-
#
Modellcsaládonként, és adott esetben almodellenként okosságok, közösségi gyűjtésből
"Facelift"-es modell, a korábbihoz igen hasonló kinézettel. A legjelentősebb változások:
Modellcsaládonként, és adott esetben almodellenként okosságok, közösségi gyűjtésből
Multistrada
Multistrada 1200 / S - 2010-2012- Itt bizony nem sikerült tökéletesre a blokk. A gyári hűtőfolyadék megmarja a túl vékonyra méretezett szelep alatti öntvényt, és szépen összefolynak a nem összefolyandóra tervezett folyadékok. Gyártási hiba, korai észleléseknél gariban cserélte a gyár, mostanában már sajna fizetős a buli, sok százezres költséggel. Ismerünk több tulajt, akinek előjött (általában 20 ezer km magasságában), de olyant is, aki évek óta boldogan használja az eredeti hengerfejekkel.
Itt egy videó, hogy is néz ki ez az életbenTSB 12-003
Coolant
AGIP PERMANENT SPEZIAL 1-liter container part # 90130011B
Ducati has decided to implement a new engine coolant type. The product - AGIP PERMANENT
SPEZIAL - has been tested under all use conditions and outperforms the previous coolant. The
Multistrada 1200 is the first model implementing this product and all other bikes will follow. It was
chosen due to the high average mileage covered by Owners of this motorcycle. Ducati requires it’s
dealers to replace the coolant on all M.Y. 2010, M.Y. 2011 and M.Y. 2012 Multistrada 1200s free of
charge to the Owner (for both coolant and labor).
The innovative features of this product provide improved protection for all parts contacting it. This coolant is
easily recognizable by its pink color, it is pre-diluted and ready for use, and it must be changed every 48
months or 30,000 miles/ 48,000 km.
Affected VIN range requiring application of the technical solution
AFFECTED VINS
COUNTRY VERSION From frame no. To frame no.
USA, CDN, MEX ZDM12BLW4AB000023 ZDM12BLW4CB021022
CUSTOMER NOTIFICATION
All final customers will be notified by Ducati via e-mail (if DMH has their address) or via postal service
and they will contact you to schedule the appointment
This update operation is valid up to 31 December 2013. After this date it will no longer be
possible to view the operation and claim the reimbursement.
- A műszerfal alatt van egy csatlakozó, ami az ABS szenzorok kábelét köti be a vezetékelésbe. Korai modelleknél ezt olaszosan gyorskötelegőzték, elnyíródhat a kábel, ABS és DTC errort dobva, vagy kezdeti stádiumban misztikus rángatózást produkálva.
- Bizonyos esetekben a gázkar nem tér vissza csukott állásba, ezért a bowdenház takaróeleme cserélendő
"Facelift"-es modell, a korábbihoz igen hasonló kinézettel. A legjelentősebb változások:
- Duplagyertyás blokk (DS)
- Egy kézzel állítható szélvédő
- Az S modellen az Öhlins telókat Ducati Skyhook adaptív gátlók váltották
- Megjelent egy új modell, a GT: magasabb kormány, szélesebb dobozok, túraülés, bukócső, AngelGT gumik, nagy plexi
Diavel
Diavel (minden verzió) - 2010-2012- Ugyanaz a hengerfej para, mint a multistrada esetében.
Hypermotard
Hypermotard 821Típushiba az önindító. Sajnos drága buli, 600€ + munkadíj, szóval sok. Ez viszont csak meleg állapotban jön ki.
Ha olyan gépet veszel, amiben van már 15-20 ezer kilométer, akkor érdemes erre oda figyelni.
Ami elő szökött fordulni, hogy a rosszul rögzített akkumulátoron lelazul a saru, és akkor tilt, de ez könnyen orvosolható, csak akkor gáz, ha nem tudod, hogy miért. HyperstradaNekem 821-es motardom van gyári plexivel, ami azonos a strádáéval.
Jobb mintha, nem lenne semmi, de ne számíts csodára. Túrásított szupermoto? Érted.Monster
Classic monster (kb 2009-ig)
- Feszültségszabályzó az ülés alatt található, nem jól szellőző helyen. Szeret megfőni, olyankor pl menet közben lemerül az akksi, stb. Vannak akik áthelyezték jobban szellőző helyre a vázon. Ajánlott google keresés "ducati monster voltage regulator relocation", egyből vágni fogod miről van szó.