Avatar
 SKrisz
#8969
az új ülés is megvan már?
Kicsit túlkötöttem magam az extra cuccokkal, amik még felkerültek a vasra, így az ülés jegelve. Mire bejön az igazi szezon, addigra valószínűleg meglesz azért :-)
Igy egy év után most már tessék benzinre is költeni! ;)
Jó ötlet! Ezt is fejben tartom! :-))
Avatar
 Kajakman
#8968
Az új szerverre költözés okán a post elhamvadt at éterben, de ez nem szegi kedvem úgyhogy íme mégegyszer:-)

A facelift projekt majdnem kész fázisba érkezett és az (ideiglenes) végeredmény szerintem odab@sz rendesen. Nekem legalábbis rohadtul tetszik :-D

az új ülés is megvan már?
Kicsit túlkötöttem magam az extra cuccokkal, amik még felkerültek a vasra, így az ülés jegelve. Mire bejön az igazi szezon, addigra valószínűleg meglesz azért :-)
Igy egy év után most már tessék benzinre is költeni! ;)
Avatar
 SKrisz
#8967
Az új szerverre költözés okán a post elhamvadt at éterben, de ez nem szegi kedvem úgyhogy íme mégegyszer:-)

A facelift projekt majdnem kész fázisba érkezett és az (ideiglenes) végeredmény szerintem odab@sz rendesen. Nekem legalábbis rohadtul tetszik :-D

az új ülés is megvan már?
Kicsit túlkötöttem magam az extra cuccokkal, amik még felkerültek a vasra, így az ülés jegelve. Mire bejön az igazi szezon, addigra valószínűleg meglesz azért :-)
Avatar
 ricsi
#8965
Az új szerverre költözés okán a post elhamvadt at éterben, de ez nem szegi kedvem úgyhogy íme mégegyszer:-)

A facelift projekt majdnem kész fázisba érkezett és az (ideiglenes) végeredmény szerintem odab@sz rendesen. Nekem legalábbis rohadtul tetszik :-D

az új ülés is megvan már?
Avatar
 Dani
#8963
Az új szerverre költözés okán a post elhamvadt at éterben, de ez nem szegi kedvem úgyhogy íme mégegyszer:-)

A facelift projekt majdnem kész fázisba érkezett és az (ideiglenes) végeredmény szerintem odab@sz rendesen. Nekem legalábbis rohadtul tetszik :-D



az új szerveren is jól néz ki :D
Avatar
 SKrisz
#8962
Az új szerverre költözés okán a post elhamvadt at éterben, de ez nem szegi kedvem úgyhogy íme mégegyszer:-)

A facelift projekt majdnem kész fázisba érkezett és az (ideiglenes) végeredmény szerintem odab@sz rendesen. Nekem legalábbis rohadtul tetszik :-D


Csatolmányok:
img_2301.jpg
img_2301.jpg (967.32 KiB) Megtekintve 8592 alkalommal
img_2300.jpg
img_2300.jpg (1.18 MiB) Megtekintve 8592 alkalommal
img_2299.jpg
img_2299.jpg (1.21 MiB) Megtekintve 8592 alkalommal
img_2296.jpg
img_2296.jpg (1.27 MiB) Megtekintve 8592 alkalommal
img_2271.jpg
img_2271.jpg (728.53 KiB) Megtekintve 8592 alkalommal
img_2281.jpg
img_2281.jpg (1.15 MiB) Megtekintve 8592 alkalommal
Avatar
 Kajakman
#8961
Nem rossz :)
Követendő példa :-)
Majd,ha ki jött a medve a barlangjából :) /és itt a jó időre gondoltam/ :))
Le kéne már cserélni a Pikes peak-es képet, ha már ide irogatsz ;)
Avatar
 G.B.
#8960
Nem rossz :)
Követendő példa :-)
Majd,ha ki jött a medve a barlangjából :) /és itt a jó időre gondoltam/ :))
#8957
Hűha... nagyot fordult a világ :-) Előre törtek a piros szavazatok :-)
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos :-))
Ha van ismerősöd aki jól nyomja a fotosoppot, az megkönnyíti a döntést.... :D
jó lesz az paintben is! :D
Nem félsz hogy felfigyel rád a gyár design részlege, és akkor már nincs visszaút???
Avatar
 SKrisz
#8956
Hűha... nagyot fordult a világ :-) Előre törtek a piros szavazatok :-)
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos :-))
Ha van ismerősöd aki jól nyomja a fotosoppot, az megkönnyíti a döntést.... :D
jó lesz az paintben is! :D
A "$" logó nem volt eddig képben, de tényleg szép! Ez is megy fel! Köszi :-P

Egyébként max. ez lesz fényezve... ha...

Csatolmányok:
diavel_facelift_06.jpg
diavel_facelift_06.jpg (1.14 MiB) Megtekintve 8592 alkalommal
Avatar
 Kajakman
#8955
Hűha... nagyot fordult a világ :-) Előre törtek a piros szavazatok :-)
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos :-))
Ha van ismerősöd aki jól nyomja a fotosoppot, az megkönnyíti a döntést.... :D
jó lesz az paintben is! :D
Csatolmányok:
diavel_facelift_05.jpg
diavel_facelift_05.jpg (452.12 KiB) Megtekintve 8592 alkalommal
#8954
Hűha... nagyot fordult a világ :-) Előre törtek a piros szavazatok :-)
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos :-))
Ha van ismerősöd aki jól nyomja a fotosoppot, az megkönnyíti a döntést.... :D
Avatar
 zsolt24
#8953
Hűha... nagyot fordult a világ :-) Előre törtek a piros szavazatok :-)
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos :-))
piros +1
Avatar
 SKrisz
#8952
Hűha... nagyot fordult a világ :-) Előre törtek a piros szavazatok :-)
Jövőhéten elvileg full készen lesz a vas, majd jól megnézem maganak és akkor már könyebben tudok dönteni. Egyenlőre továbbra is a bizonytalanság az egyetlen ami biztos :-))
Avatar
 gizi
#8951
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni :-)) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?

Én fényeztetném :D
Örülök neki... :-D
"Piros,piros,piros háromszor is piros...heje-haj! :)
Avatar
 TorzsiMTS
#8950
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni :-)) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?

Én is a pirosra szavazok
Avatar
 qweras
#8949
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni :-)) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?

Hiányzik az a piros(+csíkok) az összképből... szerintem :-)
Avatar
 Csöri
#8948
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni :-)) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?

kell oda az a piros. :-)
#8947
Hát ez már-már reprezentatív mintavételnek is vehető :-) 3-0 a nero vs. rosso kérdésben :-)

Közben egyeztettem a kérdésben és meglesz a feka kormány / feka tükörszár páros is, illetve a faceliftes carbon légeömlő betét oldalra (ez eddig kérdéses volt, hogy csereszabatos a gen 1 - gen 2. verziók között) és ezzel eldőlni látszik a kérdés, hogy (egyenlőre) marad a full feka lámpakeret is.

Már rohadtul várom, hogy kész legyen a vas és élőben is láthassam... :-)
Szerintem a fekete szebb... :)
Avatar
 SKrisz
#8946
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni :-)) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?

Én fényeztetném :D
Örülök neki... :-D
Avatar
 dudu
#8945
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni :-)) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?

Én fényeztetném :D
Avatar
 SKrisz
#8944
Hát ez már-már reprezentatív mintavételnek is vehető :-) 3-0 a nero vs. rosso kérdésben :-)

Közben egyeztettem a kérdésben és meglesz a feka kormány / feka tükörszár páros is, illetve a faceliftes carbon légeömlő betét oldalra (ez eddig kérdéses volt, hogy csereszabatos a gen 1 - gen 2. verziók között) és ezzel eldőlni látszik a kérdés, hogy (egyenlőre) marad a full feka lámpakeret is.

Már rohadtul várom, hogy kész legyen a vas és élőben is láthassam... :-)
Avatar
 Ton-up
#8942
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni :-)) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?

Jó lett úgy ahogy van!!!
Avatar
 76
#8941
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni :-)) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?

én nem tenném! :)
Avatar
 SKrisz
#8940
Vélemény? (értsd: balfax vagyok és nem tudok dönteni :-)) )
Az új lámpa felső takarója legyen fényezve az eredetihez hasonlóan rosso-bianco párosra, vagy maradjon így feka az egész keret?


Csatolmányok:
20140629_160718.jpg
20140629_160718.jpg (1.25 MiB) Megtekintve 8592 alkalommal
diavel_facelift_05.jpg
diavel_facelift_05.jpg (932.31 KiB) Megtekintve 8592 alkalommal
Avatar
 SKrisz
#8939
nem jól érted. a gyári-gyári ecu-d megmarad, azt felteszed a polcra. az amerikai termi-s ecudat átiratod, egy eu termi ecura. Kicsit túl van misztifikálva, ez is szoftver, csak a megfelelő eszközök kellenek, hogy másolni tudd. tehát ha iratsz egyet, az tök ugyanaz lesz, mint amit megveszel nagy pénzért a ducatitól.

én a motorossos gyári alatt a termignoni-t értettem :)
Aham... Akkor így már értem :-) Tavasszal, ha visszakapom a vasamat, akkor elviszem az ECU-t Motorossoékhoz! Köszönöm a tippet :-)
kicsit lassan esett le!
Dani, a rendszer ecu tök más mint a slipon mert abban nincs szelep és többet is forog, tehát nem jó.
Teljes rendszerből nincs street legal!
Jó munkához idő kell :-D
Avatar
 dino74
#8938
De nekem a Termi-s ECU az ami továbbra is kell és tökéletesen ki is szolgál. Ha nem esik be belátható időn belül kicsi pénzért egy EU-s Termi ECU, akkor elgondolkodom rajta és max. iratok újat.

Viszont a gyári ECU-t nem fogom átiratni. Az marad mindenképp, mert műszakira így is - úgy is vissza kell majd pakolni mindent gyárira (igaz ez még több mint 3 év). Másrészt legyen csak meg a gyári cucc, úgy ahogy az a sorról legurult.
nem jól érted. a gyári-gyári ecu-d megmarad, azt felteszed a polcra. az amerikai termi-s ecudat átiratod, egy eu termi ecura. Kicsit túl van misztifikálva, ez is szoftver, csak a megfelelő eszközök kellenek, hogy másolni tudd. tehát ha iratsz egyet, az tök ugyanaz lesz, mint amit megveszel nagy pénzért a ducatitól.

én a motorossos gyári alatt a termignoni-t értettem :)
Aham... Akkor így már értem :-) Tavasszal, ha visszakapom a vasamat, akkor elviszem az ECU-t Motorossoékhoz! Köszönöm a tippet :-)
kicsit lassan esett le!
Dani, a rendszer ecu tök más mint a slipon mert abban nincs szelep és többet is forog, tehát nem jó.
Teljes rendszerből nincs street legal!
Avatar
 SKrisz
#8937
motorosso ír neked gyári ecu-t az amerikai helyére, vagy maráczi zsolti ír neked rexxer ecut a gyéri helyére perc alatt.
De nekem a Termi-s ECU az ami továbbra is kell és tökéletesen ki is szolgál. Ha nem esik be belátható időn belül kicsi pénzért egy EU-s Termi ECU, akkor elgondolkodom rajta és max. iratok újat.

Viszont a gyári ECU-t nem fogom átiratni. Az marad mindenképp, mert műszakira így is - úgy is vissza kell majd pakolni mindent gyárira (igaz ez még több mint 3 év). Másrészt legyen csak meg a gyári cucc, úgy ahogy az a sorról legurult.
nem jól érted. a gyári-gyári ecu-d megmarad, azt felteszed a polcra. az amerikai termi-s ecudat átiratod, egy eu termi ecura. Kicsit túl van misztifikálva, ez is szoftver, csak a megfelelő eszközök kellenek, hogy másolni tudd. tehát ha iratsz egyet, az tök ugyanaz lesz, mint amit megveszel nagy pénzért a ducatitól.

én a motorossos gyári alatt a termignoni-t értettem :)
Aham... Akkor így már értem :-) Tavasszal, ha visszakapom a vasamat, akkor elviszem az ECU-t Motorossoékhoz! Köszönöm a tippet :-)
Avatar
 ricsi
#8936
Ha van itthon olyan szaki, aki az féklámpát "visszapakolja" az eredeti helyére, akkor minden problémám megoldva :-)
motorosso ír neked gyári ecu-t az amerikai helyére, vagy maráczi zsolti ír neked rexxer ecut a gyéri helyére perc alatt.
De nekem a Termi-s ECU az ami továbbra is kell és tökéletesen ki is szolgál. Ha nem esik be belátható időn belül kicsi pénzért egy EU-s Termi ECU, akkor elgondolkodom rajta és max. iratok újat.

Viszont a gyári ECU-t nem fogom átiratni. Az marad mindenképp, mert műszakira így is - úgy is vissza kell majd pakolni mindent gyárira (igaz ez még több mint 3 év). Másrészt legyen csak meg a gyári cucc, úgy ahogy az a sorról legurult.
nem jól érted. a gyári-gyári ecu-d megmarad, azt felteszed a polcra. az amerikai termi-s ecudat átiratod, egy eu termi ecura. Kicsit túl van misztifikálva, ez is szoftver, csak a megfelelő eszközök kellenek, hogy másolni tudd. tehát ha iratsz egyet, az tök ugyanaz lesz, mint amit megveszel nagy pénzért a ducatitól.

én a motorossos gyári alatt a termignoni-t értettem :)
Avatar
 SKrisz
#8935
miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb
Ha van itthon olyan szaki, aki az féklámpát "visszapakolja" az eredeti helyére, akkor minden problémám megoldva :-)
motorosso ír neked gyári ecu-t az amerikai helyére, vagy maráczi zsolti ír neked rexxer ecut a gyéri helyére perc alatt.
De nekem a Termi-s ECU az ami továbbra is kell és tökéletesen ki is szolgál. Ha nem esik be belátható időn belül kicsi pénzért egy EU-s Termi ECU, akkor elgondolkodom rajta és max. iratok újat.

Viszont a gyári ECU-t nem fogom átiratni. Az marad mindenképp, mert műszakira így is - úgy is vissza kell majd pakolni mindent gyárira (igaz ez még több mint 3 év). Másrészt legyen csak meg a gyári cucc, úgy ahogy az a sorról legurult.
Avatar
 ricsi
#8934
igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...

Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak :-) még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás :-)
miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb
Ha van itthon olyan szaki, aki az féklámpát "visszapakolja" az eredeti helyére, akkor minden problémám megoldva :-)
motorosso ír neked gyári ecu-t az amerikai helyére, vagy maráczi zsolti ír neked rexxer ecut a gyéri helyére perc alatt.
Avatar
 SKrisz
#8933
az egyik rendszer a másik slip-on
igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...

Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak :-) még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás :-)
miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb
Ha van itthon olyan szaki, aki az féklámpát "visszapakolja" az eredeti helyére, akkor minden problémám megoldva :-)
Avatar
 SKrisz
#8932
igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...

Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak :-) még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás :-)
miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb


van egyáltalán különbség e a két ecu között? érdemes neki kicserélni?
a full rendszer hivatalon utcán nem használható, akkor meg minek szórakozni vele? :)
Full rendszer is van utcai kivitelben. Mondjuk speciel az enyém pont nem az :-))
Avatar
 SKrisz
#8931
az amcsi ecu miatt érdemes, mert ott másképp villog az index.
mert?
mert buta elhízott népség, de ez hogy jön ide? :) egyébként ott a féklámpa is villog, ez a szabály.
Ott a pont. Minden OK most is, de jelen pillanatban az indexem a féklámpám... Ezen kívül semmi sem lesz jobb vagy roszabb, ha bekerül az EU-s ECU az USA ECU helyett...
Avatar
 ricsi
#8930


van egyáltalán különbség e a két ecu között? érdemes neki kicserélni?
a full rendszer hivatalon utcán nem használható, akkor meg minek szórakozni vele? :)
az amcsi ecu miatt érdemes, mert ott másképp villog az index.
mert?
mert buta elhízott népség, de ez hogy jön ide? :) egyébként ott a féklámpa is villog, ez a szabály.
Avatar
 MihalyZotya
#8929
miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb


van egyáltalán különbség e a két ecu között? érdemes neki kicserélni?
a full rendszer hivatalon utcán nem használható, akkor meg minek szórakozni vele? :)
az amcsi ecu miatt érdemes, mert ott másképp villog az index.
mert?
Avatar
 ricsi
#8928
igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...

Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak :-) még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás :-)
miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb


van egyáltalán különbség e a két ecu között? érdemes neki kicserélni?
a full rendszer hivatalon utcán nem használható, akkor meg minek szórakozni vele? :)
az amcsi ecu miatt érdemes, mert ott másképp villog az index.
Avatar
 Dani
#8927
az egyik rendszer a másik slip-on
igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...

Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak :-) még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás :-)
miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb


van egyáltalán különbség e a két ecu között? érdemes neki kicserélni?
a full rendszer hivatalon utcán nem használható, akkor meg minek szórakozni vele? :)
Avatar
 dino74
#8926
Van valakinek biztos infója arról, hogy a Termi rendszerekhez az ECU ugyanaz minden esetben, vagy a 2 rendszer 2 féle különböző ECU-val megy?

Van fent eBay-en egy licites darab, amire rámennék, hogy az én USA ECU-mat ki tudjam cserélni, de PN alapján ez nem az én rendszeremet hozza fel... ez a PN: 96459810B
az egyik rendszer a másik slip-on
igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...

Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak :-) még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás :-)
miért nem flashelteted meg? Vissza lehet után rakni rá a gyárit. Főleg ha van most egy amcsi ecu-d tedd arra rá az eu performance-t és nincs szopás! Ez az egyszerűbb
Avatar
 SKrisz
#8925
van slip-on ecu meg full rendszer ecu, nem ugyanaz a kettő (legalábbis más modelleknél tuti, de sztem diavelnél is). ha full ecu-t teszel sliponhoz nem lehet baj, fullhoz sliponos kevés, mert nem iktat minden szenzort ki amit kiszedsz.
ez full rendszerhez való ECU, ez az egyetlen biztos infó.

Csak azt nem vágom, hogy a 2 fajta full rendszernek az ECU -ja az ugyanaz, vagy a 2 full rendszernek 2 különböző ECU -ja van?


ha a te rendszeredhez európai ECU-t akarsz, akkor neked a 96459710B kell elvileg
van különbség bizony és köszönöm a képeket, mert itt vált biztossá, hogy a hirdetett ECU a slip-on-hoz jó csak :-(
Avatar
 SKrisz
#8924
Van valakinek biztos infója arról, hogy a Termi rendszerekhez az ECU ugyanaz minden esetben, vagy a 2 rendszer 2 féle különböző ECU-val megy?

Van fent eBay-en egy licites darab, amire rámennék, hogy az én USA ECU-mat ki tudjam cserélni, de PN alapján ez nem az én rendszeremet hozza fel... ez a PN: 96459810B
az egyik rendszer a másik slip-on
igen, mostmár megvan az infó, az eladó darab slip-on ECU...

Akkor keresek tovább full rendszer ECU után... Igazából a mostanival sincs semmi gáz, csak kicsit érdekes, hogy fékezésnél az indexek világítanak :-) még van 3.5 év a műszakiig, addig csak lesz megoldás :-)
Avatar
 76
#8923
sanyika, te már most részeg vagy? egyébként mastek józsi volt a gyorsan határidőre tömő emberke :)
most?
Én szinten tartok! :)
Avatar
 dino74
#8922
Van valakinek biztos infója arról, hogy a Termi rendszerekhez az ECU ugyanaz minden esetben, vagy a 2 rendszer 2 féle különböző ECU-val megy?

Van fent eBay-en egy licites darab, amire rámennék, hogy az én USA ECU-mat ki tudjam cserélni, de PN alapján ez nem az én rendszeremet hozza fel... ez a PN: 96459810B
az egyik rendszer a másik slip-on
Avatar
 dino74
#8921
van slip-on ecu meg full rendszer ecu, nem ugyanaz a kettő (legalábbis más modelleknél tuti, de sztem diavelnél is). ha full ecu-t teszel sliponhoz nem lehet baj, fullhoz sliponos kevés, mert nem iktat minden szenzort ki amit kiszedsz.
ez full rendszerhez való ECU, ez az egyetlen biztos infó.

Csak azt nem vágom, hogy a 2 fajta full rendszernek az ECU -ja az ugyanaz, vagy a 2 full rendszernek 2 különböző ECU -ja van?
két különböző ecu, de a fullos működni fog a sliponnal is.
ha kiiktatod a kipufogó szelepet
Avatar
 ricsi
#8920
sanyika, te már most részeg vagy? egyébként mastek józsi volt a gyorsan határidőre tömő emberke :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12

If you've been into sports betting for a while, th[…]

Handicap betting, also known as spread betting, is[…]