vissza a Diavel topic-ot...
SKrisz hol szerezted fillérekért az új fajta rendszám tartót?
Csak azért, mert az én tudomásom szerint elvileg ez ingyen jár neked, mivel gyári visszahívás akció volt a régi típusú konzolokra.
Persze az is lehet, hogy a tiéden már javították az első széria hibáját, de én úgy olvastam a netes fórumokon, hogy a régi "Trellis-frame" szerű konzolokat cserélik ezekre a "sajt-reszelő" újakra, amivel már a legújabb modelleket szerelik. Érdemes lenne utánanézni az alvázszámod alapján, hogy a gépedet érintette-e a visszahívás erre a konzolra, mert akkor Téged értesíteniük kellett volna hivatalosan, mivel első regisztrált tulaj vagy.
Egyébként ízlések és pofonok, de szerintem a régi szebb, mint az új... nem csak a regisztrált első, hanem az épp aktuális regisztrált tulajokat kell kiértesíteniük. pl most engem a multi visszahívásról is. Jogos, csak arra gondoltam, hogy Őt aztán illett volna értesíteni, ha tényleg érintett a visszahívási akcióban, mert általában az első tulajt ennyi idő után még könnyebb megtalálni, mint a következőket, ha nem regisztrálják be a bringát a ducati.com-on.
Vagy arra célzol, hogy attól hogy első tulaj, még lehet hogy nem regisztrált? Mert én azt hittem, hogy az első tulajokat alapból lejelentik a gyárnak a kereskedők. De most, hogy jobban belegondolok, lehet kicsit naiv voltam...
Vagy az csak akkor van, amikor valakinek kimondottan rendelik a gépet a gyárból?
- 9 years ago
#9085
krisz, láttam ma élőben a típust, szegényke nagyon magányos volt
egyébként a rendszámtartó miben változott? Bogláron láttad, vagy esetleg úton? Mert ha úton láttad, akkor baj van...
A régi egy kicsit "fapadosabb", de hatalmas különbség nincs. Egyszerűen csak jobban tetszik az új és fillérekért meg tudtam szerezni egy gyári új készletet. Úgyhogy ez is felpattan a vasra
Most olvasgatom vissza a Diavel topic-ot...
SKrisz hol szerezted fillérekért az új fajta rendszám tartót?
Csak azért, mert az én tudomásom szerint elvileg ez ingyen jár neked, mivel gyári visszahívás akció volt a régi típusú konzolokra.
Persze az is lehet, hogy a tiéden már javították az első széria hibáját, de én úgy olvastam a netes fórumokon, hogy a régi "Trellis-frame" szerű konzolokat cserélik ezekre a "sajt-reszelő" újakra, amivel már a legújabb modelleket szerelik. Érdemes lenne utánanézni az alvázszámod alapján, hogy a gépedet érintette-e a visszahívás erre a konzolra, mert akkor Téged értesíteniük kellett volna hivatalosan, mivel első regisztrált tulaj vagy.
Egyébként ízlések és pofonok, de szerintem a régi szebb, mint az új... nem csak a regisztrált első, hanem az épp aktuális regisztrált tulajokat kell kiértesíteniük. pl most engem a multi visszahívásról is.
- 9 years ago
#9084
krisz, láttam ma élőben a típust, szegényke nagyon magányos volt
egyébként a rendszámtartó miben változott? Bogláron láttad, vagy esetleg úton? Mert ha úton láttad, akkor baj van...
A régi egy kicsit "fapadosabb", de hatalmas különbség nincs. Egyszerűen csak jobban tetszik az új és fillérekért meg tudtam szerezni egy gyári új készletet. Úgyhogy ez is felpattan a vasra
Most olvasgatom vissza a Diavel topic-ot...
SKrisz hol szerezted fillérekért az új fajta rendszám tartót?
Csak azért, mert az én tudomásom szerint elvileg ez ingyen jár neked, mivel gyári visszahívás akció volt a régi típusú konzolokra.
Persze az is lehet, hogy a tiéden már javították az első széria hibáját, de én úgy olvastam a netes fórumokon, hogy a régi "Trellis-frame" szerű konzolokat cserélik ezekre a "sajt-reszelő" újakra, amivel már a legújabb modelleket szerelik. Érdemes lenne utánanézni az alvázszámod alapján, hogy a gépedet érintette-e a visszahívás erre a konzolra, mert akkor Téged értesíteniük kellett volna hivatalosan, mivel első regisztrált tulaj vagy.
Egyébként ízlések és pofonok, de szerintem a régi szebb, mint az új...
- 9 years ago
#9083
- 9 years ago
#9082
Ezzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
Ezt ugy hívják hogy patina , csak egy kicsit korán jött .
- 9 years ago
#9081
Én is szemezek vele, csak kicsit fáj még az ára. nekem mindkét Rizoma tartály is ereszt, az se jobb... Komolyan? Hol? Garancia? okosan egy-másfél év után kezdett ereszteni a fedél gumi gyűrűnél, értem én, hogy egy japo gép nem ráz annyira, mint az enyém, de azért ennyi pénzért csalódás, mondjuk ennek az anyagát/festését legalább nem marja ki
- 9 years ago
#9080
A Diavelre ezt nem egyszerű feljátszani. Viszont kétségtelen, nagyon szép, ilyet néztem az enyémre. Én is szemezek vele, csak kicsit fáj még az ára. nekem mindkét Rizoma tartály is ereszt, az se jobb... Komolyan? Hol? Garancia?
- 9 years ago
#9079
A Diavelre ezt nem egyszerű feljátszani. Viszont kétségtelen, nagyon szép, ilyet néztem az enyémre. Én is szemezek vele, csak kicsit fáj még az ára. nekem mindkét Rizoma tartály is ereszt, az se jobb... Wow. Hát akkor marad a gyári kopós hardcore, a pénz meg gumira meg benyára úgyis elmegy.
- 9 years ago
#9078
Vegyetek ilyet, elég jól néz ki: http://www.rizoma.com/universal/fluid-tanks/ct125/en A Diavelre ezt nem egyszerű feljátszani. Viszont kétségtelen, nagyon szép, ilyet néztem az enyémre. Én is szemezek vele, csak kicsit fáj még az ára. nekem mindkét Rizoma tartály is ereszt, az se jobb...
- 9 years ago
#9077
Vegyetek ilyet, elég jól néz ki: http://www.rizoma.com/universal/fluid-tanks/ct125/en A Diavelre ezt nem egyszerű feljátszani. Viszont kétségtelen, nagyon szép, ilyet néztem az enyémre. Én is szemezek vele, csak kicsit fáj még az ára.
- 9 years ago
#9076
Vegyetek ilyet, elég jól néz ki: http://www.rizoma.com/universal/fluid-tanks/ct125/en A Diavelre ezt nem egyszerű feljátszani. Viszont kétségtelen, nagyon szép, ilyet néztem az enyémre.
- 9 years ago
#9075
a Ducatinal nem sikerül ezt megoldani!
5-6 M pedig illene! Pont ezt akartam írni, hogy egy nem ritka esetben, 5 - 6 - 7 millás motornál, azt hiszem, illene az elvárások szerinti megoldást találni erre a problémára.
(Nem mellékesen, gariban nem cserélik... A probléma esetleges megoldása, csak a kereskedő jóindulatán áll vagy bukik) nekem tetszik ahogy lepattog full hardcore, persze meg kell jegyeznem, hogy az én motorom a motorosso-tól lett vásárolva és a fejidomon lepattant a festék egy fél kiskörömnyi részen amit MAGUKTÓL!!! kicsertélek garanciában Volt más garis problémám (szintén fényezéssel kapcsolatban) azt kérdés nélkül azonnal megoldották. Ebben az esetben, a gyár nem vállal garit (tudván az évek óta fennálló problémáról) így nincs mit tenni. Vagy újrafényeztetem (ennek költségét a kereskedő bevállalta) és majd ismét ledobja a fényezést, vagy megy fel a Performance tető. Így döntöttem inkább a Perfomance cucc mellett, ha már úgyis megszórtam a motort a többi kiegészítővel korábban
- 9 years ago
#9074
Vegyetek ilyet, elég jól néz ki: http://www.rizoma.com/universal/fluid-tanks/ct125/en
- 9 years ago
#9073
Ezzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
a Ducatinal nem sikerül ezt megoldani!
5-6 M pedig illene! Pont ezt akartam írni, hogy egy nem ritka esetben, 5 - 6 - 7 millás motornál, azt hiszem, illene az elvárások szerinti megoldást találni erre a problémára.
(Nem mellékesen, gariban nem cserélik... A probléma esetleges megoldása, csak a kereskedő jóindulatán áll vagy bukik) nekem tetszik ahogy lepattog full hardcore, persze meg kell jegyeznem, hogy az én motorom a motorosso-tól lett vásárolva és a fejidomon lepattant a festék egy fél kiskörömnyi részen amit MAGUKTÓL!!! kicsertélek garanciában
- 9 years ago
#9072
Ezzel csak engem tisztelt meg a sors, vagy másnál is van / volt hasonló probléma?
a Ducatinal nem sikerül ezt megoldani!
5-6 M pedig illene! Pont ezt akartam írni, hogy egy nem ritka esetben, 5 - 6 - 7 millás motornál, azt hiszem, illene az elvárások szerinti megoldást találni erre a problémára.
(Nem mellékesen, gariban nem cserélik... A probléma esetleges megoldása, csak a kereskedő jóindulatán áll vagy bukik)
The World Cup is one of the biggest football tourn[…]